9-5 kütusenäidik valetab ja teeb tsirkust
mul on omal ka sama probleem, aga asi veidi rohkem kontrolli all.
kütusenäiduk on peale paagi täitmist alati poole peal ja hakkab langema umbes peale100 km sõitu.
Peale kollase tule süttimist läheb paakii mingi 38-45l, oleneb kaua veel peale tule süttimist sõidan. Kuigi kompuuter näitab villast vedi jah. Täis paagiga saan sõita ca 300 km. Tegelikult saan rohkem 450-500. Enda teada peaks 9-5 aerol ka 70 l paak olema.
kütusenäiduk on peale paagi täitmist alati poole peal ja hakkab langema umbes peale100 km sõitu.
Peale kollase tule süttimist läheb paakii mingi 38-45l, oleneb kaua veel peale tule süttimist sõidan. Kuigi kompuuter näitab villast vedi jah. Täis paagiga saan sõita ca 300 km. Tegelikult saan rohkem 450-500. Enda teada peaks 9-5 aerol ka 70 l paak olema.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul hakkas sarnast pulli tegema siis kui olin paagi enne reisi silmini täis tankinud. Nii sai siis päris pikalt kilomeetreid jälgitud, et taaskord tankima minna. Eelpool kõnelejaga võrreldes sain paagitäiega sõita 800km. Praegu pole autoga piklat sõitnud, et probleemi täheldada.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
Mul sama jama, tankisin 12L 95 sisse alexelas, paak oli suht kuival mingi 3-5l oli vast sees ja kui paak täis näitab kohalt minnes 189km saab sõita, mul oo päris hea, tiba 3km rahulikku ja sujuvat sõitu vaatan oo 128km saan sõita siis noojah mis siis ikka 3km kukkus nagu kõvasti, ma ei imesta kui see tingitud külmast. Vana 9000 saabil ka see elektroonika näit juras:fight:
Algselt postitas: risto.lutsu
Mul sama jama, tankisin 12L 95 sisse alexelas, paak oli suht kuival mingi 3-5l oli vast sees ja kui paak täis näitab kohalt minnes 189km saab sõita, mul oo päris hea, tiba 3km rahulikku ja sujuvat sõitu vaatan oo 128km saan sõita siis noojah mis siis ikka 3km kukkus nagu kõvasti, ma ei imesta kui see tingitud külmast. Vana 9000 saabil ka see elektroonika näit juras:fight:
no "jäänud kilomeetreid" arvestatakse sõidustiili järgi pidevalt ümber. See muutus pole üldse midagi imelikku. Kui paar km linnast eemal paagi täis tangin ja maanteel sõitma hakkan, näitab ka, et saan 7-800 km. sõita. Kohe kui linna jõuan, hakkab näit kohe kiiresti vähenema. Täiesti loogiline. Seda enam, kui bensiini tilgutamise-meetodil tangid.
Liitun siis ka kütuseseieri anomaalia klubiga.
Anomaalia tekib kui paaki on jäänu u veerand paaki kütust. Seieri järgi on veel üle 1/4 sees ja SIDi järgi saab veel sõita pea 250 km, siis süüte välja keerates ja uuesti auto käivitada on seier kõvasti kukkunud ning läbitavate km hulk ka tunduvalt vähenenud.
Teisalt olen täheldanud, et kui armatuuris hakkab punane tuluke põlema ja SID näitab et sõita saab veel mingi 70 km, siis tankima minnes maksimaalselt olen saanud tankida 57 liitrit.
Anomaalia tekib kui paaki on jäänu u veerand paaki kütust. Seieri järgi on veel üle 1/4 sees ja SIDi järgi saab veel sõita pea 250 km, siis süüte välja keerates ja uuesti auto käivitada on seier kõvasti kukkunud ning läbitavate km hulk ka tunduvalt vähenenud.
Teisalt olen täheldanud, et kui armatuuris hakkab punane tuluke põlema ja SID näitab et sõita saab veel mingi 70 km, siis tankima minnes maksimaalselt olen saanud tankida 57 liitrit.
Algselt postitas: ipi
Liitun siis ka kütuseseieri anomaalia klubiga.
Anomaalia tekib kui paaki on jäänu u veerand paaki kütust. Seieri järgi on veel üle 1/4 sees ja SIDi järgi saab veel sõita pea 250 km, siis süüte välja keerates ja uuesti auto käivitada on seier kõvasti kukkunud ning läbitavate km hulk ka tunduvalt vähenenud.
Teisalt olen täheldanud, et kui armatuuris hakkab punane tuluke põlema ja SID näitab et sõita saab veel mingi 70 km, siis tankima minnes maksimaalselt olen saanud tankida 57 liitrit.
Kui naljakas see ka ei ole, on mul täpselt samasugune kamm. Just 1/4 ndiku pealt kukub näidik potsti sinna punase piiri peale ja lööb tule põlema, kuigi paagis võib veel julgelt 15 liitri kanti olla:gun:
Jagan oma kogemusi :
Kütusekulu näitab see umbes 11.4-12.4 . Arvestan et on 12 keskmine.
