ikka tean ning millised andurid on sees.
Koigile kellel on sarnased probleemid: kuidas kontorllida CPS andur vantvoli andur:
kui hakkate auto kaivitada, votate voltmetriga kutusepumbi kaitse, kui volu pumbil on -> cps andur on korras. juhul kui DI on kontrollitud, siis jaab et pump on surnud
samuti CPS anduril peab olema 860ohms pin 1 ja 2 vahel
+/- 90 on okey. aga ikkagi parem kontrollida labi kaitse
:)))) Oppime kontrollida asjud diagnostikata.
Muujale: varsti meie firma toob eestisse odavad scannerid
2k~ ringis, nii et koik saavad ise nautida ja vaadata milles kala, samuti scanner oskab kustutada vead :)) protsess juba raakimisel :beer::beer:
P.S. OMA AUTOT TULEB TUNDA, juhul kui soidad valismaale et oskaks ise seda valisriigil parandada, point on selles. kuna ma tihti soidan valisriigil, siis minu jaoks on see oluline :)) enne sama moodi olen tutvunud nii opel monterey-ga nii bmw e34ga, nii mitsubisi coltiga ja palju muu autodega :D