Saab 9-5 kiirendus 0-100km/h ???
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Oi kurja, olen 100% kindel, et kui mudelivalikusse tuleb V8 siis on Saabil rohkem müügi edu kui praegu. Isegi V6 mootori ehitamine võimsamaks kui praegu tooks müügi edu kindlasti juurde. Sound mängib väga suurt rolli, luks marki autod on kõik 6 + n silindrite arvuga. Ma ise juba soundi pärast ostaks Saabi, R4 on selline võrride värk rohkem. Saab on NII kallis auto, et võiks küll suur mootor olla. Ok aitab lobast minu poolt:P
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Samas mina sellistesse asjadesse eriti ei usu, see 9-9X on selline "kellegi mõtte välgatus". Ma ei usu, et selline asi sellisel kujul tootmisse tuleb. Küll aga usen, et 9-5 võib omale tõesti tulevikus SUURE VÕIMSA mootori aiste vahele saada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Küll aga usen, et 9-5 võib omale tõesti tulevikus SUURE VÕIMSA mootori aiste vahele saada.
Ega jah, Aero oma 184 kilovatiga pole ju veel võimas :P
Üldiselt on "keskmise saabi" võimsus teistest pereautodest tublisti suurem.
kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...
Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):
BMW 530 (00-03a) 170 kw- 7,6 sek
BMW 530 (05-07a) 190 kw - 6,7 sek
VW Passat 2,0T (2005-...) 147 kw - 7,9 sek
AUDI 3,0 (01-04a) 162 kw - 7,6 sek
AUDI 3,2 (04-...) 188 kw - 7,2 sek
VOLVO S60 2,4 (00-04a) 147 kw - 8,0 sek
VOLVO S60 2,5T (03-04a) 154 kw - 7,4 sek
VOLVO V70 2,5T (00-04a) 184 kw - 7,5 sek
Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):
BMW 530 (00-03a) 170 kw- 7,6 sek
BMW 530 (05-07a) 190 kw - 6,7 sek
VW Passat 2,0T (2005-...) 147 kw - 7,9 sek
AUDI 3,0 (01-04a) 162 kw - 7,6 sek
AUDI 3,2 (04-...) 188 kw - 7,2 sek
VOLVO S60 2,4 (00-04a) 147 kw - 8,0 sek
VOLVO S60 2,5T (03-04a) 154 kw - 7,4 sek
VOLVO V70 2,5T (00-04a) 184 kw - 7,5 sek
Algselt postitas: postiljon
kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...
Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):
siiski-siiski. sa võrdlesid kõigi tipp-mudeleid. Aaga võrdle näiteks klass nõrgemaid ja too võrdlusse ka mõni japoonets....
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: postiljon
kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...
Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):
siiski-siiski. sa võrdlesid kõigi tipp-mudeleid. Aaga võrdle näiteks klass nõrgemaid ja too võrdlusse ka mõni japoonets....
Kas mitte 9-5 184kw ei ole mitte Saabi nö. tippmudel?
Pealegi.. mudel mudeliks, oluline on auto kaal, kw ja sellest saadav kiirendus 0-100 km/h
Japoonets veel puudub siit Saabi häbistamiseks :P
kohe kindlasti ei toonud ma siia teiste tootjate tippmudelid ja kohe kindlasti ei saa seda öelda vw passat 2,0 turbo kohta oma 147 kw`ga :)
üritasin võrrelda ikka sama "kaaluklassi" autosid enam-vähem sama kw`de arvuga.
sama klassi tippmudelid oleksid pigem: audi S6, RS6, BMW M5, VOLVO S60R, PASSAT R36, kuhu 9-5 aeroga vahele trygida poleks suurt pointi :wall:
jah japsidel pole kesklassi autod just kõige hiilgavama kiirendusega, samas nad pigem panustavad väikeklassile, Honda Civic Type-R, Mazda 3 MPS, Nissan 350z, Impreza jne... yhesõnaga oma nišš...:wise:
üritasin võrrelda ikka sama "kaaluklassi" autosid enam-vähem sama kw`de arvuga.
sama klassi tippmudelid oleksid pigem: audi S6, RS6, BMW M5, VOLVO S60R, PASSAT R36, kuhu 9-5 aeroga vahele trygida poleks suurt pointi :wall:
jah japsidel pole kesklassi autod just kõige hiilgavama kiirendusega, samas nad pigem panustavad väikeklassile, Honda Civic Type-R, Mazda 3 MPS, Nissan 350z, Impreza jne... yhesõnaga oma nišš...:wise:
Ei kurat ma jään enda väljendamisega jänni. Ütleme siis nii, et saab on suhteliselt võimas võrreldes "keskmise" tänavapildis/liikluses oleva autoga. Ehk siis kui ma võrdlen oma tonni sõprade autodega, siis mu LPT oma kõigest 125kw-ga on pigem rivi eesotsas kui taga. Ja 125 kilovatti pole kaugeltki mitte saabi lagi. pigem siuke keskmine.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
0-100 pole Saabil kunagi tugev külg olnud. Tema suur pluss on kiirendus alates 70-(120)150km/h, ehk möödasõidu kiirendus...
Mul pole oma autoga kunagi kahtlust olnud kas jõuan ohutu möödasõidu sooritada :thumb:
Mul pole oma autoga kunagi kahtlust olnud kas jõuan ohutu möödasõidu sooritada :thumb:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ok, võib olla tõesti pole just kõige parem kiirendus aga seda saab suht odavalt teha paremaks:D
Uue 9-5 teemas mainisin ka seda, et võiks tulla SUUREM ja VÕIMSAM mootor. V8 ütleks juba nii mõndagi. Näiteks 220kW oleks juba paras:P:P
Uue 9-5 teemas mainisin ka seda, et võiks tulla SUUREM ja VÕIMSAM mootor. V8 ütleks juba nii mõndagi. Näiteks 220kW oleks juba paras:P:P
Nõustun Jaanusega. Tõesti möödasõidu kiirendus on Saabil üks parimaid. Seda muidugi otto mootoril millel ka turbo peal on. Traktori möödasõidu kiirendusega ma päris rahul pole aga mida sa tahadki saada Opeli mootorist ja 88kw-ist
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Jaanus
Mul pole oma autoga kunagi kahtlust olnud kas jõuan ohutu möödasõidu sooritada :thumb:
AGA KAHTLE IKKA
on alati olemas võimalus, et hüppab mõni rõhuall olev õhulõdvik lahti ja siis on.....pssssss
igaljuhul mina olen selle läbi elanud. enam ei taha. kord möödasõidul kadus hetkega jõud ja kiirus. mingi lõdvik oli ümberpöördult peale pandud ja libises toruotsast ära
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Kardan seda ise ka. Ostsin ennetavalt ka uued ABA roostevabad lõdvikuklambrid kõigile õhutorudele peale :)
Selles suhtes on sul õigus, ega kunagi ei saa 100% kõiges kindel olla. Eesti maanteedel tuleb nagunii eriti ettevaatlik olla, kunagi ei tea millal sulle võib mingi auto 200+ km/h vastu sõita :gun:
Selles suhtes on sul õigus, ega kunagi ei saa 100% kõiges kindel olla. Eesti maanteedel tuleb nagunii eriti ettevaatlik olla, kunagi ei tea millal sulle võib mingi auto 200+ km/h vastu sõita :gun:
Algselt postitas: ivomets
AGA KAHTLE IKKA
on alati olemas võimalus, et hüppab mõni rõhuall olev õhulõdvik lahti ja siis on.....pssssss
igaljuhul mina olen selle läbi elanud. enam ei taha. kord möödasõidul kadus hetkega jõud ja kiirus. mingi lõdvik oli ümberpöördult peale pandud ja libises toruotsast ära
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ka mina olen sama asja läbi elanud..:) Klassikul viskas ühe voolikuühenduse sisselaske pealt lahti ja susssss... jõudu nagu polekski..:)
Aga 0-100 on mingi mõttetu näitaja..:) 0-200 veel kuidagi kõlbab või 100-200..:) ja 70-120 veel kõige parem..:)
Aga 0-100 on mingi mõttetu näitaja..:) 0-200 veel kuidagi kõlbab või 100-200..:) ja 70-120 veel kõige parem..:)
ma siiski vaidleks vastu et 0-100 on mõtetu näitaja. miks seda muidu tuuakse välja autode juures? kas keegi on teist näinud auto reklaamis kiirendusnumbreid 70-150ni??
kuna ise sõidan 80% linnas ja selle lähiümbruses, siis just seda 0-100ni läheb kõige rohkem vaja.
pealgi usun, et minupoolt toodud tabelis (vast ehk v.a passat ja vabalthingav volvo) on suutelised samahästi kiirendama ka 70-150ni.
kahjuks neid andmeid on raske juba kuskilt saada...
kuna ise sõidan 80% linnas ja selle lähiümbruses, siis just seda 0-100ni läheb kõige rohkem vaja.
pealgi usun, et minupoolt toodud tabelis (vast ehk v.a passat ja vabalthingav volvo) on suutelised samahästi kiirendama ka 70-150ni.
kahjuks neid andmeid on raske juba kuskilt saada...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ma ei teagi, miks seda 0-100 rõhutatakse..:) Fooriralli jaoks ainult, muus osas täiesti kasutu..:) Ma ei tea küll, et mul linnaliikluses seda kiirendust vaja oleks..:) igasugune pisike putukas suudab päris kiirelt end linnakiiruseni vedada. Maanteel on aga just möödasõidu kiirendus tähtis.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Eelmisele(postiljon) ütleks nii, et linnas ei tohiks olla oluline , et kui kiirelt sa koha pealt ära saad. Ega sa võidu ei sõida.
Alates 100kw ei tohiks nagu kellelegi jalgu jääda isegi 2t auto massiga.
Just suurematel kiirustel peaks tootjad numbreid välja tooma. Sellega olen küll päri.
Alates 100kw ei tohiks nagu kellelegi jalgu jääda isegi 2t auto massiga.
Just suurematel kiirustel peaks tootjad numbreid välja tooma. Sellega olen küll päri.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Uue 9-5 teemas mainisin ka seda, et võiks tulla SUUREM ja VÕIMSAM mootor. V8 ütleks juba nii mõndagi. Näiteks 220kW oleks juba paras:P:P
Tonnisel teadupärast olid itaalia päritolu sõsarautod. Vähemalt ühel itaalia versioonil oli kapoti all V8. Modra oli vist isegi Ferrari toodang, aga pole enam päris kindel.
Samas, inseneri suurim vaenlane on mass. V8 mootor tähendab suuremat massi, suurem mass jällegi kehvemaid dünaamikanäitajaid jne.
Kompromissiks ongi väikesekubatuuriline hi-tech turbomootor, kaalub ka vähe, pöördemomendi suhe mootori kubatuuri ja massi on väga hea.
(kogu autoehitus on üks suur kompromisside otsimine, väga väheseid mudeleid on ehitatud nii, et finantsosakond kogu aeg pidurit ei tõmba ja siis tavaliselt tähendab see antud mudeli hinnasildil ka väga mitmekohalist numbrit)
Ma oleksin üsna pessimistlik 9-5 potentsiaalse v8 mootori osas. Kuuldavasti on GM enam-vähem lõpetanud R&D osakonna töö Trollhättanis, seega võidakse kasutada mingit ameerika päritolu mootorit. Ameeriklased aga ei ole mootoritehnoloogia koha pealt just esirinnas.
Ei saa aru miks võrreldakse 3.0 liitriseid 2.3'ga jne. Pealegi veel tagaveolised vs esiveolised. Võiks välja siis tuua ka juba kütusekulu 0-100 kiirenduste juurde. Mõned sakslaste omanikud mõtleks kohe automüügile kui saaks teada kurba tõde.
0-100 on SAABil kehvake sest rootslane on teinud ja jääb tegema masinaid mis oleks ökonoomsed ning turvalised oma heade sõiduomaduste juures. Kõike head ei saa korraga. Ja linnas -50 saab kätte mõne sekundiga ning sellest on küll ja küll.
Lisaks pole veel siiani kellegi tagatulesid näinud foori taga kui on kõrval tuuritama hakatud. Üks vaene vennike üritas 2 korda järjest oma Audi TTga ette saada aga pidi häbisse jääma. Eriti veel et SAABi roolis oli naine ja auto universaal kerega perekas millel ei vajutatud isegi S'i sisse. Oli teine oma TTs nii pettunud näoga pärast et vist järgmine päev müüs auto maha.
0-100 on SAABil kehvake sest rootslane on teinud ja jääb tegema masinaid mis oleks ökonoomsed ning turvalised oma heade sõiduomaduste juures. Kõike head ei saa korraga. Ja linnas -50 saab kätte mõne sekundiga ning sellest on küll ja küll.
Lisaks pole veel siiani kellegi tagatulesid näinud foori taga kui on kõrval tuuritama hakatud. Üks vaene vennike üritas 2 korda järjest oma Audi TTga ette saada aga pidi häbisse jääma. Eriti veel et SAABi roolis oli naine ja auto universaal kerega perekas millel ei vajutatud isegi S'i sisse. Oli teine oma TTs nii pettunud näoga pärast et vist järgmine päev müüs auto maha.