9-5 3.0t asümmeetriline turbo?
Terv.
Tekkis huvi, et mida üldse tähendab V6-e asümmeetriline turbo?
Kas tegu on samuti kergelt rikneva laaduriga, nagu teistel LPT-del Garretid on või millegi veel hullema/paremaga?
Annab tast midagi palju rohkemat välja pressida, kui orginaal soft Nordicuga üle lasta? Kuidas sellisel juhul vastupidavusega on?
Tekkis huvi, et mida üldse tähendab V6-e asümmeetriline turbo?
Kas tegu on samuti kergelt rikneva laaduriga, nagu teistel LPT-del Garretid on või millegi veel hullema/paremaga?
Annab tast midagi palju rohkemat välja pressida, kui orginaal soft Nordicuga üle lasta? Kuidas sellisel juhul vastupidavusega on?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Algselt postitas: Cyber
miski pisike vurrike, mis on ühe poole väljalaskekollektoriga kokku ehitatud ja puhub (vist) mingi 0.4 b. Ehituselt paras porno. Juurde eriti midagi keerata ei pidavat andma.
Originaalis puhub 0.25 bari Nordic paneb ta puhuma 0.4 bariga mis on ka piir, kuna wastegate puudub.
"Väike pilt" ka lisaks :)
terv, teager
Aga kuidas vastu peab? Originaal setingus ja siis, kui Nordic 0.4 bar-i välja võtab.
Kui ta kuidagimoodi integreeritud on, siis Mitsu oma vms. vastu järelikult seda vahetada ei anna?
Kui ta kuidagimoodi integreeritud on, siis Mitsu oma vms. vastu järelikult seda vahetada ei anna?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Olen kuulnud, et 9-5'e 3.0 mootori sisu pidi olema kangem kui tonnise 3.0i oma - vastab see jutt töele? Et kui tonnist turbotada, siis peaks ehk 9-5e kolbe ja muidu osasid kasutama?
:thumb: Teagerile illustreeriva pildi eest, ise ei suutnud neti avarustest mitte mõhkugi asjakohast leida.
Topeltturbotamist ei hakkaks proovima, vähemalt praegu, sest tegu ikkagi rohkem tööautoga, seega peaks olema koguaeg saadaval/sõidukorras.
Pealekauba oleks see kindlasti liiga kulukas, tahaks ikka võimalikult väheste vahenditega midagi saavutada.
Siis vist peaks ikka Nordicu peale laskma, kui kõige odavama ja ohutuma vahendi V6-e jõudluse tõstmiseks?
Või on kellelgi mingit muud plaani pakkuda??
edit: V6-l on siis ikka ELPT - Extra Low Pressure Turbo
Topeltturbotamist ei hakkaks proovima, vähemalt praegu, sest tegu ikkagi rohkem tööautoga, seega peaks olema koguaeg saadaval/sõidukorras.
Pealekauba oleks see kindlasti liiga kulukas, tahaks ikka võimalikult väheste vahenditega midagi saavutada.
Siis vist peaks ikka Nordicu peale laskma, kui kõige odavama ja ohutuma vahendi V6-e jõudluse tõstmiseks?
Või on kellelgi mingit muud plaani pakkuda??
edit: V6-l on siis ikka ELPT - Extra Low Pressure Turbo
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Hei
Leidsin mingisuguse e-turbo,võimalik kasutada siis ka V6 ja turbomootoritel........kas keegi oskab kommenteerida või on isegi kasutanud ?? Ise kavatsen osta küll !!
http://www.kamann-autosport.com/Super-Power-Booster.html
Leidsin mingisuguse e-turbo,võimalik kasutada siis ka V6 ja turbomootoritel........kas keegi oskab kommenteerida või on isegi kasutanud ?? Ise kavatsen osta küll !!
http://www.kamann-autosport.com/Super-Power-Booster.html
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: triibutu
Seda ma tean, et ainult 3 silindri väljalase tööd teeb. Küss oli selle kohta, et mis valemiga Nordic sealt softiga(?) rohkem välja võlub, kui reguleerimismehhanismi pole? Või kuulub asja juurde ka riistvara upgrade?
usun et lihtsalt käivitusmoment progeeritakse =) ja kivi gaasi pedaali pakutakse panna =DDD
Isiklikult, vaataks intercooleri poole.. kui ei eksi, kui panna suurem IC, saaks rohkem õhku süsteemisse lasta... =)
Bypass ei reguleeri WG`d:cool:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda, lähiajal lisandub metallist by-pass forgelt ja suurem hiina cooler ja need mootorihääled mis summutist väljuvad..:beer:
Ahjaa, 2 päeva peale nordicu softi peale panemist juhtus see:
Ahjaa, 2 päeva peale nordicu softi peale panemist juhtus see:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14297
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oi mis mu silmad näevad... Jürgen on jälle kohal... sa ikka ei suuda eemal hoida end... Sulle on juba korduvalt öeldud, et sa oled oma margi põhjalikult täis teinud siinse rahva hulgas. Ehk jääd rullnokkade manu edasi ja ei topi end siia tagasi?
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
:)))) kui ei oska - ära tee muudatused enda autoga, sest läheb laiali =)))
Algselt postitas: Palm
Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda...
Ja huvitav, et ei suvatsegi õppust võtta. Kahju...kahju...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...