Väriseb sõites 100 km/h
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Selline probleem: Sõidan 100'ga hakkab auto võdisema (tundub nagu tuleks eest poolt). Erinevate velgede ja rehvidega proovinud.
Kui rõhku rehvides vähemaks lasta muutub asi natuke paremaks.
Oskab keegi pakkuda milles viga võib olla?
Kui rõhku rehvides vähemaks lasta muutub asi natuke paremaks.
Oskab keegi pakkuda milles viga võib olla?
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Alguses olid mul 15 tollised all. Võdises. Nüüd 17 tollised. Võdiseb tsuti vähem aga ikka võdiseb. Eks ma lase need pooltelje kojad üle vaadata ja vaatame mis saab.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki proovid kasutada mõnda teist rehvitöökoda, kus balantseeritakse rattaid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
15 tollised balanseeriti selle aparaadi peal ära. 17 tolliseid pole veel jõudnud kontrollida.
Mul sarnane probleem tonnisega.All on 16 valud 3 aastased.Värin tuleb sisse 110 peal ja sealt edasi suureneb.Vahetatud rehvid ja lisaks kaks korda ka stendis sirgeks aetud aga pole aidanud.Viimane kord öeldi et veljed täitsa sirged ja rehvid ka ok.Ei osakagi nagu enam arvata kus viga võiks olla.
Kas see võdin on tõsiselt tuntav? ehk siis ikka kohe loopima hakkab? sellist väiksemat sorti vibrat, kus enamus on kõrvadega kuulda ja häääästi kergelt annab ka rooli tunda võivad rattalaagrid ka teha. Endal just sarnane kogemust küll Toyotaga. Esialgu arvasin, et tegemist täiesti balansist väljas rehvidega, aga auto omanik 'lohutas', et ei ole et kõigest rattalaager :)
Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata :(
Kui rattad on kindlalt balansis,tasuks tähelepanu pöörata pidurisadulatele ennekõige.Samuti ketastele(eriti,kui need on hiljuti vahetatud.Väga levinud on puhastamata rumm+uus ketas).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: N Nov 22, 2007 14:44
- Asukoht:
- Auto:
Veljed olid balansist kõvasti väljas. Nüüd ei värise enam.
Algselt postitas: Jupats
Minu omal pole vahet, kas on rihm kinni või mitte, 5 korda lööb ta kella alati.
Jupatsile on see helin vist raskelt mõjunud. Paneb segast juba. :P
Aga OT auhinna võiks talle siiski anda. :eureka:
Iga ratas veab and then some!
Ma ei mäleta, kas siia juba saanud seda kirjutada, aga kunagi peale rehvivahetust proovisõidul kohe tunda, vibara sees. Vana kogemuse järgi umbes 10g suurune tolle auto jaoks. Kohe siis ots ringi ning tagasi töökotta. Rehvitüüpdele saigi siis öelda, et "vibara sees umbes 10 grammi". Vaadati küll sellise näoga, et mine õige ... aga keerati üks esiratas pinki. Esimene näit oli kohe mõlemile poole täpselt 10grammi viltu Oi kui toredasti käidi kõik neli ratast üle. Tasuta.
Muidugi, kui ka rehv veidi loperdab, siis seda tasakaalustamisega välja ei saagi.
PS. Saabil muide lõi üks auk talvel velje seestpoolt veidi kõveraks ja absoluutselt polnud tunda. Alles suverehvide allapanekul andis värin tunda ning nii hullusti, et sai tagavararatas alla keeratud. Vat see on müstika.
Muidugi, kui ka rehv veidi loperdab, siis seda tasakaalustamisega välja ei saagi.
PS. Saabil muide lõi üks auk talvel velje seestpoolt veidi kõveraks ja absoluutselt polnud tunda. Alles suverehvide allapanekul andis värin tunda ning nii hullusti, et sai tagavararatas alla keeratud. Vat see on müstika.
Algselt postitas: nampat
Siin võib vist varsti vibrameeste klubi teha. Endal ka 110-st alates vibra sees. 120 peal kaob ära. Rehve olen balanseerinud kaks korda viimase kahe nädala jooksul. Ühe korra tallinnas ja teist korda lasin Pärnus teha. Ilmselt tuleb ka viga mujalt otsima hakata
Mul sama asi kuskil 100, 110 peal hakkab vibrama :D
Pealkirjas toodud värinaid võivad põhjustada rehvid kõverad veljed ja õieti palanseerimatta rehvid kuid mitte alati . Minul kaks aastat tagasi kui auto ostsin natu aja pärast põhjustas seda vasak pooltelje sisemise otsa lõtk ,seda päris raske oli avastada (mingi 1,5 h läks Carringus aega selle avastamiseks,mittu korda käis sõitmas ja vaatas tõstuki peal ja lõpuks üks vend jäi autosse ja teine vaatas auto all muidugi tõstuki peal) peale otsa vahetust vibra kadus, siis nüüd natuke aega tagasi oli olematuks muutunud käigukasti mõlemad padjad mis sama moodi 100 juures märku andsid muidu oli enamvähem ok ja kui mul NG oli pohjustas vibra lõtk parema pooltele kulunud nuudid vahe puki juures.Nii, et tasub esisilda tervikuna vaadata kui rehvi vahetustest abi ei ole.