1. leht 1-st

Natuke roostet

Postitatud: K Veebr 20, 2008 10:26
Postitas macadam
Mu Saabikul on mõnes kohas natuke roostet. Keegi varasem omanik on kasutanud katusel pakiraami ja selle ilma pingutite vabastamiseta maha kiskunud ning värvi maha kriipinud - nüüd on sinna roosteuss sisse kolinud. Väike plekk on ka kütusepaagi ava juures ja ühel rattakoopa siseküljel ka. Kas on mingeid vahendeid millega saaks roosteussi seisma panna, et kevadeni kannataks (mingi vahend või pasta)?
Kevadel tahaksin ta viia kuskile töökotta kus need iluvead kõrvaldataks - on kellegil midagi head ja kavaliteetset soovitada? :thumb:

Lisan ühe moblaga tehtud pildi ka katusest.

Pilt

Natuke roostet

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:33
Postitas warum
pane tavotti või litooli peale see ei lase vett ligi samas arvetsa pesemisega!enne puhasta!

Natuke roostet

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:37
Postitas egoist
www.egogrupp.ee

Natuke roostet

Postitatud: K Veebr 20, 2008 21:56
Postitas melka
Täiesti muretult võid kevadeni välja lasta. Ei jõua see roosteussike selle mõne kuuga plekkist läbi ronida ja aukku tekkitada. Saabil hea paks plekk :D

Natuke roostet

Postitatud: K Veebr 20, 2008 23:10
Postitas macadam
Leidsin sellise koha muidu: http://www.varvaltrans.ee/

Helistasin ja tundus mõistlik koht, lähiajal lähen näitan neile auto ette. Panin mingi tavoti peale. Tänan soovituse eest :thumb:

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 21, 2008 14:21
Postitas macadam
Kas selline asi oleks ka muidu mõeldav, et lasta segada õige kerevärv ja siis see rooste sealt seest peene lihvpaberiga välja lihvida ning pisikese pinsliga peale tupsutada (eks see jälg jääb näha aga rooste saaks seisma ja nähtamatuks) - enne mingi surm alla panna? Pakuti, et peaksin nende täkete pärast katuse ja tagatiivad üle värvima üleni - kuradi kalliks läheb :red:

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 21, 2008 15:07
Postitas indrek
Algselt postitas: macadam
Kas selline asi oleks ka muidu mõeldav, et lasta segada õige kerevärv ja siis see rooste sealt seest peene lihvpaberiga välja lihvida ning pisikese pinsliga peale tupsutada (eks see jälg jääb näha aga rooste saaks seisma ja nähtamatuks) - enne mingi surm alla panna? Pakuti, et peaksin nende täkete pärast katuse ja tagatiivad üle värvima üleni - kuradi kalliks läheb :red:

Kindlasti saab :) Kui ise teha ei taha/pole võimalust/ oskust siis leiab siit foorumist tegijaid kes parandustöid nõus tegema. Mina olen rahul :thumb:

Natuke roostet

Postitatud: E Veebr 25, 2008 10:14
Postitas macadam
Täna läks siis masin värvimisele :thumb: Kolmapäeval riputan paar pilti tehtust ;)

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 28, 2008 16:51
Postitas macadam
Sain auto kätte, töö oli kiire ja korralik ;) Värviti üle kogu katus, üks tagumine tiib ja teisel sisemine pool.

Soovitan teistele ka: http://www.varvaltrans.ee/

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 28, 2008 18:51
Postitas ivomets
sellise koha pärast terve katus yle värvida??

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 28, 2008 21:44
Postitas melka
Algselt postitas: ivomets
sellise koha pärast terve katus yle värvida??


No aga mis moodi sa siis teisiti oleks teinud??

