tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:
1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.
2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.
2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.
abi vaja diagnoosi panemisel (pidurdades sureb välja)
Hmm, esimesed 2 sümptomit on ka minu 9-5'l.
Mu Saabi mootor hakkab järsul pidurdamisel puterdama, kirjutasin selle lõdva keti arvele.
Samuti sureb ta mul külma mootoriga manööverdades välja kui rool on välja keeratud. Lisaks sellele annab minu lennuk otsad ka siis kui sooja mootoriga käivitan, siis peab gaasiga mängima, et ta ellu jääks. Mitte küll palju, aga siiski.
Täna on ta Vikingus ketivahetuses, lisaks sellele vahetatakse mingi vända impulsiandur, arvavad, et ehk on see osade eelpoolloetletud vigade põhjuseks, kuna ajust vigu ei leitud.
Mu Saabi mootor hakkab järsul pidurdamisel puterdama, kirjutasin selle lõdva keti arvele.
Samuti sureb ta mul külma mootoriga manööverdades välja kui rool on välja keeratud. Lisaks sellele annab minu lennuk otsad ka siis kui sooja mootoriga käivitan, siis peab gaasiga mängima, et ta ellu jääks. Mitte küll palju, aga siiski.
Täna on ta Vikingus ketivahetuses, lisaks sellele vahetatakse mingi vända impulsiandur, arvavad, et ehk on see osade eelpoolloetletud vigade põhjuseks, kuna ajust vigu ei leitud.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ühes teemas mainiti, et selliste sümptomite põhjuseks võib olla ka väsinud IAC (tühikäigu mootor) klapp, mis ei jõua enam suurtele järskudele koormustele reageerida.
Pole ju 9-5`l sellist vidinat.
Ärge ajage tonnist ja T-7`ga juhitavaid segi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:
1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.
2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.
2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.
Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: andresj
tere, saabipere. Peaaegu aasta muretut trollitamist on seljataga ja nüüd esimene mure tekkimas. Sümptomod on järgnevad:
1) Järsul pidurdamisel auto peatumiseni sureb mootor välja. Umbes nagu manuaalkastiga autoga juhtuks kui pidurda ilma sidurit kasutamata. Rahulikul pidurdamisel seda ei juhtu.
2) väljasuremine juhtub ka mõnikord külma mootoriga parklas tagurdades-manööverdades kui rool on maksimaalselt välja keeratud.
2) Külma mootoriga sõites laseb pöörded väga kõrgele (ka rahulikult sõites), nii umbes 4-5 tuhande vahele. Peale 10min sõitu seda enam ei juhtu.
Kõik viitab suurele õhulekkele(loomulikult on ka muid võimalikke põhjustajaid).
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.
tsitaat:Nõus, aga kuidas siis mootori soojenedes suur leke ära kaob?
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.
Osa lekkeid temp. tõustes vähenevad,või kaovad(näit.väljalaskes) ,osa suurenevad(näit. sisselaskelollektori tihend).Kütusekulu ei pea taevasse minema,sest seda üritab mootorijuhtimine kontrolli all hoida.(aga võib).
sry,et teemast välja läks.
Kütusekulu peaks kah jõhker olema.
Osa lekkeid temp. tõustes vähenevad,või kaovad(näit.väljalaskes) ,osa suurenevad(näit. sisselaskelollektori tihend).Kütusekulu ei pea taevasse minema,sest seda üritab mootorijuhtimine kontrolli all hoida.(aga võib).
sry,et teemast välja läks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989