vaja '02 9-5-l esiklaas vahetada ja ei ole mina jõudnud aru saada, kas see on vihmasensoriga või ei. Vahetaja tahaks seda teada aga ainult selle pärast ei tahaks kuhugi sõita.
1. oskab ehk keegi mind mõne pildi foto/joonise juurde suunata, et milline see välja näeb. Lähen proovin vett kallata uduvihmaasendis.
2. Põhiküsimus - kui ei ole sensoriga siis kas oleks mõtet nüüd lasta panna sensoriga klaas? Kas see on üldse mõeldav ja millised oleksid sellise upgrade kulud (peale klaasi hinnavahe)?
vihmasensori tuvastamine / upgrade
Kui sensoriga, siis peab selline "fotosilm" salongipeegli taga olema. Kui seda ei ole, siis pole ka sensorit ega võimalust seda uue klaasiga muretseda, sest klaasivahetusel sensor jääb alles (ta on auto küljes mitte klaasi) ja Eesti tingimustes mina sensorit ei soovita kuna paneb iga poripritsmega kojamehed tööle ja kraabib klaasi. Ise sõidan kõikide autodega väljalülitatud asendis.
Algselt postitas: ErQ
... ja Eesti tingimustes mina sensorit ei soovita kuna paneb iga poripritsmega kojamehed tööle ja kraabib klaasi. Ise sõidan kõikide autodega väljalülitatud asendis.
Kuda sa seda välja lülitad vahelduva intervalliga asendis... ?Kas hoiad kangi null asendis ja siis iga pühkimise tarbeks pressid kangi või saab vahelduva intervalliga asendis ka sensorit välja lülitada?
Hoian nullasendis ja saju korral kasutan nagu ikka kasutatakse ilma sensorita autodel. Minu esimene kokkupuude sensoriga oli juba mitu autot tagasi ja ei mäleta, et oleksin seda aktiivsena hoidnud kunagi... algul küll oli uus ja huvitav, aga pidevalt ilusa ilmaga pesulast välja sõites hakkasid iga veenire peale tööle ja ajas tigedaks.
Sai ühe kunagise töökaaslase pösööga sõita millel vihmasensor küljes. Vihma hakkas sadama ei mingit reageeringut, jõudsin juba siis käsitsi kojamehi lülitada ja klaasi puhtaks teha. Sadu lõppes ja lülitasin siis automaatsele asendile tagasi kui tuli veel korraks paar tilka vett ja ossa kus siis kukkusid vehkima. Aru ma ei saa milleks tänapäeval autodele kõiksugu mõtetuid vidinaid külge topitakse.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vihmasensori puhul peab klaas ja kojamehed ikka väga korralikud olema, et kõik suurepäraselt toimiks. Minu meelest väärt asi, töö kaubikul oli peal ja töötas väga hästi. Erinevate vahade ja muu juraga võib asja nässu keerata.
Algselt postitas: rahe
Enda 2006 aasta 9-5'l hidnan vihmasensori tööd 10 p süsteemis 8-le. Igatahes, tegu on vidinaga, millest ei loobuks enam.
Ilmselt ei satu sa lörtsi ja lägaga tihti maanteedel sõitma. Mulle kah suvel puhaste teedega tundus, et töötab hästi.
Pühapäeval Tartust tallinna sõites ei jõudnud järjekordselt ära kiruda - töötas andunult siis, kui klaas kuiv, samas jällegi lörtsi maha ei pühkinud. Manuaalselt tuleb käima saamiseks teha kaks jõnksu alla, mis on jällegi totter, või siis vett pritsida. Suvel võib vihmasensor ilmselt päästa su elu (ootamatud pritsmed nt veoka rataste alt), talvel sind aga kergesti tappa (pidev käsitsi vehkimine ja sopane klaas)
>Ilmselt ei satu sa lörtsi ja lägaga tihti maanteedel sõitma. Mulle kah suvel puhaste teedega tundus, et töötab hästi.
Pigem maanteedel sõidangi, näiteks täna Tall.-Viljandi-Tall. Miks 8 p. ja mitte 10 p., põhjus selles, et nt. tänase teekonna jooksul ca 5 korral, kui klaas oli visuaalselt puhas, nühkisid kojamehed üliagaralt (korraks kojamehed välja lülitada ja uuesti sisse, siis tuli mõistus tagasi / tundlikkuse reguleerimine ei aita).
Samas Lagunal ei pidanud kordagi andurit kiruma.
Pigem maanteedel sõidangi, näiteks täna Tall.-Viljandi-Tall. Miks 8 p. ja mitte 10 p., põhjus selles, et nt. tänase teekonna jooksul ca 5 korral, kui klaas oli visuaalselt puhas, nühkisid kojamehed üliagaralt (korraks kojamehed välja lülitada ja uuesti sisse, siis tuli mõistus tagasi / tundlikkuse reguleerimine ei aita).
Samas Lagunal ei pidanud kordagi andurit kiruma.