Noore juhina sain esimesed vitsad kätte, läks suhteliselt õnnelikult, aga siiski halvasti. Kurvis kiskus väga otse ja nii peatusingi äärekivis, kahjuks kõrgema kivi otsas, põhjaga vastas.
Esispoiler ja muud plastdetailid lähevad vahetusse, nendega pole väga muret, aga kahjuks lendas ka õhufiltri juurest toru lahti. Pühade aeg, kasko küll, aga remondini jõuab ehk jaanuari keskpaigas, sõita oleks ka vahepeal vaja.
Siit küsimus, et mis oleks kõige õigem, kas jätta masin lihtsalt õue seisma, üritada midagi ajutiselt parandada või tohiks isegi masinat natukene kasutada. Lisan väikese pildi olukorra illusteerimiseks...
Mure just selles, et kas tegemist on nii tõsise asjaga, et ei tohiks paar lühemat sõitu linnavahel teha - tolm ja niiskus võib ju sisse minna, samas see võib juhtuda ka seistes maja ees!?
Rahulikke pühi ja hoidke ikka oma ilusaid lennukeid!
Õhufilter toru otsast lahti, ajutine lahendus?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki õnnestub mingit koonusõhufiltrit sinna kuskile kylge pookida.
ja selle abile saad veel mõned lisa KW juurde, et sõidurõõm oleks täielikum!:thumb:
ja selle abile saad veel mõned lisa KW juurde, et sõidurõõm oleks täielikum!:thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänan soovituste eest, aga siiski hetkel pühade aeg ja suhteliselt võimatu kuskil remonti saada, kui just isiklikku tuttavat ei ole. Seega saan aru et oleks mõistlik masin hetkel maja ette seisma jätta?
Kasko laseb ju nagunii selle korda teha, aga see protsess võtab lihtsalt aega, kahjuks...
Kasko laseb ju nagunii selle korda teha, aga see protsess võtab lihtsalt aega, kahjuks...
Tundub,et purunenud on sisendtoru.Kui ülejäänud korpus koos püsib ja filter paigas on,pead kartma ainult lausvett,mis eessõitja rataste alt võib sinna paiskuda.Samuti väldi võimalikke lompe.Seda poleks eriti raske lappida,paraku kasko....
Talladegaga sai mitu nädalat riskitud ilma snorkeltoruta sõites.Õnneks olid kuivad ilmad.
Talladegaga sai mitu nädalat riskitud ilma snorkeltoruta sõites.Õnneks olid kuivad ilmad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Puudub loogika. Enne õhumõõturit toimuv ei mõjuta kuidagi su masina jõudlust.Pigem on pauguga midagi veel purunenud-lahti tulnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sel juhul võib-olla juhtus midagi ka peale õhumõõturit. Filtri plastik karp oli suhteliselt lahti, õige koha pealt natukene ära nihkunud. SID ei näita mingeid vigu, turbo näidik liigub ka, aga gaasi vajutades kiirendab rahulikult. Kas taoline olukord on juba piisavalt tõsine, et mitte masinat sõiduks kasutada?
Pea-asi ,et filter paigas on. SID ei saa mingeid vigu näidata,pole selleks ette nähtud.
Tasuks kontrollida,et miskit hullu lahti poleks.
Tasuks kontrollida,et miskit hullu lahti poleks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989