9-5 kütusenäidik valetab ja teeb tsirkust
-
- Postitusi: 4
- Liitunud: P Mai 06, 2007 15:48
- Asukoht:
- Auto:
mure selline kütusenäidik valetab u veerandi võrra vahet nii et panen paagi täis sis kukub näidik kopsti null ja siis on äkki pool paaki jne .on võimalik et paagis olev ujuk(andur) on kinni v vigane.Või on asi ka milleski muus ?
Kes teab kaasa rääkida
Kes teab kaasa rääkida
Mul ka niimoodi, ühelkäivitusel on R ja põleb tuluke järgmisel jälle normaalsel kohal.. :poke: endal ka huvi milles asi..
-
- Postitusi: 4
- Liitunud: P Mai 06, 2007 15:48
- Asukoht:
- Auto:
jah ma arvan küll sest mul naine sõitis alles tänu sellele paagi kuivale.kütust oli mingi nõksu alla veerandi ja kompuuter näitas näitas ka et sõita saab veel u 140 kilti aaaga võta näpust ei s..tagi
endal sama jama, et kohati näitab kütuseseier nn. aiateibaid. umbes 1,5 aastat tagasi läks eelmine kütusepump õhtale ja sai vahetatud kogus süsteem koos ujukiga, aga ega sellest midagi paremaks muutunud. seier valetab kahte moodi, algselt oli nii, et kui tuluke põlema läks ja paak täis sai võetud, siis oli ikkagi 10 - 20 l kütust veel sees. aga kõige suurema tünga sain saksas bahni peal, kus üks hetk sai kütus otsa ja seier näitas, et alles umbes veerand paaki. kompuutri järgi oleks veel pidanud 170 km sõita saama. see nali läks mul maksma saksas päris kopsaka summa, aga õnneks olin autoklubiga lepingu sõlminud ja osa rahas vähemalt hüvitati. asi ongi arusaamatu, et kohati näitab täpselt ja siis viskab segast jälle. nüüd jälgin alati kilomeetreid.
pole ka siini kellegilt selget vastust saanud, et mis selle tingib.
pole ka siini kellegilt selget vastust saanud, et mis selle tingib.
Oleksin ka seieriklubi liige... Mul on see jama kogu aeg olnud, nuii kaua kui see masin mul olnud on. Ehk siis aasta. Nüüdseks ei näita seier enam täis paagiga ka midagi. Eelmine auto omanik ütles kohe autot müües, et on jah selline jama aga andur on makstud, vaja ainult kohale minna ja asi korras. VM väitis pärast mitmendat päringut, et juba nad ongi mingi anduri ära vahetanud (mina ei märganud , millal nad seda tegid), kuid polegi selle anduri viga, mis vahetati jne. Öeldi, et mingi juhtplokk vaja vahetada. Mis ei ole odav lõbu. Arumaisaa miks peab vahetama töötavaid osasid, kas kuidagi kontrollida ei saa, enne kui lammutama hakatakse.
btw seda teemat on ennegi siin arutatud...
btw seda teemat on ennegi siin arutatud...
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
mul ka jama.seier oli juba punase peal,siis lõuna ajal käisin tankimas,aga seier ei ole millimeetritki ülespoole tõusnud ja kompu näitab ka sama numbrit.nüüd siis selle järgi sõita 15 km veel.Ja jälle peale tankimist hakkas mootor puterdama tühikäigul ja välja surema.ja hiljem hakkas check engine ka põlema.eile käisin sama asja pärast troostis ja loeti viga et küttesegu vale.lambda andur või miski? milles probleem?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Anduri(reostaadi )halb kontakt on tüüphäda 9-5/9-3OG`del. Natuke tuleb liugkontakti eelpingestada mehaaniliselt ning saabki hea.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: mihkeltt
ma olen kuulnud, et see andur asub ühes kupatuses koos pumbaga ja andurit üksinda parandada ei saa, et peab kogu pumbasüsteemi välja vahetama. correct me if i'm wrong
Kõike on võimalik parandada.Asub kütusevõtturi korpuse küljes see andur,pumbaga ei ole midagi pistmist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Näiteks elektroonikas väänatake liugkontakti natuke teise asendisse, kui takistuselemendi pind on üht kindlat rada pidi suurest "kruttimisest" kulunud. Helivõimendil hakkab potekas (heli) ragisema, autol ilmselt näidiku seier hüppama või valetama.
Kuidas (ja kas) Saabil see toimiks ei tea muidugi, pole sealse reostaadiga veel tõtt vaadanud...
Kuidas (ja kas) Saabil see toimiks ei tea muidugi, pole sealse reostaadiga veel tõtt vaadanud...
