Saab 9-5 3,0 TiD müügil Tartus (mootoriveaga)
Kas keegi on selle kohta veidi uuringut teinud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/772/auto_php-id=653772-www_auto24_ee.html
Jutust sain aru, et vajab uut plokki. Mis see asi maksma läheks koos tööga ja kas on kindel, et seejärel saab sellest elulooma või ei pruugigi korda saada?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/772/auto_php-id=653772-www_auto24_ee.html
Jutust sain aru, et vajab uut plokki. Mis see asi maksma läheks koos tööga ja kas on kindel, et seejärel saab sellest elulooma või ei pruugigi korda saada?
Trionic kunagi mainis, et sellel nn tüüpveal on mingi lihtsam ja loogilisem lahendus kui mootorivahetus.
Siin on sellest juttu:
selles teemas
ja selles
Siin on sellest juttu:
selles teemas
ja selles
Võib-olla oleks mõtekam kohe juba see auto osta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/358/auto_php-id=676358-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/358/auto_php-id=676358-www_auto24_ee.html
Pealekauba, see katkise mootoriga on igati kompu varustusega ja jäi mõned ajad tagasi ka endale silma. Aga. Arvesta 63k krooni (oli vist vikingis bloki või mootori hind) - enam ei mäletagi. 10k tööraha ja auto sõidab jälle. Tõenäoselt saad remondi ja värgi odavamalt ka korda aetud..
Jah, ma mõtlen sama: peale klapitavate peeglite vist praktiliselt täislisad. Oleks tore kui oleks võimalik üks saab teedele jälle päästa ja saada endale korralik liikur.
Lisaks: 60k kandis on jah ainult plokk. :o
Aga ehk saaks kuidagi ka säästlikumalt?
Lisaks: 60k kandis on jah ainult plokk. :o
Aga ehk saaks kuidagi ka säästlikumalt?
endal oli ka sama asi ja kokku läks 15 k kanti hind.
auto sõitnud peale seda 21 t km suurema jamata . selle auto hind küll seda väärt mis müügil lihtsalt tuulata ja hellata kus miskit teha saab ja asi korras. võtab aega aga kui 3,0 korras siis suurepärane mootor sõita
auto sõitnud peale seda 21 t km suurema jamata . selle auto hind küll seda väärt mis müügil lihtsalt tuulata ja hellata kus miskit teha saab ja asi korras. võtab aega aga kui 3,0 korras siis suurepärane mootor sõita
Ühtegi plokikaant EI PANDA KUNAGI silikooniga peale.Või kui mõni tarkpea paneb,pole tegu eriti tõsiseltvõetava remontijaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täiesti nõus viimase väitega! Normaaltingimustes tunduks see vägagi kahtlane ettevõtmine. Kuna aga oli valida, kas hakata otsima meeletu raha eest uut plokki/doonormootorit või parajalt "hullu" remondimeest, kes selle töö ette võtaks, siis pakkuski tuttav välja, et katsetame...kaua kestab. Kuna oli mõte juba autot varuosadena müüma hakata, siis proovisimegi. Tänaseks siis sõidetud poolteist aastat.
Kui auto hind oleks kõrgem, siis muidugi sellised katsetusi ei teeks. Samas ei pidanud otstarbekaks ka tollel hetkel ca kolmandikku auto hinnast remondi alla paigutamist. Lisaks ei annaks keegi taolise tüüpvea puhul garantiid, et kestma jääb.
Sai nüüd nagu selline vabandusi otsiv tekst. Mõtlesin küll tegelt vaid tausta valgustada:D
Naljaga pooleks veel, et need ajutised lahendused pidid tihti just kippuma jäävateks kujunema;)
Kui auto hind oleks kõrgem, siis muidugi sellised katsetusi ei teeks. Samas ei pidanud otstarbekaks ka tollel hetkel ca kolmandikku auto hinnast remondi alla paigutamist. Lisaks ei annaks keegi taolise tüüpvea puhul garantiid, et kestma jääb.
Sai nüüd nagu selline vabandusi otsiv tekst. Mõtlesin küll tegelt vaid tausta valgustada:D
Naljaga pooleks veel, et need ajutised lahendused pidid tihti just kippuma jäävateks kujunema;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jumalasti normaalne!
kui tehas oma võimaluste ja ressurside juures ei suuda...
ja kui saab ise põlveotsas tehtud, mis iganes moodi, ja kui kestab kah veel, siis au ja kiitus tegijaile-novaatoreile!!
kui tehas oma võimaluste ja ressurside juures ei suuda...
ja kui saab ise põlveotsas tehtud, mis iganes moodi, ja kui kestab kah veel, siis au ja kiitus tegijaile-novaatoreile!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma ei saa kogu selle jutu mõttest aru:wall: .Sul on plokikaaned küljest ära.Need on antud mootoril väga lühikesed,seega nende sirgestamine maksaks 5-600 eeku.Ebatasased plokipinnad(mis eeldaksid pingis lihvimist)saab ju väga edukalt kiviga sirgestada.Pind ei jää küll ideaalne,kuid on sile ja sirge.Uued kaanetihendid spets liimiga vahele ja bro.Üle kahe aasta sõidavad esimesed nii tehtud isendid juba.
Täiesti loogikavastane jutt,kui töömahukusest valdava osa võtab osandamine ja komplekteerimine. Plokipinnad saad 2-4 tunniga sirgeks.
Täiesti loogikavastane jutt,kui töömahukusest valdava osa võtab osandamine ja komplekteerimine. Plokipinnad saad 2-4 tunniga sirgeks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Eile tekkis paar postitust siia teemasse: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11519&page=2#pid153935
Usun, et tasub proovida.
Usun, et tasub proovida.
Algselt postitas: Trionic
Ma ei saa kogu selle jutu mõttest aru:wall: .Sul on plokikaaned küljest ära.Need on antud mootoril väga lühikesed,seega nende sirgestamine maksaks 5-600 eeku.Ebatasased plokipinnad(mis eeldaksid pingis lihvimist)saab ju väga edukalt kiviga sirgestada.Pind ei jää küll ideaalne,kuid on sile ja sirge.Uued kaanetihendid spets liimiga vahele ja bro.Üle kahe aasta sõidavad esimesed nii tehtud isendid juba.
Täiesti loogikavastane jutt,kui töömahukusest valdava osa võtab osandamine ja komplekteerimine. Plokipinnad saad 2-4 tunniga sirgeks.
Nii mul algul tehtigi. Kestis alla kahe nädala, siis oli uuesti surve jahutussüsteemis.
Siis halvasti tehti kahjuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989