Saab 9-5 kiirendus 0-100km/h ???

postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#26

N Apr 17, 2008 22:47

ka 184 on vähevõitu :poke:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

N Apr 17, 2008 22:58

Üks mees pakkus siin puhta 220 kW :evil:
suslik
Postitusi: 16
Liitunud: E Veebr 25, 2008 22:07
Asukoht:
Auto:

#28

L Apr 19, 2008 21:25

huvitav kaugele nyyds 9-5X tootmine jääb? Seal lubati aerol midkit V8 Bi-turbot 4vedu koos dsg kastiga. voimat nii 300+ kw. see oleks juba väga kiire perekas :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

L Apr 19, 2008 21:29

Oi kurja, olen 100% kindel, et kui mudelivalikusse tuleb V8 siis on Saabil rohkem müügi edu kui praegu. Isegi V6 mootori ehitamine võimsamaks kui praegu tooks müügi edu kindlasti juurde. Sound mängib väga suurt rolli, luks marki autod on kõik 6 + n silindrite arvuga. Ma ise juba soundi pärast ostaks Saabi, R4 on selline võrride värk rohkem. Saab on NII kallis auto, et võiks küll suur mootor olla. Ok aitab lobast minu poolt:P
suslik
Postitusi: 16
Liitunud: E Veebr 25, 2008 22:07
Asukoht:
Auto:

#30

L Apr 19, 2008 22:32

luksmudeli kontsesptsioon on ka olemas 9-9x mis pidi 7 bemmi ja a8 ridade vahele tulema,,, muidugi millal nad ykskord müüki jõuavad on teine asi. selleks ajaks ei mäleta saabi enam keegi :evil:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#31

L Apr 19, 2008 22:36

Samas mina sellistesse asjadesse eriti ei usu, see 9-9X on selline "kellegi mõtte välgatus". Ma ei usu, et selline asi sellisel kujul tootmisse tuleb. Küll aga usen, et 9-5 võib omale tõesti tulevikus SUURE VÕIMSA mootori aiste vahele saada.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#32

P Apr 20, 2008 16:15

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Küll aga usen, et 9-5 võib omale tõesti tulevikus SUURE VÕIMSA mootori aiste vahele saada.


Ega jah, Aero oma 184 kilovatiga pole ju veel võimas :P
Üldiselt on "keskmise saabi" võimsus teistest pereautodest tublisti suurem.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#33

K Apr 23, 2008 21:46

kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...

Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):

BMW 530 (00-03a) 170 kw- 7,6 sek
BMW 530 (05-07a) 190 kw - 6,7 sek
VW Passat 2,0T (2005-...) 147 kw - 7,9 sek
AUDI 3,0 (01-04a) 162 kw - 7,6 sek
AUDI 3,2 (04-...) 188 kw - 7,2 sek
VOLVO S60 2,4 (00-04a) 147 kw - 8,0 sek
VOLVO S60 2,5T (03-04a) 154 kw - 7,4 sek
VOLVO V70 2,5T (00-04a) 184 kw - 7,5 sek
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

K Apr 23, 2008 21:54

Algselt postitas: postiljon
kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...

Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):

siiski-siiski. sa võrdlesid kõigi tipp-mudeleid. Aaga võrdle näiteks klass nõrgemaid ja too võrdlusse ka mõni japoonets....
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#35

K Apr 23, 2008 22:19

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: postiljon
kui aga võrrelda 184 kw nö. tootlikust siis 8,5 seki on kindlasti üks kesine tulemus, eriti kui legendaarne auto kannab märki "Aero"... kahjuks...

Väike võrdlus (andmed aut. kastiga):

siiski-siiski. sa võrdlesid kõigi tipp-mudeleid. Aaga võrdle näiteks klass nõrgemaid ja too võrdlusse ka mõni japoonets....