Õnneks saabidel on traatreostaat,mis eriti ei kulu.Enne kulub liugkontakt ribadeks.
edit: valetasin,paistab traatreostaadina,kuid seda ta ei ole.
edit: valetasin,paistab traatreostaadina,kuid seda ta ei ole.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Jah sama probleem. Kord na'itas et on olemas veel 100 km jaoks, siis yhel hetkel syttis lamp ja paari minti parast auto jai seisma... vott
Küsisn esindusest selle kohta, mis andur mul seal vahetatud oli ja mis värk. Sain aru, et paagisisene andur on vahetatud aga selle viga ei olegi. Aru maisaa, miks siis vahetama peab kui vigane ei ole. Teenindaja ütles, et viga kellade plokis, ehk kogu seierimajandus vaja välja vahetada ja hind 11k eek.
Nüüd esitaksin siin teadjatele küsimuse, kas sobib lammutusest suvaline kellaplokk või peab olema diisli oma või peab midagi progema või peab maksma 11k eeki?
Nüüd esitaksin siin teadjatele küsimuse, kas sobib lammutusest suvaline kellaplokk või peab olema diisli oma või peab midagi progema või peab maksma 11k eeki?
Algselt postitas: Timmu
Küsisn esindusest selle kohta, mis andur mul seal vahetatud oli ja mis värk. Sain aru, et paagisisene andur on vahetatud aga selle viga ei olegi. Aru maisaa, miks siis vahetama peab kui vigane ei ole. Teenindaja ütles, et viga kellade plokis, ehk kogu seierimajandus vaja välja vahetada ja hind 11k eek.
Nüüd esitaksin siin teadjatele küsimuse, kas sobib lammutusest suvaline kellaplokk või peab olema diisli oma või peab midagi progema või peab maksma 11k eeki?
kas diagnoos on 100% kidel või oli see vaid arvamus?
kui kellades viga, siis võime üritada laki osakonnas korda teha..too meie elektroonikule kontrolli ja võimalik, et polegi midagi ületamatut
6599750
Mul sama teema. Ostsin mõned päevad tagasi 98a 2.0 110 kw 9-5 se ja muu tundub tiptop, kuid kütusenäidik paneb vähe villast. Kas saan õigesti aru, kui arvan, et see suhteliselt levinud probleem?
Ma ei teagi nüüd kas mul paak täis või tühi.
peale auto arvele võtmist vaatasin, et näidik on nullis ja tuli põleb. Võtsin siis 30 liitrit peale ja 27 peal lõi püstoli kinni. mõtlesingi, et nüüd vist paak täis, seda näitas ka seier. Aga kui sõitma hakkasin, siis hakkas langema ja 15 km pärast näitas juba 1/4. Ehmusin kohe ära, et mida v.ttu kütuse kulu on nii suur v? komuuter näitas et keskmine 20 l/100. siis sai keskmine ära nullitud ja läks 8.5 peale. (ilmselt võttis arvesse eelmised käivitamised ja tuuritamised automüügi platsil).
Nüüd tegin ühe avastuse, et kui auto kiiresti käima panen, siis jääb seier algusesse ja tuli põlema. Aga kui ootan vähe, kuni kompuuter cheki ära teeb. ja siis käivitan, siis tõuseb tavaliselt kõrgemale.
Üritan nüüd välja selgitada, millises täituvuses on paak.
2,0 110kw on paak vist 75l?
kas on see probleem nüüd lahendatav vähema kui 11k eek eest?
Ma ei teagi nüüd kas mul paak täis või tühi.
peale auto arvele võtmist vaatasin, et näidik on nullis ja tuli põleb. Võtsin siis 30 liitrit peale ja 27 peal lõi püstoli kinni. mõtlesingi, et nüüd vist paak täis, seda näitas ka seier. Aga kui sõitma hakkasin, siis hakkas langema ja 15 km pärast näitas juba 1/4. Ehmusin kohe ära, et mida v.ttu kütuse kulu on nii suur v? komuuter näitas et keskmine 20 l/100. siis sai keskmine ära nullitud ja läks 8.5 peale. (ilmselt võttis arvesse eelmised käivitamised ja tuuritamised automüügi platsil).
Nüüd tegin ühe avastuse, et kui auto kiiresti käima panen, siis jääb seier algusesse ja tuli põlema. Aga kui ootan vähe, kuni kompuuter cheki ära teeb. ja siis käivitan, siis tõuseb tavaliselt kõrgemale.
Üritan nüüd välja selgitada, millises täituvuses on paak.
2,0 110kw on paak vist 75l?
kas on see probleem nüüd lahendatav vähema kui 11k eek eest?