kAS SAAB ongi bensiini neelaja?

west2
Postitusi: 42
Liitunud: N Aug 09, 2007 18:07
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 09, 2007 18:22

probleem siis selles et auto on linnas kuidagi janune,vahest näitab 12,5-18.Foori all seistes hakkab l lugema nagu taksomeeter ja maanteel täitsa rahulikult 8.9-11 olened jala raskusest.Kas selle näidu pöhjuseks vöib olla näidu pidev nullimine?Linnas olen proovinud mitmeid söidu stiile.autoks siis 9-5 2.3t 99:drive:
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#2

N Aug 09, 2007 18:31

Enamus saabe neelab bensiini, mõned ka diislit:) ma arvan et see bensukulu on sul täitsa normaalne ja kohapeal seistes hakkabki keskmise kulu näidule otsa lugema ( vähemalt kõikidel minu autodel on seda teind ). Tahad ökonoomsust osta yaris.:thumb:
Mugavus ja turvalisus maksab:beer:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 09, 2007 18:32

Auto seistes kiire keskmise kulu tõus on kindlasti näidu pidev nullimine. Tegelik kulu sõltub suuresti jala raskusest, auto korrasolekust ja koormatusest.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 09, 2007 18:37

Kui pidevalt tipptunnil Tallinna ummikutes istud, siis jah. Mõtle nüüd ise, kui istud tund aega ummikus ja liigud selle aja jooksul ntx 2 km (9-5 -l tühikäigul töötades kompu tunnikulu ei arvesta, eelmisel autol - 2,5l Omegal aga arvestas ja see näitas tühikäigul töötades kusagil umbes 1 l/h. Kui sa nüüd kulutasid ära liitri bensiini ja liikusid selle aja jooksul edasi 2 km, siis lihtne matemaatika näitab, et keskmiseks kuluks tuleb 50l/100 km.
Mõtlemapanev number, kas pole? :wall: Ja kui sul viimasest nullimisest on näiteks 100 km möödas ja kulu oli 8l/100 km, siis peale ummikus istumist 200 km kulu on 58l. Kokku teeb see 29l/100km. :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#5

N Aug 09, 2007 19:06

Selle auto kohta täiesti tavaline kulunumber.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

N Aug 09, 2007 19:10

Algselt postitas: west2
probleem siis selles et auto on linnas kuidagi janune,vahest näitab 12,5-18.Foori all seistes hakkab l lugema nagu taksomeeter ja maanteel täitsa rahulikult 8.9-11 olened jala raskusest.Kas selle näidu pöhjuseks vöib olla näidu pidev nullimine?Linnas olen proovinud mitmeid söidu stiile.autoks siis 9-5 2.3t 99:drive:

Kui see on sama masin,mida täna näitamas käidi meile,siis pole ka midagi imestada. Masin on täiesti hooldamata ja kapoti all valitseb täielik kaos.Isegi ülikriitilise tähtsusega karterituulutussüsteem praktiliselt hävinenud,vakkumvoolikutest,filtritest kettidest jne. üldse ei räägi.
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#7

N Aug 09, 2007 19:27

Mnjah, need näidud on jah pigem ülearu suured. Mul 2.3 HOT näitab maanteel püsikiirusehoidjaga 7,7-8,0 ja linnas mingi 11,0 sajale. Nullinud olen ka päris tihti, sõidustiil on pigem rahulik.