Kas mitte 9-5 184kw ei ole mitte Saabi nö. tippmudel?
Pealegi.. mudel mudeliks, oluline on auto kaal, kw ja sellest saadav kiirendus 0-100 km/h
Japoonets veel puudub siit Saabi häbistamiseks :P
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#36

K Apr 23, 2008 22:21

kohe kindlasti ei toonud ma siia teiste tootjate tippmudelid ja kohe kindlasti ei saa seda öelda vw passat 2,0 turbo kohta oma 147 kw`ga :)

üritasin võrrelda ikka sama "kaaluklassi" autosid enam-vähem sama kw`de arvuga.

sama klassi tippmudelid oleksid pigem: audi S6, RS6, BMW M5, VOLVO S60R, PASSAT R36, kuhu 9-5 aeroga vahele trygida poleks suurt pointi :wall:

jah japsidel pole kesklassi autod just kõige hiilgavama kiirendusega, samas nad pigem panustavad väikeklassile, Honda Civic Type-R, Mazda 3 MPS, Nissan 350z, Impreza jne... yhesõnaga oma nišš...:wise:
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#37

K Apr 23, 2008 22:33

Renault Laguna Grand Tour 3,0 (05-07a.) 152 kw - 8,2 sek (aut.)
Kui olla stardis piisavalt hea reaktsiooniga siis ehk saab prantslasest jagu...

:red:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#38

N Apr 24, 2008 6:59

Ei kurat ma jään enda väljendamisega jänni. Ütleme siis nii, et saab on suhteliselt võimas võrreldes "keskmise" tänavapildis/liikluses oleva autoga. Ehk siis kui ma võrdlen oma tonni sõprade autodega, siis mu LPT oma kõigest 125kw-ga on pigem rivi eesotsas kui taga. Ja 125 kilovatti pole kaugeltki mitte saabi lagi. pigem siuke keskmine.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#39

N Apr 24, 2008 7:19

0-100 pole Saabil kunagi tugev külg olnud. Tema suur pluss on kiirendus alates 70-(120)150km/h, ehk möödasõidu kiirendus...
Mul pole oma autoga kunagi kahtlust olnud kas jõuan ohutu möödasõidu sooritada :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

N Apr 24, 2008 8:02

Ok, võib olla tõesti pole just kõige parem kiirendus aga seda saab suht odavalt teha paremaks:D

Uue 9-5 teemas mainisin ka seda, et võiks tulla SUUREM ja VÕIMSAM mootor. V8 ütleks juba nii mõndagi. Näiteks 220kW oleks juba paras:P:P
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#41

N Apr 24, 2008 8:23

Nõustun Jaanusega. Tõesti möödasõidu kiirendus on Saabil üks parimaid. Seda muidugi otto mootoril millel ka turbo peal on. Traktori möödasõidu kiirendusega ma päris rahul pole aga mida sa tahadki saada Opeli mootorist ja 88kw-ist
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#42

N Apr 24, 2008 8:47

Algselt postitas: Jaanus

Mul pole oma autoga kunagi kahtlust olnud kas jõuan ohutu möödasõidu sooritada :thumb:


AGA KAHTLE IKKA
on alati olemas võimalus, et hüppab mõni rõhuall olev õhulõdvik lahti ja siis on.....pssssss

igaljuhul mina olen selle läbi elanud. enam ei taha. kord möödasõidul kadus hetkega jõud ja kiirus. mingi lõdvik oli ümberpöördult peale pandud ja libises toruotsast ära
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#43

N Apr 24, 2008 8:51

Kardan seda ise ka. Ostsin ennetavalt ka uued ABA roostevabad lõdvikuklambrid kõigile õhutorudele peale :)

Selles suhtes on sul õigus, ega kunagi ei saa 100% kõiges kindel olla. Eesti maanteedel tuleb nagunii eriti ettevaatlik olla, kunagi ei tea millal sulle võib mingi auto 200+ km/h vastu sõita :gun:

Algselt postitas: ivomets
AGA KAHTLE IKKA
on alati olemas võimalus, et hüppab mõni rõhuall olev õhulõdvik lahti ja siis on.....pssssss

igaljuhul mina olen selle läbi elanud. enam ei taha. kord möödasõidul kadus hetkega jõud ja kiirus. mingi lõdvik oli ümberpöördult peale pandud ja libises toruotsast ära
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#44

N Apr 24, 2008 8:56

ka mina olen sama asja läbi elanud..:) Klassikul viskas ühe voolikuühenduse sisselaske pealt lahti ja susssss... jõudu nagu polekski..:)

Aga 0-100 on mingi mõttetu näitaja..:) 0-200 veel kuidagi kõlbab või 100-200..:) ja 70-120 veel kõige parem..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#45

