tere!
Saabipisikuga nakatunult on suur soov soetada 2000-2002 universaalkerega sõber (aastaarvud tulenevad hinnaklassist).
Enamik sõite on mööda maanteid AGA keskmiselt korra/kaks kuus on vaja liigelda mõni kilomeeter metsavahelisel teel, millest viimane 500m suht juurikaline/mättaline. Senini on küll nii Mini kui Passat õuepeale, sõitnud nii et päris lootusetu see tee pole.
Ise siiani sõitnud Jeebuga kuid tundub mõttetu pidada traktorit puhtalt selle lühikese metsavahelise jupi pärast, eriti kuna maanteedel läbitavad vahemaad on aina kasvanud.
Ehk siis, millised on praeguste omanike kogemused läbivusega; mõtteid, ettepanekuid? Jeebu juurde jäämine on alati variant kuid hing ihkab maanteel siiski millegi paremaga kui traktor sõita.
9-5 metsateel
Mootor, raskus, on ees ja esivedu. Diffri lukku ega LSD-d pole. Kui mõlema esiratta all kõva pinda on, siis liigub. Hooga läheb pehmemast kohast ka läbi.
Kui mingi 17" velg, siis rehvi kõrgus üsna väike ning mudavaalu võib kergesti velje kodarate taha koguda. Ratas hakkab maantee kiirustel viskama, kui ära ei puhasta...
Kui mingi 17" velg, siis rehvi kõrgus üsna väike ning mudavaalu võib kergesti velje kodarate taha koguda. Ratas hakkab maantee kiirustel viskama, kui ära ei puhasta...
55581286
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-5 puhul on kasutusel vähemalt 2 esistange varianti, millest yks on teisest mingi spoileri võrra veidi madalam. ehk sellest abi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tavaline SE läbis ca 2 nädalat 19 velgedega kuumaastikku Elvas eduliselt, seega ei saa just kurta.
http://static1.nagi.ee/i/p/218/51/05462853578fe8_l.jpg
Siin väike näide Võnnu valla koristuspäevalt - Saab eduliselt põllu peal hakkama, aga jah, aluspõhi peab kõva olema.
Siin väike näide Võnnu valla koristuspäevalt - Saab eduliselt põllu peal hakkama, aga jah, aluspõhi peab kõva olema.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
NO olgem ausad. 9-5 on ikka soft-roadi jaoks suht mannetu pill. Eriti kui tegu automaadiga. Aga selle 500m pärast ei ole mõtet teda ka ostmata jätta.
Aga noh, kõik sõltub kus kellegil piir ette tuleb.
Ja, mida parema läbivusega on auto, seda pikem tee on traktori järgi.
Aga noh, kõik sõltub kus kellegil piir ette tuleb.
Ja, mida parema läbivusega on auto, seda pikem tee on traktori järgi.
Pärast seda kui 93 aasta universaalkerega Passatist (raskus 14'' esiveoga ratastel, pikk teljevahe, kõrgem kui Saab) 96 aasta 900 sai üle kolitud, siis põllapeale asja eriti pole. Passatiga sai tehtud kalal käies igasugust offroadi.
Mitte et 900 kehvema teljevahe või esiveoga oleks, aga käigukast ja kliirens on Saabil minu arust ikka palju-palju rohkem asfaldiauto oma. Eks muidugi vahe ka, mis rehv all. Küsimus oli küll 9-5 kohta, aga ehk abiks ikka.
Mitte et 900 kehvema teljevahe või esiveoga oleks, aga käigukast ja kliirens on Saabil minu arust ikka palju-palju rohkem asfaldiauto oma. Eks muidugi vahe ka, mis rehv all. Küsimus oli küll 9-5 kohta, aga ehk abiks ikka.
Näed siis! Keegi ei ütle miskit halba sõna ja minu 2002a. Aero Saab võiks vabalt omaniku vahetada!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sinna kuhu lähevad nn linnajeebid, läheb ka 9-5. Testitud, proovitud, katsetatud nii paksus lumes, turbarabas, mudas jne. Võrdluseks võib tuua näiteks Honda CR-V, millega elu sees enam metsa ei läheks.
9-5 läheb suht hästi lumest läbi küll ka automaatkastiga, see muidugi on suhteline, sest lumes sõitmisel on väga suur osakaal ikka rooli ja tooli vahelisel hallollusel, korralikel rehvidel, jne. Suht suur miinus on see, et õhufilter asub stange all ääres sellise koha peal mille enam vähem esimesena katki sõidab koos udutulega. Samuti ei saa väga sügaval vees sõita olla just jälle selle õhufiltri pärast(imeb vee kohe õhulugejasse ja siis vaja uut õhukoguse andurit), kuigi sõiduautol pole see eesmärk omaette.
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 26, 2007 19:26
- Asukoht:
- Auto:
Selle õhufiltri korpusega peab ettevaatlik olema jah...olen ise seda juba 2 korda viimase 3 kuu jooksul puru sõitnud :S koos udutulega siis...
Ise oman nüüd 2000a jeebi asemel 9-5sedaani ja olen käinud täpselt saades kohtades kus jeebigagi ning probleeme pole olnud - kindlasti soovitan vahetada jeebi saabi vastu kuna selle lühikese metsatee pärast pole mõtet jeepi pidada.
Väga tähtsad on korralikud kummid ja nagu eelpool mainitud siis metsateel võiks olla saab millel puudub stangelisa (minu on see olemas ja saab ka sellega, aga lihtsalt rohkem jändamist on)
Väga tähtsad on korralikud kummid ja nagu eelpool mainitud siis metsateel võiks olla saab millel puudub stangelisa (minu on see olemas ja saab ka sellega, aga lihtsalt rohkem jändamist on)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2286
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Lõpetage ära...
Ma selle pärast auto ka maha müüsin, et vaja vahel ka asfaldi pealt maha keerata. Sellel kevadel oli pidevalt kruusa peal sõites tunne, et ... siia ma jään. Elektroonika paneb mõnuga näkku ja krõmpsat-krõmpsat rattad liiguvad all, aga kui kaua veel?
Aga noh-metsateel ja metsateel on ka vahe.
Vana tonnine on näinud selliseid kohti kuhu mõned linnamaasturite omanikud ei julgeks vaadatagi.
Aga noh, selle tänutäheks on läinud sumbutaja sukke ka ... mõni ikka.
Ja kui võtad siis manuaal, vähekenegi abiks.
Ma selle pärast auto ka maha müüsin, et vaja vahel ka asfaldi pealt maha keerata. Sellel kevadel oli pidevalt kruusa peal sõites tunne, et ... siia ma jään. Elektroonika paneb mõnuga näkku ja krõmpsat-krõmpsat rattad liiguvad all, aga kui kaua veel?
Aga noh-metsateel ja metsateel on ka vahe.
Vana tonnine on näinud selliseid kohti kuhu mõned linnamaasturite omanikud ei julgeks vaadatagi.
Aga noh, selle tänutäheks on läinud sumbutaja sukke ka ... mõni ikka.
Ja kui võtad siis manuaal, vähekenegi abiks.
Ma läheks ka offroadi ikka autoga, millest pole kahju kui uksealuse lömmi lööb või pamperiring puruneb. Saabiga on kõige hullemat offroadi tehtud vana 99-ga mille kere mädaneb juba aastaid, aga ikka kõva kui kivi.
Too oli alt mingi kollase kummimöginaga tehtud, käisin teismelisena isaga metsas sellega. Isa pani mind õppimise mõttes rooli alati. Eks tal vedrustus oli läbi, aga mootor vedas rattaid ikka oma kaheliitrisega ringi vägevalt.
Ja metsatee oli ikka selline metsatee, et kui see korraliku sõiduautoga läbitav metsatee otsa sai, siis sõitis Saab ka üle silmini rohu-võsa ja kändude-kivide. Kui pedaalide juurest pärast mõnda järjekordset kändu põmaki põranda kummi lõi, siis polnud muud kui jalgadega mütaki tagasi virutada see sõidu pealt
Too Saab jäi lõpuks seisma, sest sisuliselt polnud enam kohta, mis vedrusid-amorte-mootorit-sildu kinni hoiaks. Alt oli kere lõpuks haljas ja praegu on see konservkarp kusjuures roostest läbi närimata, va siis kõik olulisemad kere kinnituskohad on puru. Vot selline lugu.
Too oli alt mingi kollase kummimöginaga tehtud, käisin teismelisena isaga metsas sellega. Isa pani mind õppimise mõttes rooli alati. Eks tal vedrustus oli läbi, aga mootor vedas rattaid ikka oma kaheliitrisega ringi vägevalt.
Ja metsatee oli ikka selline metsatee, et kui see korraliku sõiduautoga läbitav metsatee otsa sai, siis sõitis Saab ka üle silmini rohu-võsa ja kändude-kivide. Kui pedaalide juurest pärast mõnda järjekordset kändu põmaki põranda kummi lõi, siis polnud muud kui jalgadega mütaki tagasi virutada see sõidu pealt
Too Saab jäi lõpuks seisma, sest sisuliselt polnud enam kohta, mis vedrusid-amorte-mootorit-sildu kinni hoiaks. Alt oli kere lõpuks haljas ja praegu on see konservkarp kusjuures roostest läbi närimata, va siis kõik olulisemad kere kinnituskohad on puru. Vot selline lugu.