Saabi 8.a mootorigarantii

romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#26

K Okt 24, 2007 12:34

Loomulikult VM aitab oma kundesid. See nende töö ning äri ajada kasumlikult on ka tähtis. Kui auto ajalugu on kahtlane ja on toimunud ettenähtud hooldusnõuete mittetäitmine, siis pole midagi teha.
romza
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#27

K Okt 24, 2007 12:41

Algselt postitas: roomlane



Kas mitte VM ei pea tehasele tõestama, et remont garantii raames teostatakse? Kui tehas otsustab, et hooldusraamat on võltsitud?, siis pole vist VM-l enam midagi teha?



Hoolduse ajalugu kontrolliti konkreetsest firmast järele ja selle poolest oli OK! Nii, et raamat tegelikult võltsitud ei olnud. Aga probleem tekkis selle puuduva esilehega- küsisin kas siis teeninduse info põhjal ei saa midagi teha- EI SAA oli vastus.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#28

N Okt 25, 2007 9:03

tegelt on seis selles, et VM teeb töö ära ja esitab arve tehasele, koos korrektsete dokustaatidega jne. Kui dokustaadid on korras, siis läheb libedalt, kui ei ole korras, siis ei lähe libedalt.

Minu garantii läks selle nahka, et mul oli paar Troosti hooldust vahel. Ja ma tahtsin kõikide kettide vahetust, mitte ainult balanssketi (mis käib garantii alla). Tükk aega arvutasid ja siis tulid välja hinnaga, kus balanssketi pealt sain miski pealt 50% alla ja suure keti pealt miski 30%. Kahjuks-õnneks oli Troosti hind enam-vähem samasse klassi ja kuna ma nagunii pidin auto hooldusesse viima ja muid asju putitama, siis lasin seal ära teha.

Ehk siis minu kogemus näitab seda, et VM suhtub sinusse täpselt nii, nagu sina VM-sse. Pole seal kunagi jalaga ust lahti löönd ja neid tõprikuteks sõimand. Ja vastu olen ka saand üsna hea suhtumise.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#29

N Okt 25, 2007 10:13

Jah- pole minagi ust jalaga lahti löönud. Suhtunud olen ka viisakalt, töötan ise ka autofirmas ja näen erinevaid kliente. Kui klient on viisakas siis on minu pooltki suhtumine samane- ja alati saab inimene abi või vähemalt põhjaliku selgituse. Ma ei väida, et VMs pole suhtumine viisakas olnud- ei mingeid etteheiteid aga selle juhtumi puhul läks nii nagu läks. Samas saavad äärmiselt tülikad kliendid kah tihti oma tahtmise- seetõttu pointisin ülevalpool ka mõjukusele ja pindakäimisele kui võimaliku edu pandile.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#30

N Okt 25, 2007 10:51

nõus. pinda peab käima. Aga ka seda saab mitutmoodi teha. :) Kahjuks väga paljudele seostub 'pinda käimine' sellega, et rabatakse telefon iga 5 minuti järgi ja röögitakse teenindava osapoole peale. Ei viita praegu kellegile ega millegile. Lihtsalt sellised tähelepanekud elust.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#31

N Okt 25, 2007 12:42

Arusaadav, ei arvanudki et see minu pihta käib. Lihtsalt selgitasin oma case'i.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#32

N Jaan 10, 2008 23:01

Oot, mul otsakaanelekkega probleem - kas see läheb siis või ei garantii alla? VM väidab et ei lähe. Ja ütleb et see garantii oli autodele 98-03a. Minu jaoks täielik absurd - kas sellise asja otsustamine on esinduse teenindaja tuju küsimus või on kuskil ikkagi mingi dokument?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#33

R Jaan 11, 2008 0:31

garantii kehtis jah teatud aastakäigu ning seeria autodele.
H.K
Postitusi: 132
Liitunud: T Okt 09, 2007 21:57
Asukoht:
Auto:

#34

R Jaan 11, 2008 16:15

Skol võta rahulikult, ära ärritu. Mis seal absurdset on? Minu auto ka sinna garantii alla ei lähe(2004a vector). Kui saabi ostsin endale siis vestlesime sellel teemal VM-is päris pikalt ja igati meeldiv oli jutuajamine. Olekski kohatu arvata, et saab avastas vea ning ei likvideeri seda ja annavad ka uutele autodele 8a garantii.

