9-5 3.0t asümmeetriline turbo?

Vasta
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#1

N Aug 21, 2008 14:03

Terv.
Tekkis huvi, et mida üldse tähendab V6-e asümmeetriline turbo?
Kas tegu on samuti kergelt rikneva laaduriga, nagu teistel LPT-del Garretid on või millegi veel hullema/paremaga?
Annab tast midagi palju rohkemat välja pressida, kui orginaal soft Nordicuga üle lasta? Kuidas sellisel juhul vastupidavusega on?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

N Aug 21, 2008 14:08

miski pisike vurrike, mis on ühe poole väljalaskekollektoriga kokku ehitatud ja puhub (vist) mingi 0.4 b. Ehituselt paras porno. Juurde eriti midagi keerata ei pidavat andma.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

N Aug 21, 2008 14:12

Tuunerid on kuidagi vähe kätte saanud oma softidega.
Sent from my Monte Carlo using B236
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 21, 2008 14:31

Algselt postitas: Cyber
miski pisike vurrike, mis on ühe poole väljalaskekollektoriga kokku ehitatud ja puhub (vist) mingi 0.4 b. Ehituselt paras porno. Juurde eriti midagi keerata ei pidavat andma.


Originaalis puhub 0.25 bari :D Nordic paneb ta puhuma 0.4 bariga mis on ka piir, kuna wastegate puudub.

"Väike pilt" ka lisaks :)

Pilt

terv, teager
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

N Aug 21, 2008 14:39

Vat-vat, kusagilt ma seda 0.4 juttu mäletasin..:) Praegune Teageri jutt tuleb kuidagi väga tuttav ette...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#6

N Aug 21, 2008 16:43

Aga kuidas vastu peab? Originaal setingus ja siis, kui Nordic 0.4 bar-i välja võtab.
Kui ta kuidagimoodi integreeritud on, siis Mitsu oma vms. vastu järelikult seda vahetada ei anna?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

N Aug 21, 2008 17:04

Kui palju seal hoopis ruumi on majandada? Kas on võimalik teha asi twin turbo peale üle? Kaks T25 oleks täpselt paras ports.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#8

N Aug 21, 2008 21:05

Mingi aeg oli mõte tonnise V6 mootorile kahe turbo lisamine. Põgusa vestluse käigus soomlastega jäi nagu meelde, et tonnise V6 turbotamist eriti ei kannata kuna on selleks liiga nõrga konstruktsiooniga, et suuremat võimsust taluda. Ma ei saanud päris täpselt aru, kas 9-5 V6 sama jutt kehtib.
Jürgen

#9

N Aug 21, 2008 21:10

Olen kuulnud, et 9-5'e 3.0 mootori sisu pidi olema kangem kui tonnise 3.0i oma - vastab see jutt töele? Et kui tonnist turbotada, siis peaks ehk 9-5e kolbe ja muidu osasid kasutama?
mental
Postitusi: 102
Liitunud: E Apr 21, 2008 11:06
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 V6 3.0

#10

N Aug 21, 2008 23:02

:thumb: Teagerile illustreeriva pildi eest, ise ei suutnud neti avarustest mitte mõhkugi asjakohast leida.

Topeltturbotamist ei hakkaks proovima, vähemalt praegu, sest tegu ikkagi rohkem tööautoga, seega peaks olema koguaeg saadaval/sõidukorras.
Pealekauba oleks see kindlasti liiga kulukas, tahaks ikka võimalikult väheste vahenditega midagi saavutada.
Siis vist peaks ikka Nordicu peale laskma, kui kõige odavama ja ohutuma vahendi V6-e jõudluse tõstmiseks?
Või on kellelgi mingit muud plaani pakkuda??

edit: V6-l on siis ikka ELPT - Extra Low Pressure Turbo
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Sonic
Postitusi: 8
Liitunud: L Dets 29, 2007 23:53
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 02, 2008 19:21

Paistab,et ei oska keegi mingit paremat plaani välja mõelda. :D Mental kas Nordicust soft tellitud juba??
calew
Postitusi: 6
Liitunud: T Veebr 05, 2008 10:06
Asukoht:
Auto:

