rool võbeleb gaasi lahti lastes

Vasta
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#1

L Dets 05, 2009 16:35

Kas keegi oskab kohvipaksu pealt pakkuda, kus võiks viga peituda, kui gaasipedaali lahti lastes hakkab mõnikord rool vähemal või rohkemal määral võbelema (mõnikord on ikka täitsa hull). Teinekord aga pole miskit häda. Gaasi vajutades sõites püsib rool ilusasti. Autoks 9-5, V6, ATM.
unine
Postitusi: 99
Liitunud: T Okt 09, 2007 1:03
Asukoht:
Auto:

#2

P Dets 06, 2009 2:50

Kas oled vahet märganud tasasel ja ebatasasel teel anomaalia esinemisel ?
http://www.gaiacosmetics.ee/
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#3

P Dets 06, 2009 11:14

Ei, võbelemine ei olene teest.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#4

P Dets 06, 2009 11:40

Veovõlli välimine ots.:conf:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Dets 06, 2009 13:40

Või sisemine ots,või mõni patjadest.
hjuumen
Postitusi: 45
Liitunud: P Dets 24, 2006 20:50
Asukoht:
Auto:

#6

P Dets 06, 2009 18:57

Mul oli sarnane asi, selle vahega et lõpuks ei olenenud kas gaas peal või maas, ikka võbeles. Siis hakkas ka raksumist kostma ja hetkeks sai sellest lahti, kui seisma jäin ja rooli ühele ja teisele poole välja keerasin. See lõpuosa toimus kõik ühe teekonna vältel ja järgmine hommik garaazi sõitma hakates sain liikuda ca 20m. kui käis viimane raks ja veovõlli välimine ots kõrises tühjalt ringi- hea, et see ei juhtunud maanteel. Samas enne seda ei olnud keeramisel midagi kuulda, alles siis kui juba vibra sisse viskas oli vaikset tiksumist kuulda(rattaid välja keerates ja aeglasel sõidul). Autoks oli siis tonnine küll.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

P Dets 06, 2009 22:09

Selle veovõlli sisemise või välimise otsa defekti on võimalik kuidagi tuvastada ka (asjatundjate poolt) või tuleb katse-eksitus meetodil ära vahetada? Ja mis selle krempli hinnaklass võiks olla?

EDIT: krt, veovõll on ju sama, mis pooltelg, eksole? Alles 10 kuud tagasi murdus lambist parema pooltelje välimine ots, mida põrgut siis nüüd jälle?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#8

E Dets 07, 2009 12:03

Katkine pooltelje tolmukate ja sellest sinna kogunev saast võib sellist pulli tekitada?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

E Dets 07, 2009 12:18

oojaa. Kui see kummikate puru, siis veovõlli ots puru ja edasi juba ... :wall:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

E Dets 07, 2009 12:18

Ootoot, kummikate puruks? Siis on kõik loogiline. Katkise kummikatte vahelt pääseb abrasiiv sisse ja hakkab aga metalli närima.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#11

E Dets 07, 2009 22:02

Kummikate oli katki jah ja saast sees. Ots kõlbab veel väidetavalt sõita, aga eks peab millalgi ära vahetama ikka. Maantee peale ei tahaks ka lambist jääda. Loodan, et asi piirdus seekord sellega ja midagi hullemat polnud.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#12

T Dets 08, 2009 8:58

minu arvates ta (pooltelje välimine ots/püsikiirusliigend koosmõjus katkise kattekummiga) peaks jõudma jupp aega enne keeramise ajal "krõksuma" hakata kui lõtk alles selliseks kulub , et päris tudin tekib... Kuidas hoopis sisemiste otsadega on ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

T Dets 08, 2009 9:35

samas ise arvan, et ots võib ka vibrama kahata ennem, kui rattadväljakeeerates ragisema?!
ise kah praegu sellise asjaga puutun kokku.
proovin uue otsaga ära, siis saan vastuse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#14

T Dets 08, 2009 9:48

vbl ka on välimine ots veidi-veidi kõver (a´la kunagi mingi äärekivi paugu saanud) , ja teatud kiirustel/ tegurite kokkulangemisel hakkab tudistama. Kunagi mul 96-l selline värk oli - väag kobe tihe poolteljekomplekt, aga teatud raadiusega kurvis kindla kiirusega tudistas. vahetasin välja ja korras.

Edit: ma olen loll kana, ma mõtlesin koguaeg et sa räägid klassikust :-)
Aga uitmõte siia veel otsa, et kui ta ebaregulaarselt seda konditsiooni annab, siis äkki hoopis mingi sillajupp või padi ära väsinud?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

T Dets 08, 2009 10:14

No minul oli näiteks ilmselt üks tripoidi laagritest kinni kiilunud ning süsimustast määrdest oli saanud tume punakas oranž määre.

Samuti kulutas ta pesasisse kena lohu, mis siis samuti põhjustas vibratsiooni põhjustas.

Pikemalt minu teemas Klots
Iga ratas veab and then some!
Vasta