Saab 9-5 kiirendus 0-100km/h ???
tahaks nüüd teada kui keegi on proovinud saab2,3t 125 kw kiirendust 0-100km/h palju sekundeid siis läks,lihtsalt küsin,sellepärast et bmw 535 173kw eest ära ei lähe,kuigi mul on veel automaat?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Aga palun
2,3t 125kW/170 bhp
Engine type: 4 cylinder light pressure turbo.
Displacement: 2.290dm3.
EEC rating: 125kW (170bhp) at 5500r/min.
EEC peak torque: 280Nm at 1800r/min.
Recommended fuel: 95 octane (min. 91).
Top speed: 225km/h; auto. 220km/h.
0 to 100km/h: 8,7sec; auto. 9,9sec.
Overtaking, man.:60 to 100km/h in fourth gear 7,9 sec.80 to 120km/h in fifth gear 12,6 sec.
terv, teager
2,3t 125kW/170 bhp
Engine type: 4 cylinder light pressure turbo.
Displacement: 2.290dm3.
EEC rating: 125kW (170bhp) at 5500r/min.
EEC peak torque: 280Nm at 1800r/min.
Recommended fuel: 95 octane (min. 91).
Top speed: 225km/h; auto. 220km/h.
0 to 100km/h: 8,7sec; auto. 9,9sec.
Overtaking, man.:60 to 100km/h in fourth gear 7,9 sec.80 to 120km/h in fifth gear 12,6 sec.
terv, teager
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
ehk ei tea kuidas Teil kiirendab, kuid ise kui tahaks patrun lasta annan turbole ca 2.5-3.000 vahel natukene keeratada (2-3sek) peale seda vajutades gaasi soidab vaga korralikult :))) Kui lihtsalt nii gaas lopuni siis uks kord nii teine kord nii soidab.... voib olla "ohu lekke" kuskil on :D
Algselt postitas: warum
no 9,9sekist on asi kaugel,ise olen ikka alla 8 seki saanud 7.6 sekki oli,no see ka stopperiga mõõdetud no ok kui oli näpukas siis mõned sajandikud.
Eks see spido võib ka veel valetada jne.
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Palju õnne kui stock automaat 2,3lpt alla 8seki sajani jõuab. Variandid:
1)kasutasid mingit imekütust
2)mõõteviga
3)Aju tsipitud ca 170kw-ni.
Manual kastiga 9-5 aeroga on võimalik sellist aega sõita:)
Aga noh...imesid juhtub.
Kui 535 ei liigu kuhugi ära, siis kardan et on sul aju tsipitud.
Kui mul oli 9-3 stock veel, siis sattusin ka 535-l kuskil sabas sõitma. Polnud mingit vahet....
1)kasutasid mingit imekütust
2)mõõteviga
3)Aju tsipitud ca 170kw-ni.
Manual kastiga 9-5 aeroga on võimalik sellist aega sõita:)
Aga noh...imesid juhtub.
Kui 535 ei liigu kuhugi ära, siis kardan et on sul aju tsipitud.
Kui mul oli 9-3 stock veel, siis sattusin ka 535-l kuskil sabas sõitma. Polnud mingit vahet....
Sent from my Monte Carlo using B236
no jah,see kirenduse sekid see selleks,.aga bmw oli ees,sõber oli,ja kiirendas kuni 150km/h ja kiirendus oli sama,või siis kohati läks järgi,ei usu ma et keegi olex mulle tartust autoaiast mingit ajutsipitud müünud.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tihti ei tea ka need müügivennad, mis seal kapoti all on. Osteti tavalise lpt pähe ja tegelikult on seal näiteks Hirschi chip..;) Aga ega muidu teada ei saa, kui aparaati sappa ei pista. Teine asi, stopperiga mõõdad ehk vee keemaminekut, mitte auto kiirendust...:)
jah,see on küll õige,aga ega se 0-100ni tegelt ei olegi nii tähtis,mööda minek teisest autost on ikka tähtsam ja saab seal alt ei vea..ex kunagi naguinii käin diagnostis ja ex siis paistab mix ta ergas on,...muide kui ostmas käisin,siis kõrval oli sama mootoriga 95millega proovisin sõita ja see oli uimasem.ei tea ex mõtetu teema vist..
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
üks mees teadis rääkida, et tema 9-5 läheb 0...100 km 4,8 sekundiga. ja samamees yhes teises teemas rääkis, et keskmine kytusekulu on 5,8 l/ 100 km.
:thumb:
:thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saab on alati reklaaminud oma möödasõidukiirusi. kiirendus 70-120 oli kunagi, kui 9000 välja ilmus, väidetavalt parem kui Ferrari Testarossal (ma võin siin nüüd pisut faktidega eksida, aga mingi Ferrari oli kindlasti... )
Kas tõesti on võimalik 125kw lpt 9-5 mootor lihtsalt chipiga viia 170kw-ni? :mad:
Igatahes graafikult on selge miks ~3k pöörde juures asi liigub nagu loom - pedaal ei ole üldse põhjas vaid kuskil keskel ja pöörded 3k peal kuid kiirus kasvab mõnusalt (linnakiirendused) :head:
Igatahes graafikult on selge miks ~3k pöörde juures asi liigub nagu loom - pedaal ei ole üldse põhjas vaid kuskil keskel ja pöörded 3k peal kuid kiirus kasvab mõnusalt (linnakiirendused) :head:
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: MangustGrupp
ehk ei tea kuidas Teil kiirendab, kuid ise kui tahaks patrun lasta annan turbole ca 2.5-3.000 vahel natukene keeratada (2-3sek) peale seda vajutades gaasi soidab vaga korralikult :))) Kui lihtsalt nii gaas lopuni siis uks kord nii teine kord nii soidab.... voib olla "ohu lekke" kuskil on
Kas teised said ka tõesti aru :gun: No ok inimene püüab aga no ei saa mitte mõhkugi. Sama hästi võiksid juba hiina keeles kirjutada.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: melka
Algselt postitas: MangustGrupp
ehk ei tea kuidas Teil kiirendab, kuid ise kui tahaks patrun lasta annan turbole ca 2.5-3.000 vahel natukene keeratada (2-3sek) peale seda vajutades gaasi soidab vaga korralikult :))) Kui lihtsalt nii gaas lopuni siis uks kord nii teine kord nii soidab.... voib olla "ohu lekke" kuskil on
Kas teised said ka tõesti aru :gun: No ok inimene püüab aga no ei saa mitte mõhkugi. Sama hästi võiksid juba hiina keeles kirjutada.
Melka, ära ole nii kriitiline. Ilmselt on kõik aru saanud, et MagnistGruppi emakeel ei ole eesti keel. Minuarust on ääretult kiiduväärne, et ta eestikeelses foorumis asju uurib ja kaasa räägib.
Samas need mehed, kellel emakeel eesti keel, võiks küll keelekasutust jälgida.
EDIT: Tahtsin just kirjutada, et tuules on tuntavalt kergem sõita. Autoga sõites seda ei märka, kuid näiteks jalgrattaga kuskil võisteldes saab teise tuules püsimise mõistlikkusest üsna kiiresti aru.
Selleks et saada oma 9-5 kiiremaks, osta kõrvale mõni aeglasem masin millega sõidad esmaspäevast reedeni. 9-5ga rallid laup-pühap. kyll siis vahet tunned :)
mul endal tööautoks 1,8T passat. igakord kui aerosse tagasi istun tundub jälle et olen kiirenduskunn tglt pole aerost 0-100ni midagi head võtta. eks ta tänaseks ole selline keskmise kiirendusega pereauto. dislade uuem põlvkond surub jõuliselt mööda. kui võrdled bemmiga siis ka 140kw disla näitab aerole tagatulesid, ometi vahet üle 40kw! Aga kui kiirenduse kõrvale jätta siis on saabil palju muid häid külgi :beer:
mul endal tööautoks 1,8T passat. igakord kui aerosse tagasi istun tundub jälle et olen kiirenduskunn tglt pole aerost 0-100ni midagi head võtta. eks ta tänaseks ole selline keskmise kiirendusega pereauto. dislade uuem põlvkond surub jõuliselt mööda. kui võrdled bemmiga siis ka 140kw disla näitab aerole tagatulesid, ometi vahet üle 40kw! Aga kui kiirenduse kõrvale jätta siis on saabil palju muid häid külgi :beer:
Vist on see link juba läbi jooksnud, aga...võrdlus Porschega:
http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_6002.html
loomulikult pole tegu enam stock-konditsioonis Saabiga, aga ikkagi on tore teada, et suht kohmaka kerega auto võib nii väle olla :)
http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_6002.html
loomulikult pole tegu enam stock-konditsioonis Saabiga, aga ikkagi on tore teada, et suht kohmaka kerega auto võib nii väle olla :)
minumeelest pole just mõtekas võrrelda tuunitud autot stock versiooniga. keliganes on on viitsimust auto kallal nokitseda võib "pulkade" juurde lisamise ja teiste vahetamisega saada ka saab estate`st 1000hp, 900 Nm jne jne mille tulemuseks ehk õnnestubki saavutada 3 seki 100ni see aga ei lisa mingit plusspunkti auto tootjale. suure huviga ootaks saabi inseneridelt sellist lahendust mis näitaks et antud tootja on võimeline teha kiireid autosid. täna seda kahjuks öelda ei saa :evil:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
väga tõsi!
Ma jään endiselt seisukohale, et võrdlusi peaks teostama võrdsetes tingimustes, võrdsete vahenditega. Ükskõik kui ebatäpsed need parasjagu on, on neis olemas võrdlusmoment. G-Tech, stopper, mingi high-tech vahend, mida iganes. Reaalse tulemuse saamiseks peab olema piisav hulk mõõtmisi võrdsretes tingimustes kõigi mõõdetavate jaoks.
Ma jään endiselt seisukohale, et võrdlusi peaks teostama võrdsetes tingimustes, võrdsete vahenditega. Ükskõik kui ebatäpsed need parasjagu on, on neis olemas võrdlusmoment. G-Tech, stopper, mingi high-tech vahend, mida iganes. Reaalse tulemuse saamiseks peab olema piisav hulk mõõtmisi võrdsretes tingimustes kõigi mõõdetavate jaoks.
Algselt postitas: suslik
minumeelest pole just mõtekas võrrelda tuunitud autot stock versiooniga. keliganes on on viitsimust auto kallal nokitseda võib "pulkade" juurde lisamise ja teiste vahetamisega saada ka saab estate`st 1000hp, 900 Nm jne jne mille tulemuseks ehk õnnestubki saavutada 3 seki 100ni see aga ei lisa mingit plusspunkti auto tootjale. suure huviga ootaks saabi inseneridelt sellist lahendust mis näitaks et antud tootja on võimeline teha kiireid autosid. täna seda kahjuks öelda ei saa
Ja võrdlema peaks kindlasti ainult esveolisi.
0...100km/h aeg olgu esiveolisel minu pärast 9 sekundit või rohkemgi, absoluutselt ei häiri, sest see ei näita eriti muud, kui et "kellel on ees laiemad/paremad rehvid, see saab parema aja". Kõik teised tegurid mõjutavad seda aega üsna minimaalselt. Eeldusel, et võrreldavate autode kaal on ikka samas suurusjärgus...
0...100km/h aeg olgu esiveolisel minu pärast 9 sekundit või rohkemgi, absoluutselt ei häiri, sest see ei näita eriti muud, kui et "kellel on ees laiemad/paremad rehvid, see saab parema aja". Kõik teised tegurid mõjutavad seda aega üsna minimaalselt. Eeldusel, et võrreldavate autode kaal on ikka samas suurusjärgus...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: KrikU
Kas tõesti on võimalik 125kw lpt 9-5 mootor lihtsalt chipiga viia 170kw-ni? :mad:
Üsnagi võimalik. Uus soft pluss MBC(manual boost controller)T5 puhul muidugi.
170kw on suht vähe veel. Suht esimene stage.
Sent from my Monte Carlo using B236