Väriseb sõites 100 km/h

Vasta
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 20, 2009 9:36

Selline probleem: Sõidan 100'ga hakkab auto võdisema (tundub nagu tuleks eest poolt). Erinevate velgede ja rehvidega proovinud.

Kui rõhku rehvides vähemaks lasta muutub asi natuke paremaks.

Oskab keegi pakkuda milles viga võib olla?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

N Aug 20, 2009 9:55

Oled sa proovinud balanseeritud velgedega?

teine asi mis võib olla veel on kulunud pooltelgede kojad.

Mul endal oli just ka selline mure, siin teemas natukene juttu sellest:

Klots
Iga ratas veab and then some!
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 20, 2009 12:17

Alguses olid mul 15 tollised all. Võdises. Nüüd 17 tollised. Võdiseb tsuti vähem aga ikka võdiseb. Eks ma lase need pooltelje kojad üle vaadata ja vaatame mis saab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

N Aug 20, 2009 12:30

äkki proovid kasutada mõnda teist rehvitöökoda, kus balantseeritakse rattaid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#5

N Aug 20, 2009 12:40

15 tollised balanseeriti selle aparaadi peal ära. 17 tolliseid pole veel jõudnud kontrollida.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#6

N Aug 20, 2009 15:33

Mul sarnane probleem tonnisega.All on 16 valud 3 aastased.Värin tuleb sisse 110 peal ja sealt edasi suureneb.Vahetatud rehvid ja lisaks kaks korda ka stendis sirgeks aetud aga pole aidanud.Viimane kord öeldi et veljed täitsa sirged ja rehvid ka ok.Ei osakagi nagu enam arvata kus viga võiks olla.
alartob
Postitusi: 96
Liitunud: R Dets 12, 2008 20:01
Asukoht:
Auto:

#7

N Aug 20, 2009 15:38

ehk pidurikettad kõverad või silindrid kinni?
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#8

N Aug 20, 2009 15:46

Pole võimalik kuna all uued kettad klotsid.Esisillas ka kõik puksid vahetatud.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

N Aug 20, 2009 19:19

Kas see võdin on tõsiselt tuntav? ehk siis ikka kohe loopima hakkab? sellist väiksemat sorti vibrat, kus enamus on kõrvadega kuulda ja häääästi kergelt annab ka rooli tunda võivad rattalaagrid ka teha. Endal just sarnane kogemust küll Toyotaga. Esialgu arvasin, et tegemist täiesti balansist väljas rehvidega, aga auto omanik 'lohutas', et ei ole et kõigest rattalaager :)
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#10

N Aug 20, 2009 20:20

Konkreetselt minul hakkab ikka korralikult rool vibreerima.Rattalaagrid on korras.Tundub et pean vist ka poolteljeotsa ülevaatama.
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#11

R Aug 21, 2009 0:41

mu ka110-ga sõites väriseb rool.aga ma lohutan end sellega,et varsti on ainult 90 lubatud
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#12

R Aug 21, 2009 1:27

mehed, tuleb käia 3 korda rehve balanseerimas... ainult nii sain 110 vibrast lahti:drive:
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#13

R Aug 21, 2009 6:59

Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata :(
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#14

R Aug 21, 2009 7:55

Liimitavate raskustega on raske balansi saada, natuke parem vasjant on kui sissepoole lased löödavad panna ja kõigepareme on siis kui kõik on löödavad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

R Aug 21, 2009 8:10

Kui rattad on kindlalt balansis,tasuks tähelepanu pöörata pidurisadulatele ennekõige.Samuti ketastele(eriti,kui need on hiljuti vahetatud.Väga levinud on puhastamata rumm+uus ketas).
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#16

R Aug 21, 2009 14:15

Kui velgede vahetus midagi juba parandas,siis loogiliselt võttes tasakaalustamise viga.Kleebitavate raskustega tehes läheb rohkem aega,sest enne tuleb velg puhastada,muud vahet seal ei ole.
Toomaspecu
Postitusi: 38
Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
Asukoht:
Auto:

#17

T Aug 25, 2009 14:07

Veljed olid balansist kõvasti väljas. Nüüd ei värise enam.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#18

T Aug 25, 2009 16:36

Mul ennem 120km/h ka rool värises vahel aga täna sai tagumised rehvid ette pandut ja nüüd tagumik väriseb :P , nüüd peab vist rehvitöökoda külastama :(
www.tmuuga.eu
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

T Aug 25, 2009 17:14

Algselt postitas: Jupats
Minu omal pole vahet, kas on rihm kinni või mitte, 5 korda lööb ta kella alati.


Jupatsile on see helin vist raskelt mõjunud. Paneb segast juba. :P


Aga OT auhinna võiks talle siiski anda. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

T Aug 25, 2009 17:47

Mul lõi silmist heledaks kohe see laks:thumb:
Aga OT ei tee rohkem...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#21

T Aug 25, 2009 18:51

No see on see, kui kahes aknas korraga kirjutada:thumb:
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#22

K Aug 26, 2009 0:06

Ma ei mäleta, kas siia juba saanud seda kirjutada, aga kunagi peale rehvivahetust proovisõidul kohe tunda, vibara sees. Vana kogemuse järgi umbes 10g suurune tolle auto jaoks. Kohe siis ots ringi ning tagasi töökotta. Rehvitüüpdele saigi siis öelda, et "vibara sees umbes 10 grammi". Vaadati küll sellise näoga, et mine õige ... aga keerati üks esiratas pinki. Esimene näit oli kohe mõlemile poole täpselt 10grammi viltu :) Oi kui toredasti käidi kõik neli ratast üle. Tasuta.

Muidugi, kui ka rehv veidi loperdab, siis seda tasakaalustamisega välja ei saagi.

PS. Saabil muide lõi üks auk talvel velje seestpoolt veidi kõveraks ja absoluutselt polnud tunda. Alles suverehvide allapanekul andis värin tunda ning nii hullusti, et sai tagavararatas alla keeratud. Vat see on müstika.
Sven87
Postitusi: 40
Liitunud: R Mai 04, 2007 14:12
Asukoht:
Auto:

#23

P Sept 06, 2009 3:05

Algselt postitas: nampat
Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata :(



Mul sama asi kuskil 100, 110 peal hakkab vibrama :D
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#24

L Sept 19, 2009 1:36

Pealkirjas toodud värinaid võivad põhjustada rehvid kõverad veljed ja õieti palanseerimatta rehvid kuid mitte alati . Minul kaks aastat tagasi kui auto ostsin natu aja pärast põhjustas seda vasak pooltelje sisemise otsa lõtk ,seda päris raske oli avastada (mingi 1,5 h läks Carringus aega selle avastamiseks,mittu korda käis sõitmas ja vaatas tõstuki peal ja lõpuks üks vend jäi autosse ja teine vaatas auto all muidugi tõstuki peal) peale otsa vahetust vibra kadus, siis nüüd natuke aega tagasi oli olematuks muutunud käigukasti mõlemad padjad mis sama moodi 100 juures märku andsid muidu oli enamvähem ok ja kui mul NG oli pohjustas vibra lõtk parema pooltele kulunud nuudid vahe puki juures.Nii, et tasub esisilda tervikuna vaadata kui rehvi vahetustest abi ei ole.
Vasta