Kogu auto elektroonika lülitus äkitsi välja. Miks?

Vasta
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#1

T Nov 13, 2007 9:23

Peale tagaistme kütte sisse lülitamist ja sõitma hakkamist (umbes 30sec pärast), lülitati kogu auto eletroonika äkitsi välja. Mootor, tuled, armatuurlaud jne jne. Kõik tehti pimedaks. Peale seda käivitus aga mootor ilusti, kogu muu pudipadi töötas samuti korralikult edasi. Check engine ka ei põle. Mis siis tegelikult juhtus? Mis võiks seda kõike põhjustada?

See on enam kui ehmatav kui pimedas äkitsi kõik välja lülitatakse.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#2

T Nov 13, 2007 9:49

ülekoormus ja miski elektrooniline kaitse lükkas igaks juhuks kõik asjad välja, et vältida kogu elamise maha põlemist?

Praegu ei lülitata ju miskit otse enam autodes, kõik käib läbi kampuutri... vähemalt sisetunne ütleb küll nii..
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#3

T Nov 13, 2007 10:16

Kas on võimalik "katset" korrata?
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#4

T Nov 13, 2007 10:22

Põhjuseks ma pakun, et mootor oli külm ja palju tarbijaid korraga taga.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

T Nov 13, 2007 10:41

ära muretse, kyll yhel hetkel annab see viga end taas tunda, ja siis enam käima yldse ei lähe. ja siis leiab ka vea.
aga võin oletada, et näiteks aku klemm, või mõni muu kontakt annab viletsalt yhendust, või syytelukk hakkab läbi põlema. ma muidugi ei tea, kust sinna istmesoojendusse vool võetkase. eks peaks skeemi natuke uurima...kust , läbi mille, kõikidesse asjadesse vool läheb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

T Nov 13, 2007 10:46

Algselt postitas: ivomets
ära muretse, kyll yhel hetkel annab see viga end taas tunda, ja siis enam käima yldse ei lähe.
Sa võiks kuskil hingeabi keskuses töötada. Nii mõnigi saaks väiksemate valudega inglikeste juurde minna.

:notworthy:

Katset peaks kordama tõesti aga mitte enne kui auto mu töölt koju on lohistanud. Siis tulgu või veeuputus.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

T Nov 13, 2007 12:56

Mis auto? 9-5 või 9000
__In Boost We Trust__
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

T Nov 13, 2007 12:57

Postitasin 9-5 teemasse.

EDIT: Nüüd kolm tundi peale viimast sõitu toimis kõik nagu kellavärk. Kõik istmekütted olid tagumikuga testides töökorras. Isegi maksimaalse võimaliku koormuse puhul ei juhtunud midagi anomaalset. Mis värk on kallis Aeroke??? Mille vastu Sa protesteerid???
Vasta