Nii palju kui mul VM asja on olnud, on teenindus seal 5+, aga kes üli kehva teenindust soovib võib külastada ülemiste Silberautot. Vot see teeb kõigile silmad ette.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#35

R Jaan 11, 2008 19:10

ma olen täitsa rahulik...
:wall:

mis ma selle VM 5+ teenindusega peale hakkan kui ma ise kogu mootori remondi pean kinni maksma?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#36

R Jaan 11, 2008 21:38

Algselt postitas: Skol
ma olen täitsa rahulik...
:wall:

mis ma selle VM 5+ teenindusega peale hakkan kui ma ise kogu mootori remondi pean kinni maksma?

Tsiteerides klassikuid:
Naeratades nuga selga...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
H.K
Postitusi: 132
Liitunud: T Okt 09, 2007 21:57
Asukoht:
Auto:

#37

E Jaan 14, 2008 18:01

Aga ole optimist, alati saab hullemaks minna:eureka:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#38

E Jaan 14, 2008 18:08

Algselt postitas: Skol
Oot, mul otsakaanelekkega probleem - kas see läheb siis või ei garantii alla? VM väidab et ei lähe. Ja ütleb et see garantii oli autodele 98-03a. Minu jaoks täielik absurd - kas sellise asja otsustamine on esinduse teenindaja tuju küsimus või on kuskil ikkagi mingi dokument?

Otsakaane leke. See ei ole mingi ulmemaksumusega remont.
Ära väga südamesse võta. Kui tüüpviga on parendatud, siis ei saa sul miskit öelda olla garantiitingimuste koha pealt. . Muide on netis sobrades võimalik leida Saabi ametlik announcement mootorigarantii kohta.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

E Jaan 14, 2008 22:29

kaspariuse tsitaat:
Otsakaane leke. See ei ole mingi ulmemaksumusega remont.

Mida sa räägid???:gun::gun:
Otsakaane lekke likvideerimisest töömahukam on ainult väntvõlli vahetus.
Esisild koos poolraami ja roolilatiga maha,mootor,koos käigukastiga maha.Karteripõhi maha.Siis saad otsakaanega tegeleda.Täpselt sama töömahukas tegevus,kui kettide vahetus.
Arumaeisaaaa...
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#40

E Jaan 14, 2008 23:59

jep. nats arusaamatu jutt. saabiantist öeldi ka et kui suurt leket pole, pole mõtet enne midagi sellega teha kui kett ka vahetusse läheb, siis teeb ühekorraga. hind jämedalt 15000.-. minu jaoks on seda üksjagu. aga eks see "ulme" ongi parasjagu lai mõiste...
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#41

T Jaan 15, 2008 4:03

tuleb tõdeda tõesti,et saab pole siiani oma tüüpveast lahti saanud..otsakaane leke või kettide vahetus..erilist vahet töömahul tõesti ei näe...ja lekivad iga teine..eriti siis 9-5

õlipumba tihendi, mis siis ka reegline lekib, ei nõua märkimisväärslt mahukat tööaega..

pole samas kohanud auväärset 8a vanust "isendit",millel leket pole esinenud või esimane kett ei ragiseks

pole ju normaalne väita,et kellal 1 osuti ei liigu aga muidu käib küll..remondime siis kui teine osuti ka seisma jääb:wall:

seniks siis meile tööd ja leiba..anname endast parima:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

T Jaan 15, 2008 9:08

Algselt postitas: Skol
jep. nats arusaamatu jutt. saabiantist öeldi ka et kui suurt leket pole, pole mõtet enne midagi sellega teha kui kett ka vahetusse läheb, siis teeb ühekorraga. hind jämedalt 15000.-. minu jaoks on seda üksjagu. aga eks see "ulme" ongi parasjagu lai mõiste...

Kaspariusele on vist 15 kilo tõesti kommiraha:red: .
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#43

T Jaan 15, 2008 9:17

Miskipäras arvasin lolli peaga ,et pole nii mahukas remont.
15kilo ei ole jah väike raha.:red:
Ärge enam pekske.

Positiivne on see, et seda tihendit on mõtet siis vahetada kui kettide vahetuse aeg käes.
Sent from my Monte Carlo using B236
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#44

T Jaan 15, 2008 11:08

Algselt postitas: kasparius
Positiivne on see, et seda tihendit on mõtet siis vahetada kui kettide vahetuse aeg käes.

Seal ei ole mingit tihendit:wtf:
Pole mõtet lahmida kui puudub ettekujutus:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#45

T Jaan 15, 2008 11:13

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: kasparius
Positiivne on see, et seda tihendit on mõtet siis vahetada kui kettide vahetuse aeg käes.

Seal ei ole mingit tihendit:wtf:
Pole mõtet lahmida kui puudub ettekujutus:bs:

Hmm , näe jälle targem. otsakaas ilma tihendita.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#46

T Jaan 15, 2008 20:57

Kõik kaaned ,peale plokikaane ja klapikambrikaane on alati Saabidel liimitud olnud.
Vasta