Küsimus turbode kohta
3,0 on algselt Adam Opeli joonestuslaualt pärit ja seda mootorit need hädad
ei kummita,seal on teised probleemid(õlilekked on kerged tulema,aga need hädad on suht odavalt lahendatavad).
2,3 ja 2,0 mootoriperekond on probleemne.Samas ei juhtu Aero versioonidega
eriti midagi hullu.Nii need masinad,millest viimast võetakse,kui vaikselt kulgevad isendid sõidavad turbo ressursi usinalt ettenähtud lõpuni ja karterituulutus
toimib ka üpris edukalt.
Turbokompressori hingeelu hästi tundvad tegelased väidavad,et Garreti
GT-17 on tehnoloogiliselt valesti konstrueeritud,sealt puudub üks detail,mis on
kõigis varasemates versioonides olemas ja näiteks 9000 kompressorid kannatavad küll mida iganes välja.
ei kummita,seal on teised probleemid(õlilekked on kerged tulema,aga need hädad on suht odavalt lahendatavad).
2,3 ja 2,0 mootoriperekond on probleemne.Samas ei juhtu Aero versioonidega
eriti midagi hullu.Nii need masinad,millest viimast võetakse,kui vaikselt kulgevad isendid sõidavad turbo ressursi usinalt ettenähtud lõpuni ja karterituulutus
toimib ka üpris edukalt.
Turbokompressori hingeelu hästi tundvad tegelased väidavad,et Garreti
GT-17 on tehnoloogiliselt valesti konstrueeritud,sealt puudub üks detail,mis on
kõigis varasemates versioonides olemas ja näiteks 9000 kompressorid kannatavad küll mida iganes välja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nende dünaamika isegi selle pisikese sünnipärase turboga tundub ikka
täiesti uskumatu.Meie inimesed vahivad kilowatte,mis kahjuks ei sõida,need numbrid on V6-l üpris keskpärased,väändemoment seevastu-see,millega need
kesised kilowatid asfaldisse väänatakse-on juba muljetavaldav.Tavalisel
pereautol üle 300Nm. väänet on juba kõrgemast klassist.
täiesti uskumatu.Meie inimesed vahivad kilowatte,mis kahjuks ei sõida,need numbrid on V6-l üpris keskpärased,väändemoment seevastu-see,millega need
kesised kilowatid asfaldisse väänatakse-on juba muljetavaldav.Tavalisel
pereautol üle 300Nm. väänet on juba kõrgemast klassist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nagu teada, ei kiirenda autot mitte kilovatid vaid pöördemoment..;) Mida lamedam graafik seda parem (tõusvast rääkimata).
Samas on vääne ka see asi, mis käimakaste lõhub. Classic 900 T-de puhul pidi 3 käik olema see, mis kõige tihemini ringrajal puruks keeratakse..:) (T just sellepärast, et ilma T-ta pole ringil midagi teha..:))
krt, aga see läheb nüüd küll teemast välja..:)
Samas on vääne ka see asi, mis käimakaste lõhub. Classic 900 T-de puhul pidi 3 käik olema see, mis kõige tihemini ringrajal puruks keeratakse..:) (T just sellepärast, et ilma T-ta pole ringil midagi teha..:))
krt, aga see läheb nüüd küll teemast välja..:)
njah, nende v6-e kohta on saabcentralis palju tatti pritsitud ja enamasti 8eldakse et kaalujaotus paigast 2ra. kes v2hegi ehitab oma 2.0 v6i 2.3, ei s6ida selle n2ruse garretiga nagunii ja kui juba mingi muu turbo ja pisut tuunimist siis v22ndemoment parem kui v6-l samuti ka minek. ja 9-5 k2imakastid ilmselt 400Nm-ni on suht ok, v2hemalt seal pole kyll aasta jooksul keegi kurtnud et oleks lennanud tuunimise tagaj2rjel. imelik on see et eriti pole neid v6-si tuunitud, huvitav kui palju sellest midagi v2lja puhuda annaks.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
siiski-siiski, arvestades, et vääne on otseses sõltuvuses võimsusest, ei kiirenda autot mitte ainult pöördemoment, vaid ka võimsus ...ehkki seljaga on tõepoolest ainult väänet tunda ;)
Algselt postitas: Cyber
Nagu teada, ei kiirenda autot mitte kilovatid vaid pöördemoment..;)
no 2-kordne karpa ongi ju sportlikumatel 99 peal, tehase poolt juba! neid tükke liigub ka eestis, otsides leiad 2-kordse komplekti kindlasti, a karpad peavad timmis olema, vana saabi strömpa kipub ebatihedaks kuluma ja tükke tegema. kui tulenevalt kulumisest 2-karpasel karpasid sünkrooni ei saa ajada, ongi sul sisselaskekolle küljes Grumpy Old Men.