Targematele küsimus jälle, et kas 9-5 väsivad mingid käigukasti vidinad ära või milles probleem, kui Külmalt ei taha tagurpidikäik sisse minna häsi (vahet pole kas mootor töötab hetkel või mitte)
...justkui mikit ei läheks seda rada pidi seal hoovastikus kui peab minema, lükkad korra esimese käigu sisse- siis läheb korralikult.
Tagurpidikäik
tuttav probleem aga mul sama jama ng900 94 aastast
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6542&page=1 siin midagi samalaadset kuid mitte päris 9-5 aadressile
arvatavasti hoovastiku reguleerimis viga, kuid eks targemad äkki oska paremini kommenteerida
lihtsama lahenduse leiad kui ikka spetsidele kuskile näidata viid
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6542&page=1 siin midagi samalaadset kuid mitte päris 9-5 aadressile
arvatavasti hoovastiku reguleerimis viga, kuid eks targemad äkki oska paremini kommenteerida
lihtsama lahenduse leiad kui ikka spetsidele kuskile näidata viid
Kui tekib üks anomaalia, ega siis teisedki kaugemal ei ole. Nimelt on viimasel ajal tekkinud probleeme 3-nda käigu sisse saamisega, samuti kindlasti kord päevas, läheb ka tagurpidi käik raginaga sisse( juskui sidur ei lahutaks korralikult). Teiste käikudega pole nagu erilisi probleeme tekkinud. Tihedama siduri vajutamise puhul(näit linnas), kipub ka siduripedaal poolde vinna jääma. Natuke jalaga pedaali pumbates töötab jälle mingi aja korralikult.
Ehk oskab keegi öelda, mis võib seal valesti olla(siis peab hakkama rahakotti piiluma, et kas lubab teenindusse minna, või tuleb auto seisma jätta):freak:
Ehk oskab keegi öelda, mis võib seal valesti olla(siis peab hakkama rahakotti piiluma, et kas lubab teenindusse minna, või tuleb auto seisma jätta):freak:
Olen seda tööd teinud nii pidi ja naa pidi aga kuidagi ei tahtnud önnestuda. Kuid siis avastasin ma töö juurest sellise vidina millega pidurivedelikku vahetatakse. Topid vooliku õhutusnipli otsa, keerad nipli lahti ja kaval vidin imeb vedeliku koos õhuga välja sina valad aint vedelikku peale. Ja väga bro sai:thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.
Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.
Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.
Mis see remont maksma võib minna, nii töö-, pea-, kui mõlema silindri rikke korral. Vabandan lolli küsimuse pärast, aga endiselt on jõulukingid ostmata :red: