9-5 2,3t mootori hooldus

Vasta
Muff
Postitusi: 4
Liitunud: N Juun 02, 2005 16:32
Asukoht:
Auto:

#1

L Juun 04, 2005 12:08

Tere!
Verivärske saabiomanikuna hädasti vaja proffide nõuandeid.
Küsimus siis 150000 (9-5, 2,3t, 1998a. toodud saksast) läbisõiduga isendis ja probleem seisneb selles, et eestvaates vasakult küljelt suht ülalt alates on mootor õline ja jätab õliloigu maha ka. Kas probleem on õlipumba ja väntvõlli tihendites või otsakaanes? Keegi mainis ka balanseerimisketi vahetuse vajadust 150000 pealt. Millest alustada? Mis siis teha ja mis olulisem - KUS seda teha? Viking Motors või alternatiivid??? Palun andke nõu. Tänud!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Juun 04, 2005 23:23

VM on parim lahendus.Lekib otsakaan,vahel ka tehnoloogilise ava kork plokikaanes.Tehase viga,mida pole tänaseni lahendatud.
Muff
Postitusi: 4
Liitunud: N Juun 02, 2005 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

P Juun 05, 2005 13:41

Kas tõesti Viking Motorsile mingeid alternatiive pole? Kas 9-5 niivõrd spetsiifiline loom, et odavamat mehaanikut ligi lubada tõesti ei tasu? Kas balanseerimisketti tarvilik vahetada ca 150000 pealt? Ja üks asi veel - peaegu iga külmkäivitus hakkab mootris mingi undamine - mitte vilin aga konkreetselt undab ja salongi ka kuulda (tõesti nagu lennuk tahab õhku tõusta:) ja see undamine kaob ca 1-3 min järel kui mootor vähe soojeneb, samuti kui gaasi anda, kõrgematel pööretel kaob ka ära peale ca 1 m. ja päris iga kord ei unda. Tänan vastuste eest juba ette:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

E Juun 06, 2005 10:54

Kui see undamine pole just geneka-,või veepumba-,või rihmarulli laagri poolt tekitatu,siis tavaliselt undab õlifiltri reduktsioonklapp.Tuleb vahetada filter ja kõik on jälle rõõmsad.:head:
Mis puutub kaanelekke ja ketivahetusteemasse,siis keerulist pole seal
midagi,nõuab see töö natuke eriteadmisi ja natuke eritehnikat-nende puudumisel,kui ise,või mõni sõber seda tööd ei tee,läheb tänu meeletule
ajakulule(loe tunnitasule) kõik tunduvalt kallimaks,kui VMotorsis.Korduvalt
järele proovitud.
Kuna 9-5 mootoritööd otsakaane piirkonnas eeldavad terve mootori allapoole langetamist koos poolraami ja esisillaga,siis päris karaasinurgas seda üpris võimatu teha.:D
Muff
Postitusi: 4
Liitunud: N Juun 02, 2005 16:32
Asukoht:
Auto:

#5

L Juun 18, 2005 8:32

Tänan adekvaatse vastuse eest Trionicut:)
Vasta