EDIT: Teemaalgataja saab targemaks seda teemat lugedes.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#8

N Aug 09, 2007 22:36

Algselt postitas: saabotska
Enamus saabe neelab bensiini, mõned ka diislit:) ma arvan et see bensukulu on sul täitsa normaalne ja kohapeal seistes hakkabki keskmise kulu näidule otsa lugema ( vähemalt kõikidel minu autodel on seda teind ). Tahad ökonoomsust osta yaris.:thumb:
Mugavus ja turvalisus maksab:beer:


Mul paps suudab 1.0 yarise kompuutrisse kah 8.4L/100km keskmist välja pigistada :P
y2k87
Postitusi: 107
Liitunud: R Veebr 16, 2007 13:50
Asukoht:
Auto:

#9

N Aug 09, 2007 23:00

praegune keskmine näitaja on mul 8,9l 100km, sõitnud siis umbes 100km tln-trt maantee ja 200km Tartus. Maantee kiirus 110-120 ja linnas ka esimeste seas foorialt minema.
Aga jah opelil oli hea bensukulu näitaja kohapealt näitas liitreid tunnis ja sõites hetke kulu ning keskmist.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#10

N Aug 09, 2007 23:01

Kui autoga nii hullud lood on, nagu Trionic kirjeldas, siis lendaks ma valguse kiirusel remoti vajalikke asju parandama/vahetama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 10, 2007 7:13

Pole kombeks mett mokale määrida,kui asjad hapud on.:love:
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#12

R Aug 10, 2007 12:27

Lennuki mootor ongi janusem:)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#13

R Aug 10, 2007 12:41

Pool tallinas, pool maanteel - reaalne kulu 11 sajale.
Puhkuse ajal lõuna eestis ukerdades - reaalne kulu 10l sajale.

Nii tonnine, kui aero kulutavad tallinna ummikutes stabiilselt 15l sajale.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#14

R Aug 10, 2007 12:45

Oma tonnisega olen ühe paagiga maanteel sõitnud ca 850km. Mööda Eestima teid seda Talvisel ajal temperatuuriga nulli ümber. Arusaadavalt oli tegemist rahuliku ning LE'd jälgiva sõiduga tühjadel teedel.
Iga ratas veab and then some!
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

R Aug 10, 2007 16:01

Linnakulu normis, maanteekulu tundub pisut palju. Samas ei või neid kompuutri näite väga usaldada, tuleks tankimisega mõõta.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#16

R Aug 10, 2007 19:19

Bensiinikulust niipalju, et ega see Saab just ökoauto ei ole, keskmine kütusekulu 2.0T 141 KW mootoriga manuaalkastiga masinal tuleb 60% maanteel ja 40% linnas sõites nii 11,5 L/100
Kui kompuuter ära nullida ja nii 90 km/h sõita siis hetkekuluks tuleb umbes 7,5 L/100
Tõnn
Postitusi: 7
Liitunud: N Sept 21, 2006 9:20
Asukoht:
Auto:

#17

R Aug 10, 2007 20:34

Nojah, minu 9-3SS Aero, just mõõtsin tankimisest tankimiseni ja kompuutri suhet, maanteel tuli igatahes täpselt sama 7,9l/100. Seda siis automaadiga ja kliimaga ja igatahes kiiremini kui 90 km/h: Tähendab Tallinn-Pärnu-Tallinn + Pärnus linnasisesed sõidud kokku. Samas nüüd suvel pole Tallinnas üle 10 l/100-le saanud. Masinal siis 154kW ja möödasõitudel ei koonerdanud, aga linnas eriline süstija ei ole. Äkki masinal miskit viga? :P
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#18

R Aug 10, 2007 20:43

Kas "kõik" peab elus olema nö "odav". Ma olen oma saabiku küttekuluga küll väga rahul. Ütleks, et Saab kütuse neelaja küll pole. Kui ei meeldi käi jala või osta siis ökom auto. Varuosad nii kui nii keskmistest kallimad + igasugu kiiksud ka veel, kui lepid sellega lepid ka küttekuluga:)
mt
Postitusi: 27
Liitunud: R Aug 04, 2006 14:49
Asukoht:
Auto:

#19

R Okt 05, 2007 14:24

Saab miski ökoauto jah pole - mul ka ikka linnas miski 14,5-16,5 (3,0 LPT 147KW) ja maantepeal olen saanud rekordi (mida ma korrata ei ole suutnud) 7,3 keskmiseks muidu ikka 8 kanti. Ma suhtun sellesse nii, et Bensiin pole kallis vaid ma teenin vähe siis :D
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#20

