Saabi 8.a mootorigarantii
Kas selle garantiipikenduse kohta on mõni ametlik dokument ka saadaval kus tingimused ja garantii alla kuuluvad vead kirjas oleksid?
No sealt midagi väga targemaks ei saanud aga tänud sellegipoolest. Mure tegelikult selline, et sõbra 9-5 Aero -03 tekkis mingi mootoririke ja mootor käis 3 silindriga. Viis siis Viikingisse ja tuvastati, et ühel kolvil olevat auk sisse sulanud ja see ei pidanud garantii alla kuuluma, et 8.a garantii kehtib ainult mootorikettidele.
Seepärast lootsingi, et ehk on saadaval mingi dokument täpsema selgitusega selle garantiipikenduse kohta.
Seepärast lootsingi, et ehk on saadaval mingi dokument täpsema selgitusega selle garantiipikenduse kohta.
Hmm.. no sirvisin teema läbi ja paistab et päris kõik mootorivead (ka. eelmainitud probleem) siis garantii alla ei kuulu.
Tänud Cyber :)
Tänud Cyber :)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Aga kui mul mootoril midagi nagu viga ei ole, ega ma siis ei saa ju minna ja nõuda, et vahetage mul garantii korras ära ketid? Ega vist?
Aga võib olla on ka keti häält kuulda. Igatahes vanas tonnisel ma sain küll aru, et klõbin on, sellel ei saa...
Mis?:poke:
Aga võib olla on ka keti häält kuulda. Igatahes vanas tonnisel ma sain küll aru, et klõbin on, sellel ei saa...
Mis?:poke:
Jah,kui hooldusraamat on süstemaatiliselt täidetud volitatud esindaja juures,auto ajalugu läbipaistev,kõik korralised operatsioonid sooritatud esinduses jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
inimeste käest, kes sellega on tegeld (loe: last garantiiremonti teha) uurisin. Põhimõtteliselt läheb selle garantii alla see, mis jääb mootori ploki sisse. Plokikaan oli ka vist kaasa arvatud. See butafooria, mis seal ümber on (turbod, genekad, starterid, pritsud jne) garantii alla ei kuulu.
Samuti peab olema auto mootor sihtotstarbeliselt kasutatud... 03 aasta mootoril kolbides augud sees... hmm, mul tekiks ka selline kahtlus, et kas on ikka auto mootorit normaalselt kasutatud :P
Samuti peab olema auto mootor sihtotstarbeliselt kasutatud... 03 aasta mootoril kolbides augud sees... hmm, mul tekiks ka selline kahtlus, et kas on ikka auto mootorit normaalselt kasutatud :P
Algselt postitas: miku
inimeste käest, kes sellega on tegeld (loe: last garantiiremonti teha) uurisin. Põhimõtteliselt läheb selle garantii alla see, mis jääb mootori ploki sisse. Plokikaan oli ka vist kaasa arvatud. See butafooria, mis seal ümber on (turbod, genekad, starterid, pritsud jne) garantii alla ei kuulu.
Samuti peab olema auto mootor sihtotstarbeliselt kasutatud... 03 aasta mootoril kolbides augud sees... hmm, mul tekiks ka selline kahtlus, et kas on ikka auto mootorit normaalselt kasutatud
No kuna on tegemist automaatkastiga autoga siis seda ei tohiks olla väga võimalik kasutaja rumalusega pilbasteks lasta?
Vikingi seletus oli, et on sõidetud kehva kütusega. Auto saabus euroopast paar kuud tagasi ja siin on paagis käinud vaid statoili 98 :wtf:
Algselt postitas: miku
inimeste käest, kes sellega on tegeld (loe: last garantiiremonti teha) uurisin. Põhimõtteliselt läheb selle garantii alla see, mis jääb mootori ploki sisse. Plokikaan oli ka vist kaasa arvatud. See butafooria, mis seal ümber on (turbod, genekad, starterid, pritsud jne) garantii alla ei kuulu.