#12

P Okt 19, 2008 15:13

Hei
Leidsin mingisuguse e-turbo,võimalik kasutada siis ka V6 ja turbomootoritel........kas keegi oskab kommenteerida või on isegi kasutanud ?? Ise kavatsen osta küll !!
http://www.kamann-autosport.com/Super-Power-Booster.html
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

P Okt 19, 2008 15:27

Kõvem kõhutäis hernesuppi, 6 toopi õlut ja siis toru tagumikku ja teine ots sisselaskesse. Annab kindlasti parema efekti kui see Super-Mega-Hüper-Power-Puuster. :beer:

Sry for OT.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#14

P Okt 19, 2008 16:06

Algselt postitas: teager
Originaalis puhub 0.25 bari :D Nordic paneb ta puhuma 0.4 bariga mis on ka piir, kuna wastegate puudub.

Kui WG puudub, siis mis vahenditega seal üldse rõhku reguleeritakse:?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

P Okt 19, 2008 16:57

3 silindri gaasid toidavad 6 SILINDRIT. Ju on turbiini koda valitud selline, et ei puhu rohkem lihtsalt kui ette nähtud.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#16

P Okt 19, 2008 17:43

Seda ma tean, et ainult 3 silindri väljalase tööd teeb. Küss oli selle kohta, et mis valemiga Nordic sealt softiga(?) rohkem välja võlub, kui reguleerimismehhanismi pole? Või kuulub asja juurde ka riistvara upgrade?
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#17

E Okt 20, 2008 11:34

Algselt postitas: triibutu
Seda ma tean, et ainult 3 silindri väljalase tööd teeb. Küss oli selle kohta, et mis valemiga Nordic sealt softiga(?) rohkem välja võlub, kui reguleerimismehhanismi pole? Või kuulub asja juurde ka riistvara upgrade?


usun et lihtsalt käivitusmoment progeeritakse =) ja kivi gaasi pedaali pakutakse panna =DDD
Isiklikult, vaataks intercooleri poole.. kui ei eksi, kui panna suurem IC, saaks rohkem õhku süsteemisse lasta... =)
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

E Okt 20, 2008 12:21

Bypass klapp on ka täiesti juhitav.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

E Okt 20, 2008 12:28

bypass regullib ju WG-d... seda aga ei ole..:P. IC vahetus ei ole ka teema nii madalate rõhkude juures.
Algselt postitas: MadMan
Bypass klapp on ka täiesti juhitav.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

T Okt 21, 2008 16:03

Bypass ei reguleeri WG`d:cool:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

T Okt 21, 2008 16:07

right..:) bypass ei ole bpc..:) minu paha tõesti.. Aga vaata kui palju sarnaseid tähti.. b ja p ..:)
Algselt postitas: Trionic
Bypass ei reguleeri WG`d:cool:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Palm
Postitusi: 7
Liitunud: N Nov 20, 2008 22:06
Asukoht:
Auto:

#22

N Dets 04, 2008 20:00

Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda, lähiajal lisandub metallist by-pass forgelt ja suurem hiina cooler ja need mootorihääled mis summutist väljuvad..:beer:

Ahjaa, 2 päeva peale nordicu softi peale panemist juhtus see:
Pilt
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14297
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

N Dets 04, 2008 20:17

Oi mis mu silmad näevad... Jürgen on jälle kohal... sa ikka ei suuda eemal hoida end... Sulle on juba korduvalt öeldud, et sa oled oma margi põhjalikult täis teinud siinse rahva hulgas. Ehk jääd rullnokkade manu edasi ja ei topi end siia tagasi?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#24

N Dets 04, 2008 21:00

:)))) kui ei oska - ära tee muudatused enda autoga, sest läheb laiali =)))
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

N Dets 04, 2008 21:13

Algselt postitas: Palm
Tere, minul umbes kuu aega Nordic Stage II olnud 3.0 saabi peal. Mineku vahet on persedyno järgi märgatavalt tunda...

Ja huvitav, et ei suvatsegi õppust võtta. Kahju...kahju...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta