Saab 9-5 head ja vead
tervist saabi mehed olen siis Saab 9-5 2.3t 125kw värske omanik.;) huvitaks mind selle mudeli head ja vead. mootoris uus turbo:cool: . Häiriv on auto juures klappi tiks(õli 5w-40 shell semi synt) ja turbo lõdvikud mis vajavad vahetamist kindlasti. kui äkki keegi oskaks miskit tarka nende asjade kohta rääkida ja mida muud peaks ära tegema et suuremaid hädasid ära hoida:cool: Ette tänades.
1. Karterituulutuskit paigaldada ~1KEEK
2. Õli vahetada mitte rohkema, kui 10Kkm järel
3. Ketivahetus ootab varsti ees (oled ikka kindel, et klapitiks, mitte ketilagin ;))
4. Tagasilla kõik puksid ja liigendid vahetada (aastaga saavad Tallinna teedel otsa).
5. Küünlad vaata, et õiget marki oleks, muidu varsti DI kasseti vahetus ees.
Ma ei tea, vii Troosti, Anti juurde või VM-i ülevaatusele, saad täpsemalt teada, mis ees ootab. Muidu korras 9-5ga on väga mõnus sõita.
2. Õli vahetada mitte rohkema, kui 10Kkm järel
3. Ketivahetus ootab varsti ees (oled ikka kindel, et klapitiks, mitte ketilagin ;))
4. Tagasilla kõik puksid ja liigendid vahetada (aastaga saavad Tallinna teedel otsa).
5. Küünlad vaata, et õiget marki oleks, muidu varsti DI kasseti vahetus ees.
Ma ei tea, vii Troosti, Anti juurde või VM-i ülevaatusele, saad täpsemalt teada, mis ees ootab. Muidu korras 9-5ga on väga mõnus sõita.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]