Peale tagaistme kütte sisse lülitamist ja sõitma hakkamist (umbes 30sec pärast), lülitati kogu auto eletroonika äkitsi välja. Mootor, tuled, armatuurlaud jne jne. Kõik tehti pimedaks. Peale seda käivitus aga mootor ilusti, kogu muu pudipadi töötas samuti korralikult edasi. Check engine ka ei põle. Mis siis tegelikult juhtus? Mis võiks seda kõike põhjustada?
See on enam kui ehmatav kui pimedas äkitsi kõik välja lülitatakse.
Kogu auto elektroonika lülitus äkitsi välja. Miks?
ülekoormus ja miski elektrooniline kaitse lükkas igaks juhuks kõik asjad välja, et vältida kogu elamise maha põlemist?
Praegu ei lülitata ju miskit otse enam autodes, kõik käib läbi kampuutri... vähemalt sisetunne ütleb küll nii..
Praegu ei lülitata ju miskit otse enam autodes, kõik käib läbi kampuutri... vähemalt sisetunne ütleb küll nii..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ära muretse, kyll yhel hetkel annab see viga end taas tunda, ja siis enam käima yldse ei lähe. ja siis leiab ka vea.
aga võin oletada, et näiteks aku klemm, või mõni muu kontakt annab viletsalt yhendust, või syytelukk hakkab läbi põlema. ma muidugi ei tea, kust sinna istmesoojendusse vool võetkase. eks peaks skeemi natuke uurima...kust , läbi mille, kõikidesse asjadesse vool läheb.
aga võin oletada, et näiteks aku klemm, või mõni muu kontakt annab viletsalt yhendust, või syytelukk hakkab läbi põlema. ma muidugi ei tea, kust sinna istmesoojendusse vool võetkase. eks peaks skeemi natuke uurima...kust , läbi mille, kõikidesse asjadesse vool läheb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sa võiks kuskil hingeabi keskuses töötada. Nii mõnigi saaks väiksemate valudega inglikeste juurde minna.Algselt postitas: ivomets
ära muretse, kyll yhel hetkel annab see viga end taas tunda, ja siis enam käima yldse ei lähe.
:notworthy:
Katset peaks kordama tõesti aga mitte enne kui auto mu töölt koju on lohistanud. Siis tulgu või veeuputus.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Postitasin 9-5 teemasse.
EDIT: Nüüd kolm tundi peale viimast sõitu toimis kõik nagu kellavärk. Kõik istmekütted olid tagumikuga testides töökorras. Isegi maksimaalse võimaliku koormuse puhul ei juhtunud midagi anomaalset. Mis värk on kallis Aeroke??? Mille vastu Sa protesteerid???
EDIT: Nüüd kolm tundi peale viimast sõitu toimis kõik nagu kellavärk. Kõik istmekütted olid tagumikuga testides töökorras. Isegi maksimaalse võimaliku koormuse puhul ei juhtunud midagi anomaalset. Mis värk on kallis Aeroke??? Mille vastu Sa protesteerid???