9-5 suits käivitades

Vasta
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#1

N Apr 02, 2009 16:27

Tervist,

Olen tähelepannud seda, et kui külmast auto käima panen tuleb sumpast tumedamat suitsu (selline sinakas). Seda tuleb rohkem kui gaasi vajutan rohkem kui tavaliselt. Aga kui auto niisama käib siis ei ole see väga märgatav. Kui auto soojaks läheb mingi 5 minutit vms lõppeb sinaka suitsu tulemine ja tuleb tavalist suitsu nagu teda tulema peaks. Mul oli ennem see turbo jama, et lõik sumpsi õli sisse. Kas see on midagi muretsemist väärt?
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#2

N Apr 02, 2009 17:14

Tere,

Mul läbikäidud tee. Alustasin klapisääretihenditest, turbost ja lõpetasin kolvidega. Mine käi ja näita teadjatele (näiteks Troost Auto) oma masin ette. Ega see suits väga hea asi ei ole küll kuna õli sattub kuskile kuhu ta ei tohiks.
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#3

N Apr 02, 2009 17:22

sama jama oli ka mul...kolvirõngaste vahetus oli vist see,mis auto suitsemise lõpetas...
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7596#pid120782
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#4

N Apr 02, 2009 19:58

Nii palju suitsu mul küll ei tule. Korraks viskab suitsu ja siis kõik. Gaasi andes tuleb aga mitte nii palju nagu sul seal pildi peal tuli.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#5

N Apr 02, 2009 20:10

Järelikult hakkab looma:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#6

N Apr 02, 2009 20:14

Hmm, 15 kilo küll leida ei ole.
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 02, 2009 23:09

Alguses tuleb jah väheke (üritasin ka seda viga ignoreerida) ... minu seisukoht on see, et kohe alguses jaole saades on kulud väiksemad. Aga alusta ehk ks. tihenditest - nende vahetus väga kallis ei ole.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

N Apr 02, 2009 23:32

aga mul kadus käivitamissuits sügise jooksul siiani ära üldse. Kummaline.
bubujugu
Postitusi: 1
Liitunud: L Dets 06, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#9

N Apr 02, 2009 23:36

Mul oli ka taoline jama!
Viga oli selles, et turbo lõdvik lasi õli läbi.
Kui sul sama jama, siis tuleb kohe turbo ära taastada, sest 2 võimalus on uus turbo, mis on palju kallim.
Turbo taastati tarutus ära ( natuke alla 5000 läks ) ja nüüd kõik nagu uus.
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#10

R Apr 03, 2009 0:54

vaata esimese asjana turbo üle võta mini sisselaske lõdvik lahti kui seal seest õline siis turbo õhtal!
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#11

R Apr 03, 2009 8:33

Turbo sai taastatud pea 1 kuu tagasi kui mitte rohkem. Tal oli lõtk sees. Kusjuures täna just käisin autoga sõitmas. Seda suitsu ei tulnud. Juba eile vaatasin, et käivitades ei tule. Võibolla on asi ilmas. Või siis karterituulutuses kuna mul see lõdvik seal plokikaane peal on katki(sain ta traadiga sinna külge kuidagi).
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#12

R Apr 03, 2009 10:54

mul sama asi juba 3 aastat,et vahest tuleb käivitades törts sinist vahest mitte.Selle ajag läbinud 120K kilomeetrit ja olukord pole muutunud.Eks otsusta ise mida tahad või suudad vahetada.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

R Apr 03, 2009 11:32

Võtame loogiliselt seda asja:
Käivitamisel tuleb sinist, järelikult valgub kusagilt õli põlemiskambrisse seismise ajal või puhub seda silindrisse turbo. Kui turbo on taastatud ja sinu ütluste järgi korras, siis võime selle välja taandada.
Kui seismise ajal valgub põlemiskambrisse õli, siis peab see tulema kusagilt ülevaltpoolt, sest õli iseseisvalt alt ülesse ei valgu. Kui kolvid/rõngad oleks ebatihedad, siis valguks sealt vahelt õli vaid sel juhul, kui pargid autot rattad taeva poole ;).
Eeldame, et sa ei pargi autot rattad taeva poole - jääb vaid üks koht, kust saab õli ülevaltpoolt põlemiskambrisse valguda ja see on klappide vahelt.
Ehk siis, alusta klapisääretihendite vahetusest ja kui sellele vaatamata õli liiga kiiresti kaob (kui muidugi kaob, sest seda sa pole öelnud), tuleb ette võtta ka kolbide vahetus.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#14

R Apr 03, 2009 15:58

kui ostad auto, ALATI pane 5.5k voi 6k poored - siis saad teada, mis mootoriga on. kui sumpast ei lenda oli, suits jne, siis arvatavasti mootor korras :) aga muidu jah... vedanud eriti pole... :(
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#15

E Apr 06, 2009 21:11

Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#16

E Apr 06, 2009 21:27

Taastustööle garantiid ei saanud siis?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

E Apr 06, 2009 23:24

Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(

Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#18

T Apr 07, 2009 0:35

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(

Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal


ma sain selle hinnaga turbo aasta tagasi, ja onnelikult 40tkm l2bi, uus omanik edasi liikub sellega :)
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#19

T Apr 07, 2009 1:33

9-5 tossab ja suitseb- on muutunud tüütuks ning painavaks õudusunenäoks- ja mida kauem jahvatame seda jahu , seda kindlam on tulevaste kulude kasv...ei saa tuvi katuselt- hea kui varblane pihku jääb:P
Vasta