Tagurpidikäik

Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

R Nov 16, 2007 12:33

Targematele küsimus jälle, et kas 9-5 väsivad mingid käigukasti vidinad ära või milles probleem, kui Külmalt ei taha tagurpidikäik sisse minna häsi (vahet pole kas mootor töötab hetkel või mitte)
...justkui mikit ei läheks seda rada pidi seal hoovastikus kui peab minema, lükkad korra esimese käigu sisse- siis läheb korralikult.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

R Nov 16, 2007 15:29

tuttav probleem aga mul sama jama ng900 94 aastast

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6542&page=1 siin midagi samalaadset kuid mitte päris 9-5 aadressile

arvatavasti hoovastiku reguleerimis viga, kuid eks targemad äkki oska paremini kommenteerida

lihtsama lahenduse leiad kui ikka spetsidele kuskile näidata viid
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 11, 2007 18:25

Kui tekib üks anomaalia, ega siis teisedki kaugemal ei ole. Nimelt on viimasel ajal tekkinud probleeme 3-nda käigu sisse saamisega, samuti kindlasti kord päevas, läheb ka tagurpidi käik raginaga sisse( juskui sidur ei lahutaks korralikult). Teiste käikudega pole nagu erilisi probleeme tekkinud. Tihedama siduri vajutamise puhul(näit linnas), kipub ka siduripedaal poolde vinna jääma. Natuke jalaga pedaali pumbates töötab jälle mingi aja korralikult.

Ehk oskab keegi öelda, mis võib seal valesti olla(siis peab hakkama rahakotti piiluma, et kas lubab teenindusse minna, või tuleb auto seisma jätta):freak:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

K Dets 12, 2007 8:17

Õhk sees.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#5

N Dets 20, 2007 18:21

Algselt postitas: iisak
Õhk sees.


Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#6

N Dets 20, 2007 18:30

Olen seda tööd teinud nii pidi ja naa pidi aga kuidagi ei tahtnud önnestuda. Kuid siis avastasin ma töö juurest sellise vidina millega pidurivedelikku vahetatakse. Topid vooliku õhutusnipli otsa, keerad nipli lahti ja kaval vidin imeb vedeliku koos õhuga välja sina valad aint vedelikku peale. Ja väga bro sai:thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

N Dets 20, 2007 18:35

Trionic ütles, et paaki lastakse ca 0.5 barine rõhk, alt keerad nipli lahti ja ootad. Mina mäletan nii igatahes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Dets 20, 2007 21:29

Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.


Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.

Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#9

N Dets 20, 2007 21:48

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: iisak
Õhk sees.


Kui suur töö see õhu välja saamine on?? Ei tahaks pühadeks autost päris ilma jääda, kuna sõitmist on suhteliselt palju.

Õhk sinna ise tekkida niisama ei saa.Pigem töö-,või peasilindri mansetid kulunud,ning siis on küll võimalik ka õhk sisse saada.Tavaliselt langeb lihtsalt surve süsteemis.


Mis see remont maksma võib minna, nii töö-, pea-, kui mõlema silindri rikke korral. Vabandan lolli küsimuse pärast, aga endiselt on jõulukingid ostmata :red:
Vasta