Panen iga nädal 37 liitrit sisse (RON 98) ja sõidan sellega 300 km .
Kui hakkab punane lamp põlema, siis ma tean et bensu jääb 100 km (le)
Minimaalne SIDi DTE oli mul 24 km , ja auto ikka sõitis , aga kohe bensujäämale :), ehk vähem kui see, mina ei julgenud enam sõita.
Küsimus, kas auto on võimalik hetkekulu ka vaadata? Sest mina oskan ainult keskmisekulu vaadata
Mõnikord , kui bensut on suht vähe , ja auto seisab niimodi et tagumik on madalam kui nina, siis hakkab see väiksem bensujääki näitama, kuid paari km pärast näed et DTE on oluliselt suurem kui oli sõidu algusel.
Kütusekulu näitab see umbes 11.4-12.4 . Arvestan et on 12 keskmine.
Panen iga nädal 37 liitrit sisse (RON 98) ja sõidan sellega 300 km .
Kui hakkab punane lamp põlema, siis ma tean et bensu jääb 100 km (le)
Minimaalne SIDi DTE oli mul 24 km , ja auto ikka sõitis , aga kohe bensujäämale :), ehk vähem kui see, mina ei julgenud enam sõita.
Küsimus, kas auto on võimalik hetkekulu ka vaadata? Sest mina oskan ainult keskmisekulu vaadata
Mõnikord , kui bensut on suht vähe , ja auto seisab niimodi et tagumik on madalam kui nina, siis hakkab see väiksem bensujääki näitama, kuid paari km pärast näed et DTE on oluliselt suurem kui oli sõidu algusel.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Tundub, et siin räägitakse läbisegi kahes eri asjast:
- kütusenäidiku valetamisest. No kui valetab, siis tuleb korda teha. Herr Trionic on selle asja täielikult ära kirjeldanud.
- DTE näidust. Mul on kusagilt meelde jäänud, et DTE näit arvutatakse kasutades viimati läbitud 20 km kütusekulu, st. et see näit on absoluutne sellel eeldusel, et sõidate edaspidi samamoodi nagu eelnevad 20 km. Parandage kui eksisin. Ja loomulikult mõjutab valetav näidik ka DTE näitu.
AntonG: hetkekulu näitu 9-5-l ei ole, tõenäoliselt SAABiomaniku psüühika kaitsmiseks. Võib juhtuda, et nõrgem tervis ei pea vastu näidule 48l/100km.
Aga selle SAAB autost välja pressida: esimene näit pärast nullimist sõidu ajal ongi mingi hetke kulu.
- kütusenäidiku valetamisest. No kui valetab, siis tuleb korda teha. Herr Trionic on selle asja täielikult ära kirjeldanud.
- DTE näidust. Mul on kusagilt meelde jäänud, et DTE näit arvutatakse kasutades viimati läbitud 20 km kütusekulu, st. et see näit on absoluutne sellel eeldusel, et sõidate edaspidi samamoodi nagu eelnevad 20 km. Parandage kui eksisin. Ja loomulikult mõjutab valetav näidik ka DTE näitu.
AntonG: hetkekulu näitu 9-5-l ei ole, tõenäoliselt SAABiomaniku psüühika kaitsmiseks. Võib juhtuda, et nõrgem tervis ei pea vastu näidule 48l/100km.
Aga selle SAAB autost välja pressida: esimene näit pärast nullimist sõidu ajal ongi mingi hetke kulu.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kuna minu SAAB veel suhteliselt vähe sõitnud siis kütusenäidiku seier tõuseb/langeb sujuvalt. Aga hiljuti juhtus midagi sellist mida varem pole täheldanud. Kui siiani liikus auto ka peale seda kui SID displeil arvatavalt veel läbitav distants oli 0 km ja ükskord ka nii üle 50 km kuni tanklani jõudsin(5 l mootorsaele mõeldud bensa oli punsuga kaasas). Siis viimane kord hakkas mootor puterdama veel 10 km arvatava võimaliku distantsi juures. Õnneks tankla oli 200 m kaugusel ja nõksutades sinna jõudsin. Kui palju on lubatud 2taktimootori õli bensiinile lisada , et see niiskuse kahjustusi kütusepaagis veidi siluks ja kütusetaseme anduri uuesti õigeid näitusid SID ile edastama paneks. Muidugi nii , et katalüsaator ega kümned andurid seetõttu kahjustada ei saaks. Panin ka mingit niiskuse eemaldamise ja pihustite puhastamise löga tankimise ajal bensiinile sekka kuid sel purgil polnud isegi täpset doseerimisjuhendit peal.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
eks sellesse eeldatava läbisõidu näitu peab loominguliselt ja kriitiliselt suhtuma. :nono:
10 km läbimise jaoks on vaja 1 liiter kütust. Vaevalt, et kütusenäidik SAAB nii täpselt mõõta.
Vana hea kollane tuli on ikka abiks.
10 km läbimise jaoks on vaja 1 liiter kütust. Vaevalt, et kütusenäidik SAAB nii täpselt mõõta.
Vana hea kollane tuli on ikka abiks.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Enda autol on nii, et reeglina esimese poole paagiga saab sõita ca 2/3 teest ja ülejäänud poolega 1/3. Samas kui juba seier punasele kukub, siis sealt edasi tundub õigesti näitavat.
9-5-ga olen saanud kompuutrinäidu 15km peale ja tundus täiesti reaalne, sest 70L läks sisse.
9000-ga on arvuti ka 0km näidanud (sattusin ootamatult pikka ummikusse) ja peale seda läks 64L sisse.
9-5-ga olen saanud kompuutrinäidu 15km peale ja tundus täiesti reaalne, sest 70L läks sisse.
9000-ga on arvuti ka 0km näidanud (sattusin ootamatult pikka ummikusse) ja peale seda läks 64L sisse.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: LeLeonNoire
Aga hiljuti juhtus midagi sellist mida varem pole täheldanud. Kui siiani liikus auto ka peale seda kui SID displeil arvatavalt veel läbitav distants oli 0 km ja ükskord ka nii üle 50 km kuni tanklani jõudsin(5 l mootorsaele mõeldud bensa oli punsuga kaasas). Siis viimane kord hakkas mootor puterdama veel 10 km arvatava võimaliku distantsi juures. Õnneks tankla oli 200 m kaugusel ja nõksutades sinna jõudsin.
Natuke OT, aga ei saa aru, miks peab paagi ilmtingimata tilgatumaks sõitma. Minu 9-5 paak on manuali järgi 70l, kõige rohkem on mul sinna läinud 63l, kuna tangin enamasti esimesel võimalusel, kui kollane tuli põlema hakkab, samuti võtan enne pikemat otsa alati paagi täis.
enda autol olen paaki täis võttes ka 74 liitrit sisse kallanud ning DTE ei olnud mitte nullis. kas nöörivad mind tanklaomanikud või ei ole see paak mitte 70 liitrit?
foxeri jutule sellest, kuidas tema tonnise kütus kulub, kirjutan ka oma 9-5ga alla. esimene pool paaki kulub väga mõistlikult, kuid teine pool kuni tulukese süttimiseni tunduvalt kiiremini.
foxeri jutule sellest, kuidas tema tonnise kütus kulub, kirjutan ka oma 9-5ga alla. esimene pool paaki kulub väga mõistlikult, kuid teine pool kuni tulukese süttimiseni tunduvalt kiiremini.
Algselt postitas: Trionic
Anduri(reostaadi )halb kontakt on tüüphäda 9-5/9-3OG`del. Natuke tuleb liugkontakti eelpingestada mehaaniliselt ning saabki hea.
See suhteliselt vana teema küll juba, kuid kas sa oled proovinud seda eelpingestada? Kas aitas ja kas see on kodustes tingimustes remonditav?
Loomulikult on,kui suudad kütusetorud eemaldada võtturikaanest,ilma,et otsikud puruneks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult on,kui suudad kütusetorud eemaldada võtturikaanest,ilma,et otsikud puruneks.
Nii asi areneb. :head: Aga kas nende kütusetorude ilma otsikute purustamiseta eemaldamine võtturikaanest, on nii raske, et sinna on vaja üleloomulikke jõudusid?
Kas see võtturi kaan on see tagumise istme all olev auguke kust vajadusel paaki pääseb?
Sorry kui väga villast panen :freak: ma suht võõras nendel teemadel
Üleloomulike jõududega need otsikud/klapid purunevadki.Loominguliselt tuleb neile läheneda.
Tagaistme all on plekist luuk,selle all võtturi kaas.Pump on võtturi sees, reostaat korpuse peal küljes.
Tagaistme all on plekist luuk,selle all võtturi kaas.Pump on võtturi sees, reostaat korpuse peal küljes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Üleloomulike jõududega need otsikud/klapid purunevadki.Loominguliselt tuleb neile läheneda.
Tagaistme all on plekist luuk,selle all võtturi kaas.Pump on võtturi sees, reostaat korpuse peal küljes.
Okei. Aga kuna sa oled kogenenum:wise:, vb oskad anda loomingulisi näpunäiteid. Vaatasin, et seal on sellised tagasitõmmatavad plastikust klambrid. Kas piisab ainult nende lahti päästmisest?
ei tahtnud korraga murdma hakata, äkki jääb loomingulisust muudu :fight:
Algselt postitas: Trionic
Üleloomulike jõududega need otsikud/klapid purunevadki.Loominguliselt tuleb neile läheneda.
Tagaistme all on plekist luuk,selle all võtturi kaas.Pump on võtturi sees, reostaat korpuse peal küljes.
Kas nende torude hinnaks võib olla 1300 EEK tükk?
Mul endal läks bensupump vahetusse, täna helistati ja öeldi, et kuna kütusetorude plastliited juba eelnevalt liimitud, siis nüüd uuesti katki ja vaja välja vahetada. Et lisaks veel 2x1300 EEKu. Kas mingit alternatiivi pole sinna? :conf: