Kui ma olen harjunud sõitma nii, et vasaku käega hoian rooli ja parem käsi puhkab käigukangil, kas see teeb kastile või käigulülitusmehhanismile kuidagi liiga ka?
Küsin sellepärast, et üks sõber, nähes kuidas ma sõidan, rääkis et selline asi võib kasti piixu keerata.
On siis see asi nii hull või on see lihtsalt loll jutt? Käsi lihtsalt toetub kangile, ma ei suru, ega kanguta seda kuidagimoodi.
Manuaalkastiga autol käe toetamine käigukangil
nu üks tark sõidukoolis rääkis mullegi seda värgeldust et surud hammasrattad vastu ja siis kulub kuidagi kuid kui nüüd häste järele mõelda siis võiks seal ju veidike õli kah olla niiet ei tea täpselt...pole ise näinud ühtegi sellise diagnoosiga käigukasti ning selle tagajärgi
ehk troosti rahvas oska äkki rääkida nendest legende...neil vast igasugusi piduseid kaste sealt läbi roomanud
meil toodi näiteks et sõida autoga millel koguaeg üks tagumine ratas plokis ....vaata mis erinevust mingil hetkel märkad nii rahakotile kui ka välimusele ja läbitavuselt:eureka:
ehk troosti rahvas oska äkki rääkida nendest legende...neil vast igasugusi piduseid kaste sealt läbi roomanud
meil toodi näiteks et sõida autoga millel koguaeg üks tagumine ratas plokis ....vaata mis erinevust mingil hetkel märkad nii rahakotile kui ka välimusele ja läbitavuselt:eureka:
Peale konsulteerimist Kastijumal Jürkaga selgus (küll mitte absoluutne) tõsiasi,et käe toetamine kangile ei mõju kuidagi kastile v.a. juhul,kui pidevalt ei suru nn."käiku sisse".
Käiguhoovastikus on ALATI mõningad lõtkud,mis kompenseerivad toetava käe surve käigukangile.:wise:
Seega mingeid drastilisi tagajärgi see endaga kaasa ei too.
Käiguhoovastikus on ALATI mõningad lõtkud,mis kompenseerivad toetava käe surve käigukangile.:wise:
Seega mingeid drastilisi tagajärgi see endaga kaasa ei too.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ega ta päris valetanud... lihtsam on öelda, et ei tohi, kui hakata seletama, et tohib küll, aga ...
Samuti on näiteks jala siduril hoidmisega - tohib küll, kui sidurit pooles vinnas ei hoia, aga sõiduõpetajad seda ikka ei luba;)
Samuti on näiteks jala siduril hoidmisega - tohib küll, kui sidurit pooles vinnas ei hoia, aga sõiduõpetajad seda ikka ei luba;)
Algselt postitas: snowguy
selge herr iisak.....ühesõnaga teooria õppejõud autokoolis jälle valetas:P
Noh, usun et ta tegelikult valetas teadlikult (ja tegelikult ainult natukene). Ehk siis üritas eos vältida situatsiooni kus keegi kätt toetades pidevalt käiku siss/välja surub. Pealegi väitis iisak, et ei pretendeeri kastijürka jutuga absoluutsele tõele (kuigi tõetera ses jutus ikkagi on).
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Minu auto eelmine omanik on sellisel viisil käigukangi nupu üsna siledaks kulutanud (ja niidid katki) e. seda saab ka probleemiks pidada (kulunud käigukangi nupp).
Haa, seda ma arvasin ise ka, kuid väike uss jäi ikka sisse urgitsema, sellepärast küsisin targematelt üle ;)
Pakun, et nemad peavad sulle õpetama rooli hoidma asendis "kümme enne kahte", sellest ka väide, et nii kätt hoida on pahapaha ning oma sõnadele veenvuse andmiseks udutavad sinna juurde, et see lõhub kasti ;)
Algselt postitas: snowguy
selge herr iisak.....ühesõnaga teooria õppejõud autokoolis jälle valetas:P
Pakun, et nemad peavad sulle õpetama rooli hoidma asendis "kümme enne kahte", sellest ka väide, et nii kätt hoida on pahapaha ning oma sõnadele veenvuse andmiseks udutavad sinna juurde, et see lõhub kasti ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
eks ta ole...ja siis imestatakse et mõnelpool tehakse kahe kolme kuu asemel poole aasta kanti lubasid
on vante kes lihtsalt ütlevad et seda meie ei harjuta kuna me ei lõhu oma autosid ning kui tahad katseta esimesel korral argis:gun:
vabandust teemast kõrvalerääkimise ja teema risustamise pärast
on vante kes lihtsalt ütlevad et seda meie ei harjuta kuna me ei lõhu oma autosid ning kui tahad katseta esimesel korral argis:gun:
vabandust teemast kõrvalerääkimise ja teema risustamise pärast
Algselt postitas: snowguy
selge herr iisak.....ühesõnaga teooria õppejõud autokoolis jälle valetas:P
Ei valetanud,teoreetiliselt kulutad sa kätt kangil hoides sünkro liugpindu.Seda lõtkuvaba mehanismi puhul(millist praktiliselt ei eksisteeri). Ise hoian ka kätt tihti kangil.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma kah hoian kätt kangil, harjumusest..:) Enne oli manuaal, siis oli linnas pidevalt vaja siblida selle kaikaga. Nüüd on automaat ja parema käega ei oska miskit peale hakata (vasak jalg enam ei tõmble)...:) Üritan küll pidevalt omale meelde tuletada, et roolist võiks kahe käega hoida, aga ikkagi.
Ma pakun, et sõiduõpetaja keelab selle tegevuse hoopis sellepärast, et käte koht on roolil. Ehk siis näiteks pimedal ajal maanteel liigeldes on igal juhul mõistlik hoida rooli kahe käega, sest ainult nii on juht võimeline tegema kiireid möödapõikeid näiteks teele ilmunud loomast.
Algselt postitas: napoleon
Ega ta päris valetanud... lihtsam on öelda, et ei tohi, kui hakata seletama, et tohib küll, aga ...
Samuti on näiteks jala siduril hoidmisega - tohib küll, kui sidurit pooles vinnas ei hoia, aga sõiduõpetajad seda ikka ei luba;)
Siduriga on hoopis teine teema. Pooles vinnas hoidmisel kulub lihtsalt ketas, 'naisterahva tegemisel' (jala siduripedaalil hoidmisel sõidu ajal, kuid mitte otseselt vajutamisel) kulub survelaager. Ja seda üsna usinalt, kuna jookseb kaasa koguaeg. Samas normaalsel kasutamisel liigub survelaager ju eemale.