Kuis selgitada välja, kas 9-5 nahkistmete sees on istmesoojenduse juhtmed sees või ei??
Just oli peaaegu identne teema, loe läbi ;)
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4928#pid59581
[img=640x480]http://img102.imageshack.us/img102/1971/dsc07424uo5.jpg[/img]
terv, teager
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4928#pid59581
[img=640x480]http://img102.imageshack.us/img102/1971/dsc07424uo5.jpg[/img]
terv, teager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu arust on olemas kõiksugu variante:juhtmed olemas aga soojendused puudu
istme sisse tuleb vaadata, siis näeb, aga jube halvasti näeb.
istme sisse tuleb vaadata, siis näeb, aga jube halvasti näeb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
pista käsi tagaistmelt esiistme alla. kohe plassmass õhuava kohal peab olema paks juhtmete komplekt.
EDIT: see ei pruugi küll välja tuua kas istmesoojendus on või mitte aga juhtmed asuvad kohe istme all. Peaks saama vaadata ka kaitsmete järgi kas istmesoojenduse kaitse on olemas või mitte.
EDIT: see ei pruugi küll välja tuua kas istmesoojendus on või mitte aga juhtmed asuvad kohe istme all. Peaks saama vaadata ka kaitsmete järgi kas istmesoojenduse kaitse on olemas või mitte.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Leitsin ka enda masinal istmetes olevad soojendused. Võtsin maha ka keskkonsooli katted milles puuduvad juhtmed/otsikud kuhu lülitid installida. Kas piisab juhtmete vedamisest ja ongi istmesoojendused töökorras?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Selleks peab ära kiskuma ka istmekatte, et näha kas seal ka küttekehad on. Nagu eelpool mainitud siis neid on/ei ole kombinatsioone on palju. Seda, et kus need küttekehad täpselt asuvad, ei tea. Kiskusin endal kattemaha, sealt veel paar asja, kuid kütet ei leidnud. Istme soojendus aga kütab hooga:? Juhtmeid vedada on vast kõige raskem.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Küttekehad on tuvastatud, täitsa olemas istmete küljes ja pistikud(kollased) ka mõlemal istmel. Proobleem selles, et autol pole juhtmeid lülitite jaoks ja samuti on puudu juhtmed kuhu ühendada istmetel olevad pistikud.
Edit: Kas on selline võimalus olemas, et autodel on erinev elektrisüsteem, et osadel on pistikud istmete all olemas kuhu ühendada istmed ja teistel pole?
Edit: Kas on selline võimalus olemas, et autodel on erinev elektrisüsteem, et osadel on pistikud istmete all olemas kuhu ühendada istmed ja teistel pole?
ma tegin ka veits uurimustööd sellel alal nüüd ... plastikkatete taga juhtmeid pole igastahes kuhu lülitid külge ühendada ... toppisin ka näpud istmealla, kus pimedas õhtul veidi kobasin ja minu arvates ainult turvapatjade jaoks on seal küll liiga palju juhtmeid, peab valge käes silmaga vaatama ja veenduma täpsemalt mis seis on :)
vaatasin üle ... mingid juhtmed seal jooksevad istme sisse küll, aga ei tea mismoodi see istmesoojenduse juhe just välja peaks nägema? äkki mul turvapadja juhe seal hoopis. istmiku all oli nagu mingi rest kah, kas see peabki olema standardis või ongi tegemist miski soojendiga vms?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tagumikukütja ei ole kindlasti mingi karm rest..:) üsna peenike traat jookseb seal istmepadja peal, mis siis elektri mõjul parasjagu soojeneb, et su ahter soojas hoida.
Pildil klassiku istme soojenduse lappimine, see peenike juhe, mis seal lauajupi peal paistab, see on soojenduse traat.
Pildil klassiku istme soojenduse lappimine, see peenike juhe, mis seal lauajupi peal paistab, see on soojenduse traat.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Lammutasime Roomlasega minu Saabi eile õhtul, et valgust tuua natuke istmesoojenduste valdkonda. Esiistme all olid sellised juhtmed nagu pildil ja nende otstarve on veel lahtine kuid tundub, et istmesoojendusi ikkagi pole. Kollanse pistiku ülesanne on arusaamatu.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
kollane pistik ongi istmesoojenduse oma. järelikult vähemalt istumise alune soojendus puudu. komplekteerituse versioone igasuguseid, olen näinud varianti kus ainult seljatoe soojendus:D
kollane rüütatud juhe läheb turvapatja. must peaks olema turvavöö lukustisse.
kollane rüütatud juhe läheb turvapatja. must peaks olema turvavöö lukustisse.
mul selline lugu, et pistikud armatuuris olemas, voolgi seal sees kuid kui proovisin lüliteid külge, siis istmed soojaks ei läinud. sellest vist võib siis järeldada seda, et pole küttekehasid istmete sees? samas miks siis üldse kaitse selle jaoks olemas on ja pistikud voolu all?
kas siis mõlemal istmel korraga võib see olla läbi põlenud? auto on itaaliast toodud ja ventilatsioon ka istmetes sees ning see töötab korralikult. ma ise miskipärast arvan et pole üldse küttekehasi sees? ja kuidas seda kindlaks teha saab kõige lihtsamalt? istme lahtikiskumine teadasaamiseks suht suur töö vist? ja kui polegi küttekeha, siis kas seda saab lisada ja mis selle hind ligikaudu olla võib? kellegile näitama kes asja tunneb ilmselt, ise jäängi nuputama :)
Algselt postitas: mm17
kas siis mõlemal istmel korraga võib see olla läbi põlenud? auto on itaaliast toodud ja ventilatsioon ka istmetes sees ning see töötab korralikult. ma ise miskipärast arvan et pole üldse küttekehasi sees? ja kuidas seda kindlaks teha saab kõige lihtsamalt? istme lahtikiskumine teadasaamiseks suht suur töö vist? ja kui polegi küttekeha, siis kas seda saab lisada ja mis selle hind ligikaudu olla võib? kellegile näitama kes asja tunneb ilmselt, ise jäängi nuputama
NG900 istme lapputamine küll suur töö pole kõige raskem osa on metallist kinnitustraatide(klambrite) lahtisaamine. Pärast tõmbasin plastist juhtmesidemetega kinni, arvan, et peab küll. Ventileeritava istme soojendus võib vähe keerulisem olla, kuid tavatooli puhul tundub kõige mõistlikum otsida kasutatud kaasreisija iste ja sealt soojendustega padjad ringi tõsta... No mina sain ~1000 eest uue tooli, kus äraistumata padjad ja terved traadid.
Teeninduse töö see küll pole, nikerdamist on üksjagu ja meister tegemise rõõmust ei ela..