Starter ei käivitu

Vasta
koger
Postitusi: 40
Liitunud: T Aug 25, 2009 0:08
Asukoht:
Auto:

#1

P Okt 04, 2009 23:09

Tere,

Sõitsin täna Rahumäel suuremast lombist läbi, kiirus oli väike. Hiljem parkisin Mustamäe Prismasse maa alla. Poes käidud, lennuk hakkas pirtsutama. Keeran süüdet, raadio, kliima käivituvad, starter ei tee piuksugi (aku vea puhul plõksutaks vms). Mitu katset, aga starter ei mõtle vähimatki heli teha. Andsin talle veel tunnikese kuivada ja käivitus kohe esimese korraga. Ühtegi probleemi sõidu ajal pole olnud, probleem pole hiljem kordunud.

Kas minu seosed võivad õiged olla ja ilmselt pääses vesi kuskilt elektrisüsteemile ligi? On see reaalne?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

E Okt 05, 2009 6:53

Kuidas aku seisukord muidu on? Kõlab küll nagu otsakorral aku.
koger
Postitusi: 40
Liitunud: T Aug 25, 2009 0:08
Asukoht:
Auto:

#3

E Okt 05, 2009 8:33

Akuga oli eelmine talv probleeme, ostsin uue premium Excide aku. Aku on täis ja akusilm näitab rohelist tulukest, käima läheb endiselt esimese katsega, täna hommikul polnud ühtegi probleemi.

Aga akuga on asi teistmoodi, siis ta üritab käivitada, aga ei vea välja, minul eile isegi ei üritanud.

Akus ei saa asi olla :conf:

Varsti peab nagunii korralisse hooldusesse minema, äkki teengi poistel elu raskemaks ja lasen tonti otsida
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 05, 2009 8:54

Algselt postitas: koger
Aga akuga on asi teistmoodi, siis ta üritab käivitada, aga ei vea välja, minul eile isegi ei üritanud.

Fakti mõttes mainin, et tegelikult on nii ja naa. Kui aku on ikka väga tühi, siis ei hakkagi starter pöörlema. Käibki ainult "klõps" ja kõik. Pooltühja akuga tõesti veab starter tavalisest hädisemalt.

Aga kui ikka alla aasta vana aku, siis ehk tõesti pole aku mure.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

E Okt 05, 2009 11:51

Pigem on asi süütelukus.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#6

T Okt 06, 2009 15:30

Mul oli kord sama lugu, ainult kuiva ilmaga. Automaatkast polnud neutraalasendis :)
A kui see lüliti vett Saab?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
koger
Postitusi: 40
Liitunud: T Aug 25, 2009 0:08
Asukoht:
Auto:

#7

T Okt 06, 2009 16:02

Algselt postitas: praktikant
A kui see lüliti vett Saab?
Nüüd kus Sa seda mainid, siis oli tõesti vahepeal seik, et enne kui parklasse sõitsin istusin läbimärjana Saabi ja võtsin veel jope ära, et ventileeritud istme vahele ei läheks midagi. Ei välista, et mujale tilgutasin.

Ilmselt oma viga, sest see lahenes tõesti kuivamisega / seismisega ja rohkem pole kordunud.

Ilm oli tõesti kole, aga on edukalt hullemadki üle elatud :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

K Okt 07, 2009 7:44

Käiguselektori lüliti ei tohiks vett saada.Asub teine käigukasti peal.Seega tuleks auto tuledeni uputada.
Pistikutesse võib küll niiskus sattuda.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#9

K Okt 07, 2009 11:19

Automaatkasti käigu asendi andur, minu autol ka see asi, et vahest ei lähe sisse kuid kui käib klõps ära siis korras (autot veidi kõigutades-liigutades kohe korras). Olen isegi ehmatanud poolsurnuks kui auto lihtsalt käima ei lähe.
koger
Postitusi: 40
Liitunud: T Aug 25, 2009 0:08
Asukoht:
Auto:

#10

E Apr 26, 2010 9:41

Viimase 2 päevaga on jälle 2 korda esinenud, et võtit keeran, aga starter häält ei tee. Õnneks 10 min jooksul on lõpuks ikka käima läinud, natukene loksutamist, logistamist ja käib tõesti mingi plõks (nagu relee) ning siis läheb võtmest keerates käima.

Vahepeal oli pool aastat korras ja nüüd esineb jälle täiesti juhuslikes olukordades. Vb tõesti siis KrikU mainitud käigu asendi andur. Kas on reaalne, et see maksab $300-400 ja et selle nimi on gear position sensor või neutral safety switch? Leidsin ka ühe õpetuse: http://www.econmancer.com/?p=36

Mis targemad arvavad, kas seda tasub puhastada või kuskilt romulast kasutatud isend otsida? Lihtsalt igaks juhuks uut küll osta ei jõua.

Part nr: 5256060
http://www.thesaabsite.com/Saab-93-900-95-no-start-intermittent.htm
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#11

E Apr 26, 2010 11:41

Endal oli selline probleem ja lahenes sellega, et vahetasin välja süüteluku all (sõna otseses mõttes) oleva elektroonilise vidina. Kood oli vist 4943692. Nüüd käivitub kohe ja korralikult. Vahetamine võttis u. 3h. Sest terve keskmine konsool tuli lahti võtta. See vana plokk sai lahti võetud ja vaadatud mis kummhobusel sees. Seal on sellised vasara luku tihvti moodi asjad, mis liigutavad (lahutavad)võtme keeramisel vajalikke klemme. üks oli neist nagu rohkem kulunud kui teised. See ehk andiski selle käivitamise käsu. Pole viitsinud rohkem uurida, sest endal see mure kaelast lännu. Vana veel alles. Kui viitsid proovida nende jublakate vahetamisega siis võin selle mudri sulle anda.
Vasta