Nüüd külmemate ilmadega sõites ilmunud selline huvitav asjaolu autole, et temperatuuriseier, mis soojade ilmadega ikka korralikult oma näidiku keskkohas püsis on hakanud jääma sinna veerandi ja poole näidiuvahe vahele.
Eriti aitab sellele kaasa soojenduse seeshoidmine ja linnasõit. Kui soojendus välja vajutada või maanteel kiiremini tallata siis tõuseb temperatuur normi.
Kas talvel -3C juures auto soojakskütmine võtab mootorist tõesti nii palju soojust ära, et mootor normtempi hoida ei suuda?
Pealkiri ning teema parandatud @ IFF
9-5 temperatuur ei roni normi
Ikka ja alati termostaat+paisupaagi kork(või vedeliku leke).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mul sama jama, soojade ilmadega oli temp seier alati seal kus peab olema ehk siis keskel, nüüd külmade ilmadega maanteel sõites aga ainult veerandi juures ja salong ei lähe minu arust piisavalt kiiresti soojaks ka. ainult kohapeal seistes ja linnasõidul on näidik normaalselt keskkohas. mul auto itaaliast ka, äkki siis mingi teise kliima jaoks mõeldud termostaat küljes? ilmselt tuleb siis termostaat ära vahetada. ja kui ma nüüd sõidan niimoodi, kas see kuidagi ka mootorile halvasti mõjub?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Talveks tuleks osta suurema temp numbriga termostaat. Wahleri termostaate ei soovita, sest need pidavat osad kinni jääma, no 50 / 50 (seda lugesin kuskilt foorumist):) Omale sai kogemata madala temp numbriga termokas ostetud, nüüd kahetsen, sest kauem läheb soojaks.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Talveks tuleks osta suurema temp numbriga termostaat. Wahleri termostaate ei soovita, sest need pidavat osad kinni jääma, no 50 / 50 (seda lugesin kuskilt foorumist):) Omale sai kogemata madala temp numbriga termokas ostetud, nüüd kahetsen, sest kauem läheb soojaks.
Pole sel Saabidele mõeldud wahleril midagi viga.5aastat neid paigaldanud ja probleemivabalt. Ja 88kraadine toimib ka talvel väga hästi,kui katlakivi veesärgis pole(roheline ja eriti punane vedelik välistavad setete tekke).
Loomulikult on Wahleri toodangust ka paremaid tooteid.Aga kuna soovitatakse paariaastase välbaga termostaate vahetada,siis pole eriti vahet,kas odavam,või kvaliteetsem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: mm17
kas minu eelpoolkirjeldatud vea põhjuseks võib siis olla termostaat? huvitav on just, et kohapeal seistes või aeglaselt sõites on temp norm, aga suurematel kiirustel justkui külm õhk jahutaks maha selle temperatuuri?
Täpselt nii. Mul tegi eelmisel talvel täpselt samamoodi, vahetasin termostaadi ja kõik toimis jälle endiselt.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]