Samuti peab olema auto mootor sihtotstarbeliselt kasutatud... 03 aasta mootoril kolbides augud sees... hmm, mul tekiks ka selline kahtlus, et kas on ikka auto mootorit normaalselt kasutatud
Kolvid-kepsud ka paraku plokis sees;) Aga juba 4 täiesti garantiikõlbulikku masinat auklike kolbidega kukele saadetud(tean neid,kes meile on kurtnud)ja seda vähem,kui kuu jooksul.. Iga kord erinev häma tööst keeldumiseks(kõigil esinduse hooldused ja parim saadaolev 98).Inimesed võiksid siis näit. Statoilile kraesse karata.Suur kütusegigant suudaks kindlasti sellise hämara jurajutu konksu otsa võtta.Kolvid purunevad detonatsioonist,tavaliselt ainult üks.Ülejäänud silindrid on perfektsed.Kas siis kaval ja kuri käsi pihustab mingi ulmelise abivahendiga ühte silindrisse solkkütust? :fight:
Sarnane kaagutamine käis 2-3aastat tagasi Garretti turboteemadel.Nüüd vahetatakse neid poolmuidu ja vaikimisi esinduses.
Mingite huvitavate süsteemidega saavad mõned täiesti mittegarantiikõlbulikud masinad VM`st näiteks vurrivahetuse,või kettidevahetuse kas täiesti-,või poolmuidu. Mõnel vahetet ka mootoriplokk,mõnel kast.Mõnel on puudunud igasugunegi kontrollitav ajalugu.See jutt pole tühja koha pealt võetud,sest olen ise kaht sellist masinat omanud ja mitmed kliendid on sattunud selliste dilemmadega masinatega meile.
On inimesi,kes saanud "augud" serviseraamatus ilusti likvideeritud teatud operatsioonidega.
On masinaid,milledele tööd tehtud mõne muu maina VIN`i kasutades(sellise teema "otste kokkuviimiseks" peab ju "kõva käsi" esinduses pumba juures olema kusagil teatud tasemel).
On masinaid,kus hiljutine kettidevahetus ,täies ulatuses, on peale mootori muul põhjusel purunemist ja -pärastist lahtivõtmist osutunud poolikuks,ehk siis pole vaehet kõike,mis arvel kirjas.
On karterituulutuse parendusKIT`id paigaldatud valesti(väike mugavus ja mittetegemine muudab KIT`i toime külmaga olematuks). Viimane teema on massiline ja täiesti arusaamatu. Isegi netist lugedes selguvad KIT`de arendamise põhjused,neil on manuaalid kaasas,aga ikkagi pannakse voolikuid-klappe jne. suvaliselt külge.
Miks mõned on võrdsemad?Miks paljud kampaaniad teatud vigade kõrvaldamiseks on meil salastatud(mustade DI-kassettide teema)? Miks mõned saavad ja teised mitte?Ja samade algtingimuste juures.
Mina ja meiesugused võivad ju kilgata. Jõukatel on hoopis teistsugune Eesti Vabariik ja hoopis teistsugused arusaamad seadustest,rahast,poliitikast,inimväärikusest jne.
Elagu korruptiivne Eesti:gun::gun:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Meil on ju savi ,mida remondime,aga õnnetutest saabiomanikest on tõsiselt kahju.
Me pole ei Tõelised Saabifännid,ega ka tõsiseltvõetavad konkurendid diilerile. Üha suurnev sõpruskond(foorumlasi) ja -hulk Saabiomanikke(ka tulevasi ja viimastel aegadel üha rohkem ka väga tõsiseltvõetavate hindadega masinate omanikke) on selline piisavalt toekas seljatagune. Varem,või hiljem tuleb ka diileril pidada aru,et kas võidelda "tuuleveskitega",või süüvida pisutki enesesse.
Ise oleme koos Iisakuga näiteks UM`s kohanud seoses omade vanade rontide E-31 `ga(13 ja 11.a.)ainult ülipositiivset suhtumist. Alati leitakse aega ja alati leitakse ka lahendused meie üpris haigetele nõudmistele nii töökvaliteedi,kui ka -varuosahindade suhtes. Ometigi pole me ju 2 milj. eeku maksvate UUTE 745 omanikud.
Mitmed autoajakirjanikud on olnud usinad "teemasid arendama" SaabiDiileri olelusmeetodite suhtes. Neile on alati ka mingeid huvi vaigistavaid teemasid ette söödetud.