N Apr 24, 2008 10:15

ma siiski vaidleks vastu et 0-100 on mõtetu näitaja. miks seda muidu tuuakse välja autode juures? kas keegi on teist näinud auto reklaamis kiirendusnumbreid 70-150ni??
kuna ise sõidan 80% linnas ja selle lähiümbruses, siis just seda 0-100ni läheb kõige rohkem vaja.
pealgi usun, et minupoolt toodud tabelis (vast ehk v.a passat ja vabalthingav volvo) on suutelised samahästi kiirendama ka 70-150ni.
kahjuks neid andmeid on raske juba kuskilt saada...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#46

N Apr 24, 2008 10:26

ma ei teagi, miks seda 0-100 rõhutatakse..:) Fooriralli jaoks ainult, muus osas täiesti kasutu..:) Ma ei tea küll, et mul linnaliikluses seda kiirendust vaja oleks..:) igasugune pisike putukas suudab päris kiirelt end linnakiiruseni vedada. Maanteel on aga just möödasõidu kiirendus tähtis.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#47

N Apr 24, 2008 10:29

Eelmisele(postiljon) ütleks nii, et linnas ei tohiks olla oluline , et kui kiirelt sa koha pealt ära saad. Ega sa võidu ei sõida.
Alates 100kw ei tohiks nagu kellelegi jalgu jääda isegi 2t auto massiga.

Just suurematel kiirustel peaks tootjad numbreid välja tooma. Sellega olen küll päri.
Sent from my Monte Carlo using B236
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#48

N Apr 24, 2008 10:38

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Uue 9-5 teemas mainisin ka seda, et võiks tulla SUUREM ja VÕIMSAM mootor. V8 ütleks juba nii mõndagi. Näiteks 220kW oleks juba paras:P:P


Tonnisel teadupärast olid itaalia päritolu sõsarautod. Vähemalt ühel itaalia versioonil oli kapoti all V8. Modra oli vist isegi Ferrari toodang, aga pole enam päris kindel.

Samas, inseneri suurim vaenlane on mass. V8 mootor tähendab suuremat massi, suurem mass jällegi kehvemaid dünaamikanäitajaid jne.
Kompromissiks ongi väikesekubatuuriline hi-tech turbomootor, kaalub ka vähe, pöördemomendi suhe mootori kubatuuri ja massi on väga hea.

(kogu autoehitus on üks suur kompromisside otsimine, väga väheseid mudeleid on ehitatud nii, et finantsosakond kogu aeg pidurit ei tõmba ja siis tavaliselt tähendab see antud mudeli hinnasildil ka väga mitmekohalist numbrit)

Ma oleksin üsna pessimistlik 9-5 potentsiaalse v8 mootori osas. Kuuldavasti on GM enam-vähem lõpetanud R&D osakonna töö Trollhättanis, seega võidakse kasutada mingit ameerika päritolu mootorit. Ameeriklased aga ei ole mootoritehnoloogia koha pealt just esirinnas.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#49

N Apr 24, 2008 11:13

Ei saa aru miks võrreldakse 3.0 liitriseid 2.3'ga jne. Pealegi veel tagaveolised vs esiveolised. Võiks välja siis tuua ka juba kütusekulu 0-100 kiirenduste juurde. Mõned sakslaste omanikud mõtleks kohe automüügile kui saaks teada kurba tõde.
0-100 on SAABil kehvake sest rootslane on teinud ja jääb tegema masinaid mis oleks ökonoomsed ning turvalised oma heade sõiduomaduste juures. Kõike head ei saa korraga. Ja linnas -50 saab kätte mõne sekundiga ning sellest on küll ja küll.

Lisaks pole veel siiani kellegi tagatulesid näinud foori taga kui on kõrval tuuritama hakatud. Üks vaene vennike üritas 2 korda järjest oma Audi TTga ette saada aga pidi häbisse jääma. Eriti veel et SAABi roolis oli naine ja auto universaal kerega perekas millel ei vajutatud isegi S'i sisse. Oli teine oma TTs nii pettunud näoga pärast et vist järgmine päev müüs auto maha.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1961
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#50

N Apr 24, 2008 11:24

Lõbus. Kui mul veel BMW oli, siis ka paljud arvasid, et ma nendega võidu tahan sõita. Järgmise foori juurest lahkusime ikka samal ajal...
Vasta