9-5 suits käivitades
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Tervist,
Olen tähelepannud seda, et kui külmast auto käima panen tuleb sumpast tumedamat suitsu (selline sinakas). Seda tuleb rohkem kui gaasi vajutan rohkem kui tavaliselt. Aga kui auto niisama käib siis ei ole see väga märgatav. Kui auto soojaks läheb mingi 5 minutit vms lõppeb sinaka suitsu tulemine ja tuleb tavalist suitsu nagu teda tulema peaks. Mul oli ennem see turbo jama, et lõik sumpsi õli sisse. Kas see on midagi muretsemist väärt?
Olen tähelepannud seda, et kui külmast auto käima panen tuleb sumpast tumedamat suitsu (selline sinakas). Seda tuleb rohkem kui gaasi vajutan rohkem kui tavaliselt. Aga kui auto niisama käib siis ei ole see väga märgatav. Kui auto soojaks läheb mingi 5 minutit vms lõppeb sinaka suitsu tulemine ja tuleb tavalist suitsu nagu teda tulema peaks. Mul oli ennem see turbo jama, et lõik sumpsi õli sisse. Kas see on midagi muretsemist väärt?
Tere,
Mul läbikäidud tee. Alustasin klapisääretihenditest, turbost ja lõpetasin kolvidega. Mine käi ja näita teadjatele (näiteks Troost Auto) oma masin ette. Ega see suits väga hea asi ei ole küll kuna õli sattub kuskile kuhu ta ei tohiks.
Mul läbikäidud tee. Alustasin klapisääretihenditest, turbost ja lõpetasin kolvidega. Mine käi ja näita teadjatele (näiteks Troost Auto) oma masin ette. Ega see suits väga hea asi ei ole küll kuna õli sattub kuskile kuhu ta ei tohiks.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Nii palju suitsu mul küll ei tule. Korraks viskab suitsu ja siis kõik. Gaasi andes tuleb aga mitte nii palju nagu sul seal pildi peal tuli.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, 15 kilo küll leida ei ole.
Mul oli ka taoline jama!
Viga oli selles, et turbo lõdvik lasi õli läbi.
Kui sul sama jama, siis tuleb kohe turbo ära taastada, sest 2 võimalus on uus turbo, mis on palju kallim.
Turbo taastati tarutus ära ( natuke alla 5000 läks ) ja nüüd kõik nagu uus.
Viga oli selles, et turbo lõdvik lasi õli läbi.
Kui sul sama jama, siis tuleb kohe turbo ära taastada, sest 2 võimalus on uus turbo, mis on palju kallim.
Turbo taastati tarutus ära ( natuke alla 5000 läks ) ja nüüd kõik nagu uus.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Turbo sai taastatud pea 1 kuu tagasi kui mitte rohkem. Tal oli lõtk sees. Kusjuures täna just käisin autoga sõitmas. Seda suitsu ei tulnud. Juba eile vaatasin, et käivitades ei tule. Võibolla on asi ilmas. Või siis karterituulutuses kuna mul see lõdvik seal plokikaane peal on katki(sain ta traadiga sinna külge kuidagi).
mul sama asi juba 3 aastat,et vahest tuleb käivitades törts sinist vahest mitte.Selle ajag läbinud 120K kilomeetrit ja olukord pole muutunud.Eks otsusta ise mida tahad või suudad vahetada.
Võtame loogiliselt seda asja:
Käivitamisel tuleb sinist, järelikult valgub kusagilt õli põlemiskambrisse seismise ajal või puhub seda silindrisse turbo. Kui turbo on taastatud ja sinu ütluste järgi korras, siis võime selle välja taandada.
Kui seismise ajal valgub põlemiskambrisse õli, siis peab see tulema kusagilt ülevaltpoolt, sest õli iseseisvalt alt ülesse ei valgu. Kui kolvid/rõngad oleks ebatihedad, siis valguks sealt vahelt õli vaid sel juhul, kui pargid autot rattad taeva poole ;).
Eeldame, et sa ei pargi autot rattad taeva poole - jääb vaid üks koht, kust saab õli ülevaltpoolt põlemiskambrisse valguda ja see on klappide vahelt.
Ehk siis, alusta klapisääretihendite vahetusest ja kui sellele vaatamata õli liiga kiiresti kaob (kui muidugi kaob, sest seda sa pole öelnud), tuleb ette võtta ka kolbide vahetus.
Käivitamisel tuleb sinist, järelikult valgub kusagilt õli põlemiskambrisse seismise ajal või puhub seda silindrisse turbo. Kui turbo on taastatud ja sinu ütluste järgi korras, siis võime selle välja taandada.
Kui seismise ajal valgub põlemiskambrisse õli, siis peab see tulema kusagilt ülevaltpoolt, sest õli iseseisvalt alt ülesse ei valgu. Kui kolvid/rõngad oleks ebatihedad, siis valguks sealt vahelt õli vaid sel juhul, kui pargid autot rattad taeva poole ;).
Eeldame, et sa ei pargi autot rattad taeva poole - jääb vaid üks koht, kust saab õli ülevaltpoolt põlemiskambrisse valguda ja see on klappide vahelt.
Ehk siis, alusta klapisääretihendite vahetusest ja kui sellele vaatamata õli liiga kiiresti kaob (kui muidugi kaob, sest seda sa pole öelnud), tuleb ette võtta ka kolbide vahetus.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
kui ostad auto, ALATI pane 5.5k voi 6k poored - siis saad teada, mis mootoriga on. kui sumpast ei lenda oli, suits jne, siis arvatavasti mootor korras aga muidu jah... vedanud eriti pole... :(
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel. :(
Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel.
Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Toomaspecu
Njah, turbo läks jälle. Ju vist suitses sellepärast. Homme lasen maha võtta ja taastada. Raharöövel.
Kas sul vahetati lihtsalt turbo või otsiti ka lagunemise põhjus?
See "kivi" kasvamise jutt on pehmelt öeldes möga.
Btw: 4210.- ei olegi võimalik turbot taastada ja vahetada. Kes vaielda tahab siis eelpoololev on näitlik õppematerjal
ma sain selle hinnaga turbo aasta tagasi, ja onnelikult 40tkm l2bi, uus omanik edasi liikub sellega :)
9-5 tossab ja suitseb- on muutunud tüütuks ning painavaks õudusunenäoks- ja mida kauem jahvatame seda jahu , seda kindlam on tulevaste kulude kasv...ei saa tuvi katuselt- hea kui varblane pihku jääb:P