Aga tekib pidevalt küsimus- milleks?
Kui ikka mingisugunegi loogiline vahet-tegemine, "kalliste "ja "odavate" SaabiFännide olemuses on tegelikkuses tuvastatav, siis võiks ju selle vahe ka rikaste ja vähem jõukate vahel selgeks kirjutada kusagil.
Eks varsti saab jälle advokaadilt abi küsida.
Me pole ei Tõelised Saabifännid,ega ka tõsiseltvõetavad konkurendid diilerile. Üha suurnev sõpruskond(foorumlasi) ja -hulk Saabiomanikke(ka tulevasi ja viimastel aegadel üha rohkem ka väga tõsiseltvõetavate hindadega masinate omanikke) on selline piisavalt toekas seljatagune. Varem,või hiljem tuleb ka diileril pidada aru,et kas võidelda "tuuleveskitega",või süüvida pisutki enesesse.
Ise oleme koos Iisakuga näiteks UM`s kohanud seoses omade vanade rontide E-31 `ga(13 ja 11.a.)ainult ülipositiivset suhtumist. Alati leitakse aega ja alati leitakse ka lahendused meie üpris haigetele nõudmistele nii töökvaliteedi,kui ka -varuosahindade suhtes. Ometigi pole me ju 2 milj. eeku maksvate UUTE 745 omanikud.
Mitmed autoajakirjanikud on olnud usinad "teemasid arendama" SaabiDiileri olelusmeetodite suhtes. Neile on alati ka mingeid huvi vaigistavaid teemasid ette söödetud.
Aga tekib pidevalt küsimus- milleks?
Kui ikka mingisugunegi loogiline vahet-tegemine, "kalliste "ja "odavate" SaabiFännide olemuses on tegelikkuses tuvastatav, siis võiks ju selle vahe ka rikaste ja vähem jõukate vahel selgeks kirjutada kusagil.
Eks varsti saab jälle advokaadilt abi küsida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vahe selles, et vastava süstemaatilise osava pindakäimisega ja mõjuka positsiooni kasutamisega võib saavutada imet. Muidugi ei pruugi see alati nii olla, kuid arvamus kaldub siiski esimese variandi kasuks.
PS. Minul mõjuka postitsiooni omamisega probleeme ei ole.:D
PS. Minul mõjuka postitsiooni omamisega probleeme ei ole.:D
Lugupeetud kaaslased! Olgem ausad, et SAABi ei osteta mingi pika garantii aja pärast. SAAB on ikkagi staatuse auto. Kui raha on, siis jaksad osta omale SAABi ja jaksad ka selle remondi eest maksta.
Need, kes tahavad pikka ja normaalse garantiiajaga sõidukit võivad osta omale Hyundai või Kia, kelle viimase aja põhimüügiargument ongi pikk garantiiaeg :thumb:
Need, kes tahavad pikka ja normaalse garantiiajaga sõidukit võivad osta omale Hyundai või Kia, kelle viimase aja põhimüügiargument ongi pikk garantiiaeg :thumb:
romza
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
romza!
TEgelt mina küll sinuga nõus ei ole, vabanda! Siin foorumis on erinevate teemade all pidevalt läbi käinud jutt, et kvaliteet on läinud alla. Enne oli tunduvalt parem. Kuigi jupid tulevad maailmast praktiliselt ühtede ja samade tegijate käest, globaalses mõttes, on nende vastupidavus erinev. Eriti just mootorikettide osas.
Skoda ostke siis juba parem, miljon kilomeetrit on garantii ja puha ja...:)
TEgelt mina küll sinuga nõus ei ole, vabanda! Siin foorumis on erinevate teemade all pidevalt läbi käinud jutt, et kvaliteet on läinud alla. Enne oli tunduvalt parem. Kuigi jupid tulevad maailmast praktiliselt ühtede ja samade tegijate käest, globaalses mõttes, on nende vastupidavus erinev. Eriti just mootorikettide osas.
Skoda ostke siis juba parem, miljon kilomeetrit on garantii ja puha ja...:)
Eks sul on õigus aga point on selles, et ametlikult on autotootja oma vigu tunnistanud, pakkudes selleks lisagarantiid 8 aastat. Miks siis mõnele kehtib ja mõnele mitte.
Minu saaga on järgmine- andsin korralikult täidetud hooldusraamatu esindusse, öeldi, et saadetakse andmed Rootsi, tuleb vastus kas otsakaanetihend saab garantiikorras vahetatud. Mees vaatas kohapeal hooldusraamatu üle, ütles et kõik on OK!
Tuli vastus Rootsist, et garantiiraamat ei ole korrektselt täidetud- nimelt on puudu esileht, kus kirjas kes auto müüs jne.
Aga miks siis kogemustega teenindaja esindusest väitis, et kõik on tema pilgule OK! Eriti lihtne on ju tuvastada puuduv esileht või kuidas?
Minu saaga on järgmine- andsin korralikult täidetud hooldusraamatu esindusse, öeldi, et saadetakse andmed Rootsi, tuleb vastus kas otsakaanetihend saab garantiikorras vahetatud. Mees vaatas kohapeal hooldusraamatu üle, ütles et kõik on OK!
Tuli vastus Rootsist, et garantiiraamat ei ole korrektselt täidetud- nimelt on puudu esileht, kus kirjas kes auto müüs jne.
Aga miks siis kogemustega teenindaja esindusest väitis, et kõik on tema pilgule OK! Eriti lihtne on ju tuvastada puuduv esileht või kuidas?
Ma ei vaidlegi vastu. Loomulikult, mida kiiremini uusi mudeleid välja tuleb ja mida suurem tootlikkus, siis selle all kannatab kvaliteet. Sinna lihtsalt pole midagi teha.
Ja üldiselt suhtutakse erinevalt autodesse, mis on välismaalt sisse tootud, kui nendesse, mis on kohalikust esindusest uuest peast müüdud. See on kõikide asjadega nii tegelikult.
Konkreetselt antud teemas tootud küsimuse osas ei oska ma ise küll nõu anda aga tõesti ma pole kusagilt ka kuulnud, et SAAB oleks eriti hiilanud oma suurepärase garantiiga.
Minu mäletamist mööda oli Volvol see garantii teema veelgi karmim ja tingimused viletsamadki ostja jaoks.
Ja üldiselt suhtutakse erinevalt autodesse, mis on välismaalt sisse tootud, kui nendesse, mis on kohalikust esindusest uuest peast müüdud. See on kõikide asjadega nii tegelikult.
Konkreetselt antud teemas tootud küsimuse osas ei oska ma ise küll nõu anda aga tõesti ma pole kusagilt ka kuulnud, et SAAB oleks eriti hiilanud oma suurepärase garantiiga.
Minu mäletamist mööda oli Volvol see garantii teema veelgi karmim ja tingimused viletsamadki ostja jaoks.
Algselt postitas: NO FEAR
romza!
TEgelt mina küll sinuga nõus ei ole, vabanda! Siin foorumis on erinevate teemade all pidevalt läbi käinud jutt, et kvaliteet on läinud alla. Enne oli tunduvalt parem. Kuigi jupid tulevad maailmast praktiliselt ühtede ja samade tegijate käest, globaalses mõttes, on nende vastupidavus erinev. Eriti just mootorikettide osas.
Skoda ostke siis juba parem, miljon kilomeetrit on garantii ja puha ja...:)
romza
Algselt postitas: will
Njah. Minul oldi nõus garantii korras remontima aga taheti saada hooldusraamatut. Seda polnud ja jäigi tasuta remont saamata
Kas sul on Eestist ostetud auto?
Üldiselt, kui on Vikingist ostetud auto ja Vikingus ka hooldatud, siis peaks hakkama saama ka ilma hooldusraamatuta. Nendel ju süsteemis iga nende juures hooldatud auto ajalugu olemas.
romza
ahh, ei tea. Mina olen VM-st suht normaalset suhtumist koguaeg saand, kuigu mu masinad on stabiilselt üsna korralikud rondid old... Ei tahaks miskit paha öelda.
A ilmselt äkki olen ma siis see pisike vähemus, kellel on vedand...
A ilmselt äkki olen ma siis see pisike vähemus, kellel on vedand...