Teema puudutab ka mootorit, kuid panin siiski siia.
Nimelt tunduvad pidurid kuidagi tuimad, nagu võimendit korralikult taga poleks. Lisaks ei ole lahti saanud ka mootoritulest peale turbo kummilõdviku vahetust. Ja kui vaadata vaakumpumpa, siis tal kaks toru, siit siis küsimus, kas peenemas torus (mis ei lähe pidurivõimendisse) lekked võivad tekitada vaakumikadu ka suuremas torus (mis läheb pidurivõimendisse, e. kas nad sisemiselt kuidagi eraldatud/klappidega). Ei tea ju vaakumpumba ehitust. Samas nagu mingi vaakum siiski oleks, kui peenemaid tagumisi kummitorusid lahti ühendada. Ja lisaks just see jämedama toru üleminek vaakumpumpa tundub kuidagi väga ligadi-logadi otsas olema. Oskab keegi midagi kosta. Peenema toru kummitorud plaanin nigunii vahetada (tunduvad eriti mootori lähedal kuidagi kahtlased, kuid mitte katki). Ja diagnostikat taha saada pole lihtne, ei asu nii lähedal.
9-5 2.2TDI Pidurid kuidagi tuimad.
Ei tea peast kuidas need voolikud seal paiknevad aga kas sinna siis klambreid ei anna peale panna neile ligadilogadi voolikutele? Käega/kõrvaga pole tunda et kuskilt valest kohast õhku imeks?
Need peenemad voolikud ei tohiks mõjuda pidurivõimendile. Mul oli katki see klapp, mis sisselaske kollektori klappe juhib ja siis pidurivõimendi töötas küll nagu alati. Samas kui on katki enne neid solenoide (mustad "karbid", kuhu lähevad külge vaakumvoolikud ja juhtmed), siis võib mõjuda, seda ei tea.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Algselt postitas: saab9-3
Need peenemad voolikud ei tohiks mõjuda pidurivõimendile. Mul oli katki see klapp, mis sisselaske kollektori klappe juhib ja siis pidurivõimendi töötas küll nagu alati. Samas kui on katki enne neid solenoide (mustad "karbid", kuhu lähevad külge vaakumvoolikud ja juhtmed), siis võib mõjuda, seda ei tea.
See ligadi-logadi on vaakumpumba küljes olev jämedam voolik (mis läheb lõpuks pidurivõimendisse) koos mingi kiirkinnitus värgiga (ja 90 kraadi põlv) e. sinna ei saa mingit klambrit lisada
Katki võib olla ka pidurivõimendi membraan, mis mul põhjustas just kõrgetel pööretel seda, et piduripedaal oli jäik ja tundetu. Teisalt lekkis ka seeläbi mootorist vaakum, mistõttu kippus auto tühikäigul surema, eriti siis kui kohapeal seistes pidurit all hoidsin.
Hea inimene Timutit nõustus mulle müüma oma parempoolse 9-5 pidurivõimendi ja SAABijumal T8 paigaldas selle, olgugi et SAABiinsenerid ei olnud mitte kokkuhoidlikud olnud, disainides LHD ja RHD autodele silindri ja sisemuse poolest erinevad pidurivõimendid ning selle RHD variandi paigaldamine LHD autole mitte lihtne ei olnud.
Hea inimene Timutit nõustus mulle müüma oma parempoolse 9-5 pidurivõimendi ja SAABijumal T8 paigaldas selle, olgugi et SAABiinsenerid ei olnud mitte kokkuhoidlikud olnud, disainides LHD ja RHD autodele silindri ja sisemuse poolest erinevad pidurivõimendid ning selle RHD variandi paigaldamine LHD autole mitte lihtne ei olnud.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yhesõnaga ka natuke juttu ja mõtlemist:
yhel minu autodest oli samuti pid. võimendi membraan läbi: vahetasin RDH omaga ja asi toimis kuu või paar ja taas läbi!
(ei ole see RDH paigaldamine probleem, kui käed otsas.)
milles viga, et selline asi, kui membraan läbi läks? nuputamist oli omajagu: memraani sõi läbi sinna sisse sattunud mootoriõli. ja nii 2 korda järjest. ei oskanud kohe sellele tähelepanu pöörata, et õli seal palju. ja lõpuks leidsin, et kurjajuureks osutus vaakumpump! see, mis nukvõlli otsapealt käitav. ja tegelikult seal sees olev klapp ei toimind. yhtepidi peaks läbi laskma, teistpidi mitte. see klapp oli peetis ja sealt see õli vaakumvõimedisse. Uus klapp ja asi korras.
yhel minu autodest oli samuti pid. võimendi membraan läbi: vahetasin RDH omaga ja asi toimis kuu või paar ja taas läbi!
(ei ole see RDH paigaldamine probleem, kui käed otsas.)
milles viga, et selline asi, kui membraan läbi läks? nuputamist oli omajagu: memraani sõi läbi sinna sisse sattunud mootoriõli. ja nii 2 korda järjest. ei oskanud kohe sellele tähelepanu pöörata, et õli seal palju. ja lõpuks leidsin, et kurjajuureks osutus vaakumpump! see, mis nukvõlli otsapealt käitav. ja tegelikult seal sees olev klapp ei toimind. yhtepidi peaks läbi laskma, teistpidi mitte. see klapp oli peetis ja sealt see õli vaakumvõimedisse. Uus klapp ja asi korras.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Asi jälle korras, pidurite pool, no ei tea, võis ka minus kinni olla (Saab ju seisis pea kuu aega, põhjus).
Vahetasin pea kõik vaakumvoolikud ära, kuid see ei aidanud (kustutada mootori tuld). Lõpuks sain abi Tartu Carringust, puhastati tahmast nii EGR, kui ka turbo rõhu andur ning midagi nokitseti ka diagnostikaga. Kokkuvõtteks, tänud Tartu Carringule ja eriti Märdile, kes leidsid aja mind vahele võtta, Saab sõidab jälle.
Vahetasin pea kõik vaakumvoolikud ära, kuid see ei aidanud (kustutada mootori tuld). Lõpuks sain abi Tartu Carringust, puhastati tahmast nii EGR, kui ka turbo rõhu andur ning midagi nokitseti ka diagnostikaga. Kokkuvõtteks, tänud Tartu Carringule ja eriti Märdile, kes leidsid aja mind vahele võtta, Saab sõidab jälle.