Selline jama, juba eelmisel suvel panin tähele, et tagaluugi (universaali) keskmise plastikust osa ja tulede alumisest liitekohast (mõlemal pool) hakkas pisut, kuid süvenedes värvi maha tulema. Tänaseks päevaks on seal juba nii ca. 5 cm laikudena värv maas. Võtsin siis tuled ja plastikust osad ära, ning tundub, et plastik on värvi hõõrunud ning nüüd siis vesi "mullitab" värvi lahti. Samas seestpoolt luuki piiludes, no ei ole kuskilt kortsus, seega ei saa olla üle värvitud. Ja ka sisemine alumine keevitusliide juba roostetab pisut. Mis teha, kohe kardan lasta luuk üle värvida, sest hõbedasel värvil õige tooni leidmine pidi paras peavalu olema.
Masendav, auto ju vaid 5 aastat vana ja Eesti talvesid näinud vaid kaks. Lohutab vaid, et seda pidi juhtuma ka teiste "Lux" auto markidega.
Kas kellelgi on veel midagi sellist juhtunud.
Värvi koorumine 9-5 tagaluugilt
Üks mis on kindel, mida varem see asi saab korda seda vähem jõuab uss edasi ronida! Lase ruttu korda teha! Niikuinii sa sellest ei pääse!
Ei ole ise kahjuks 9-5 ga eriti kokku puutunud ega oska öelda millest see tingitud on. ehk annab luuki reguleerida vm.
Targemad täiendavad!
Ei ole ise kahjuks 9-5 ga eriti kokku puutunud ega oska öelda millest see tingitud on. ehk annab luuki reguleerida vm.
Targemad täiendavad!
Mul sama keiss, kõigepealt hakkas natukene ühe tule äärest ussitama, nüüd olen märganud ka teise tule ääres väikest värvi mullitamist.
Millest selline asi universaalidel tuleneb?
Mis sellise asja kordategemine maksta võib?
Kuhu tasuks pöörduda?
Parajalt mõtetu ja loll probleem, aga kuidagi häirima hakkab.
Millest selline asi universaalidel tuleneb?
Mis sellise asja kordategemine maksta võib?
Kuhu tasuks pöörduda?
Parajalt mõtetu ja loll probleem, aga kuidagi häirima hakkab.
Endal lendas samast kohast ca 1-ruutsendine tükk minema enda silme all samal hetkel kui avastasin et üks luugi amortidest väsinud on ja luuk kõva pauguga kinni lendas. Peale seda olen mitmelgi kuudiga 9-5'l sama asja täheldanud. Tundub, et tegemist samasuguse tüüpveaga, nagu CS/CD kerega tonnistel suunatulede murdumine kapoti kõvasti kukkuda laskmisel. Lasin enda omale "natuke värvi peale tilgutada" tagumise bumperi värvimise ajal, jäi täiesti veatu tulemus.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: aatom
Selline jama, juba eelmisel suvel panin tähele, et tagaluugi (universaali) keskmise plastikust osa ja tulede alumisest liitekohast (mõlemal pool) hakkas pisut, kuid süvenedes värvi maha tulema. Tänaseks päevaks on seal juba nii ca. 5 cm laikudena värv maas. Võtsin siis tuled ja plastikust osad ära, ning tundub, et plastik on värvi hõõrunud ning nüüd siis vesi "mullitab" värvi lahti. Samas seestpoolt luuki piiludes, no ei ole kuskilt kortsus, seega ei saa olla üle värvitud. Ja ka sisemine alumine keevitusliide juba roostetab pisut. Mis teha, kohe kardan lasta luuk üle värvida, sest hõbedasel värvil õige tooni leidmine pidi paras peavalu olema.
Masendav, auto ju vaid 5 aastat vana ja Eesti talvesid näinud vaid kaks. Lohutab vaid, et seda pidi juhtuma ka teiste "Lux" auto markidega.
Kas kellelgi on veel midagi sellist juhtunud.
Igal juhul tuleb jah siin mõni automaaler appi kutsuda. Ära selle tooni erinevuse pärast väga põe. Esiteks see värvitav ala on sul niivõrd väike ja tagaluuk jääb ju pooleldi pampri varju ja keegi ei oska sealt seda erinevust tähele pannagi. Tahan öelda et tooni vahet märkad sa pigem, siis kui on värvitud näiteks esitiib või uks. Kui nüüd külge pisut eemalt vaadates võib olla ukse ja tiival tooni erinevus. Aga selle vältimiseks on ka väga tõhus meetod. Võin sind lohutada veel sedasi et paljudel praeguse aja uutel autodel (jaapanlased, koreakad jne) kipuvad olema pamprid pisut teist tooni kui auto kere. See ei ole mitte sellepärast et auto on kuskil enne salongi jõudmist kuskil ju üle värvitud. Lihtsalt tehases tulevad värvitud plast detailid eraldi liinimööda või hoopis teisest oskonnast kui auto ise.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mida nimetatud garantii täpsemalt tähendab ja kas see kehtib vaid Eestist ostetud ja ainult VM-s käinud autodele. Muide minu autol oli pilt aasta tagasi täpselt sama, tänaseks siis suurelt koorunud värv seal, seetõttu asjaga tegelema hakkasingi.