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 28, 2008 21:53
Postitas ivomets
mitteprofid teevad nii, et värvivad terve detaili. proff suudab teha vaid vajaliku koha + hajutamismaa, ja siis tähtis,et värvitoon olemasolevaga istuks 100%. alati 1 kord ei õnnestu, aga harjutamine teeb meistriks.
aga kõigetähtsam, et ise rahul oled

Natuke roostet

Postitatud: N Veebr 28, 2008 22:16
Postitas melka
Oled ise näinud et tead seda rääkida või ainult kuulnud?? Otsi mulle üks selline sinu meelest kogenud proff kes seda teeb ja ma tulen isiklikult kohale seda õppima siis. :poke:

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 3:34
Postitas macadam
Algselt postitas: ivomets
sellise koha pärast terve katus yle värvida??


Seal oli neli sellist kohta, plus klaasi juures veel üks suur täke.

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 7:06
Postitas suur
Algselt postitas: melka
Oled ise näinud et tead seda rääkida või ainult kuulnud?? Otsi mulle üks selline sinu meelest kogenud proff kes seda teeb ja ma tulen isiklikult kohale seda õppima siis. :poke:

Melka, Ivomets ei valeta. Lihtsalt tänapäeval on asi niimoodi välja kujunenud, et üle värvimine on lihtsam ja lõppkokkuvõttes odavam, kui hajutamine. Seega värvitakse enamustes töökodades kogu detail üle. Mul 1 tuttav tegi ise oma autol kivitäkete parandusi justmimelt hajutamise meetodil. Ja tulemus oli väga hea.

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 13:22
Postitas NO FEAR
Viljandi autoteeninduses, ühes, on selline hea proff, kes niimoodi värvib...mõttetu on ju koguaeg tervet detaili värvida. Mõtle, mis see lõppkuluks teeb ja kliendile on ju alati tähtis HIND!

Väga hea sõber mulle, võin teid kokku viia, kui soovid:beer: õpetab...vaevalt ta tegelt seda teeb:P

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 13:35
Postitas ivomets
ise pean sellise tegevuse puhul silmas hoopis teist asja: see mis on ikka tehases värvitu on igatpidi kestvam ja jäävam ja parem ja kvaliteetsem ja tugevam jne,, kui parandatud , ylevärvitd jne. asi. Ja mida vähem tehase värvi vigastada, lihvida, kruntida, hõõruda, jne. seda kenam tulemus ja kauem pysib.

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 13:59
Postitas Aeronautik
Meil siin Haapsalus ka üks mees teeb väga korralikku tööd. Ja mitte ei värvi tervet autot selle pärast üle.
Mul oli üks Corolla, mille ukse alusmises osas oli mõlk. Selle ta ajas sirgu ja värvis ainult alumise osa uksest ära. Kui auto müüki läks, oli ostja üks igavene piider, käis kõik kohad üle aga seda ei saanud aru, et uks värvitud oli. Eks ikka oleneb tegijast ma arvan. Tema rääkis sama juttu mis Ivomets, et mida vähem originaali näppida seda parem on.:wise:

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 20:37
Postitas egoist
100 % ei ole tehases tehtu parem ja kestvam.:angry:

Natuke roostet

Postitatud: R Veebr 29, 2008 22:25
Postitas melka
Eks selle hajutamisega on täpselt nii et igakord ei ole seda lihtsalt mõtekas teha nagu selgus teema algataja viimasest postitusest. Tavaliselt vanemaid autosid tehes ei ole kunagi pinnad nii ideaalilähedased, alati on mingi kraaps või kivitäkke lisaks parandatavale kohale, mis paneb langetama kiire otuse et ei hajutusele. Ausaltöeldes palju neid kliente ikka niiväga on kes ise maksavad enamasti on tegemist suuremate kindlustus töödega ja mis seal salata, summad ka oluliselt suuremad. See tähendab et kindlustus töödega teenib lihtsalt rohkem.
Mis puutub aga tehase värvikvaliteeti ja selle säilitamist, siis ei tahaks päris ivometsa arvamusega nõustuda. Ei tea kust selline arvamus on välja kujunenud. Ilmselt on see tulnud just kokkupuutest väga kehvade (odavate) materjalide ja halva kvaliteediga töödest. Kvaliteetsete materjalidega on saavutatav tulemus vägagi ligilähedane ja paremgi tehase omast. Ilmselt muutuks su arvamus kui automaalrite ridadesse astuksid :thumb: