Check engine

Vasta
andrus21
Postitusi: 13
Liitunud: L Sept 08, 2007 20:01
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 03, 2007 23:10

Mure järgmine - check engine tuli põleb , ära ei kustu .
Liigutasin juhtmed üle , vaatasin kaitsmed üle. ei midagi!
Minek siiani supper, di vahetatud mootor töötab ilusasti .
Mida teha ? :wall:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 03, 2007 23:14

Pane ehk kirja ka mis mootori ning aastaga tegu on.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 04, 2007 5:08

Algselt postitas: andrus21
Mure järgmine - check engine tuli põleb , ära ei kustu .
Liigutasin juhtmed üle , vaatasin kaitsmed üle. ei midagi!
Minek siiani supper, di vahetatud mootor töötab ilusasti .
Mida teha ? :wall:

Mis sul ikka teha? Lähed ühte kolmest saabidega tegelevast töökojast ja lased Tech`ga vaadata,miks veatuluke põleb.
Lihtne ju.
andrus21
Postitusi: 13
Liitunud: L Sept 08, 2007 20:01
Asukoht:
Auto:

#4

T Dets 04, 2007 9:51

2,3 Lpt , 1999 aasta.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

T Dets 04, 2007 10:24

yhel NG-l kah vahest hakkab põlema, siis aku klemm maha ja mõne aja taas kustund.
kys: kas veateade salvestub 1995 aasta NG mällu kuskile ja pärast saab kätte, või vaid siis saab teada , kui check põleb?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Dets 04, 2007 10:39

Algselt postitas: ivomets
yhel NG-l kah vahest hakkab põlema, siis aku klemm maha ja mõne aja taas kustund.
kys: kas veateade salvestub 1995 aasta NG mällu kuskile ja pärast saab kätte, või vaid siis saab teada , kui check põleb?

NG`l ja 9-5`l pole mitte midagi ühist peale logo.Ka aku eemaldamine ei kustuta vigu.
andrus21
Postitusi: 13
Liitunud: L Sept 08, 2007 20:01
Asukoht:
Auto:

#7

T Dets 04, 2007 20:42

no nii hommikul panin saabiku käima , veateade olemas 5 mindi pärast kadunud ja pole tänaseni veel tagasi tulnud!
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#8

T Dets 04, 2007 21:19

Minule tähendas "check engine" süütekasseti vahetust...
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#9

T Dets 04, 2007 21:32

Endal põles ka check engine mitte pidevalt vaid vahetevahel, nii kui ise tahtis. Ainus anomaalia mootoritöös oli see et tühikäigupöörded natuke kõikusid. Algne diagnoos oli mootori temperatuuri andur, kuid peale seda kui see sai vahetatud põles check engine endiselt. Siis tuli pähe termostaat, kuna osuti jõudis keskele vaid siis kui seisin ummikutes ning mootor töötas enamasti tühikäigul (sõidul, eriti maanteel, langes temperatuur kohe alla). Trionic ju mainis ka foorumis et seda on soovitav kuskil paariaastase vahega vahetada. Sai siis termostaat vahetatud, no vahe on kohe märgatav, mootor läheb kiiremini soojaks ja soojaks ka jääbki). Termostaadiks 88 kraadine Wahler.
Check engine kirja põhjuseks (mis enam ei põle :) ) t8 sõnul oligi siis ebaloogiline temperatuurikõikumine mootoris.
Sry et oma tonnise juttu siia toppin (oma auto teemat mul polegi) aga see on ju üks võimalikest põhjustest ka teistel mudelitel (mis kasutavad Trionic mootorijuhtimissüsteemi vähemalt). Aga igal juhul targemate juurde vastuste otsimas...
andrus21
Postitusi: 13
Liitunud: L Sept 08, 2007 20:01
Asukoht:
Auto:

#10

T Dets 04, 2007 21:35

Tänan , ilmselt tegu sama probleemiga sest kõik see jutt siinkohal sama!
Homme lasen ära vahetada ja annan teada!
Tänud
decade
Postitusi: 19
Liitunud: N Sept 20, 2007 0:03
Asukoht:
Auto:

#11

K Dets 05, 2007 1:34

pakun et kat võib ka olla!!!
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#12

K Dets 05, 2007 9:05

Missugune qli sul on? Vaata
Mul qli oli nagu kondenspiim, Check Engine pqles, panin karterijahutust, nyyd kqik korras
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

K Dets 05, 2007 21:15

Algselt postitas: 95SELaunch
Missugune qli sul on? Vaata
Mul qli oli nagu kondenspiim, Check Engine pqles, panin karterijahutust, nyyd kqik korras

Panid karterituulutuse parendusKIT`i , saan ma aru?
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#14

R Dets 07, 2007 9:29

Just nii, asi ei ole kallis, SaabiAntis tegin
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Dets 07, 2007 20:39

Algselt postitas: 95SELaunch
Just nii, asi ei ole kallis, SaabiAntis tegin

TuulutuseKIT iseenesest ei põhjusta mingite veakoodide tekkimist,kadumist,ega paranda ka mootori konstruktsioonivigu(ainult leevendab viimaseid).
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#16

K Dets 12, 2007 9:09

Aga qli on nyyd korras ja viga ei pqle!
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#17

K Dets 12, 2007 10:24

Algselt postitas: 95SELaunch
Aga qli on nyyd korras ja viga ei pqle!


Aga kindluse mõttes võiksid ikka selle veakoodi lasta välja lugeda. Ja niimoodi lihtsalt juppe vahetades võib see "tulekustutamine" väga kulukaks minna, niipalju kui ma aru olen saanud siis on 9-5-el mustmiljon asja mis suudavad selle tule põlema ajada :P
leho
Postitusi: 122
Liitunud: E Veebr 04, 2008 12:34
Asukoht:
Auto:

#18

L Veebr 09, 2008 7:51

jah, üks võimalus on veel näiteks lambda
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

L Veebr 09, 2008 13:03

Algselt postitas: leho
jah, üks võimalus on veel näiteks lambda

Pluss veel umbes 350 erinevat asja:wtf:
Vasta