R Okt 05, 2007 14:59

Mul 90% sõitu Tallinna ummikutes. Keskmiseks kuluks näitab 14,1. Maanteel võtab minu jaoks uskumatult vähe kütet - nimelt 99km/h keskmise liiklusega teel 7,9-8,3. Kusjuures kõige rohkem teeb aga rõõmu see, et vajadusel võid selle kulu hetkeliselt kasvõi 20-ni viia ning selle eest ka vastavat mõnu tunda! :head:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#21

R Okt 05, 2007 15:02

Ei saa aru küll kuidas ta palju näitab.
Mul näitab juba teist kuud linnas 10l/100. Algul oli tõesti 18l/100 kuna noh load käes, siis pidi ju iga nurgapeal ratta ringi laskma. Maanteel näitab 8.6l/100 ning ei ütleks, et minu mõõdasõidud LE järgides oleks(Nimelt ei soovi 90km/h sõitvast autost 91km/h mööda sõita. Mida rohkem vastas suunas aega viidad seda ohtlikum minu arvates on. aga see juba OT).
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#22

R Okt 05, 2007 17:52

Pigem ma ei usu Jupatsi näitusid. Eespoololevad on oluliselt reaalsemad
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#23

R Okt 05, 2007 18:05

Sry kirjaviga... 12l/100le pidasin silmas linnasõitu. Väga ummikutes ei istu ning külma mootoriga ka ei sõida.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#24

R Okt 05, 2007 18:48

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas "kõik" peab elus olema nö "odav". Ma olen oma saabiku küttekuluga küll väga rahul. Ütleks, et Saab kütuse neelaja küll pole. Kui ei meeldi käi jala või osta siis ökom auto. Varuosad nii kui nii keskmistest kallimad + igasugu kiiksud ka veel, kui lepid sellega lepid ka küttekuluga:)



Saab ei ole kallis auto, mitte kuidagi ei kütusekulu, kui ka varuosade pealt.
Võtta nüüd igasugused ameeriklased ja japsid kokku mille varuosade hinnad on tihti ikka tõeline ulme, siis kõrvuta nüüd nende kõrvale euroopa mudelid, siis Saabi varuosad on ikka tunduvalt keskmisest autost odavamad.
ja plus veel Saab kuulub nüüd ka opeli alla seega varuosade hinnad on tunduvalt odavamad ka paljudest euroopa masinatest ,mis näiteks Saabi konkurent Volvoga ei hakka nagu üldse paraleeli tõmbama.

Samuti puuduvad ka tänapäeva saabil kõikvõimalikud kiiksud (va. moe pärast süütelukk vales kohas )seega täiesti tavaline auto.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

R Okt 05, 2007 20:29

Päris nii see nüüd ka pole:wtf: . Saab ei kuulu "opeli alla",mõlemad kuuluvad GM`le. Varuosad(sarnased) Saabi ja Opeli nimede all erinevad hinna poolest tihti kordades ja seda Saabi kahjuks.Sama kehtib ka masinate,kui tervikute hinnapoliitika puhul(kuigi mitte kordades,aga siiski Saabi kahjuks).
90`ndate keskpaigast ,mil Opel alustas drastilist kvaliteedi parandamist,algas paraku Saabide kvaliteedi allakäik.Margid on jõudnud enam-vähem sarnasele kvaliteeditasemele(tänu millele peetakse Opelit enam-vähem juba kvaliteetautoks,Saabi hoiab veepeal suurelt endine maine),aga Saabi-Opeli hinnakäärid on endiselt Opeli kasuks.

Volvoga ei saa tõesti Saabi võrrelda ei auto-,ega ka juppide hinna poolest ja täiesti nõus: Saab on tänapäeval täiesti tavaline auto.
Vasta