süütelukk
auto on saab 9-5 2000 a. 2.0l turbo.Probleem selles, et võti ei keera süütelukus.Loksutan ja logistan võtmega, kuid ei midagi.Oskab keegi aidata?Kus vahetada lukku ja kas üldse vahetada ning mis hinnaga seda teha saaks?
ette tänades
ette tänades
Ja täitsa laksust tekkis see probleem? Minu NG-l suri pikkamööda, järjest rohkem oli vaja meelitada. Kuni saabus päev, mil meelitamine enam ei aidanud. Nööri otsas SaabiAnti juurde, nemad said lahti. Ja tellisid mulle uue luku VIN-koodi alusel. Äkki Lukuabi suudaks aidata, helista, uuri.
vaadates hetkel ilma on võibolla niiskus vahele saand ja ära külmund lukk!
proovi läheneda nii soojenda lukku puhuri või millegagi ja vaata mis siis saab!
ja muidugi on see varjant ka et hoovastik jamab aga proovi ka nii et suru tagurpidi käiku rohkem alla ja kõrvalistuja poole!
proovi läheneda nii soojenda lukku puhuri või millegagi ja vaata mis siis saab!
ja muidugi on see varjant ka et hoovastik jamab aga proovi ka nii et suru tagurpidi käiku rohkem alla ja kõrvalistuja poole!
Algselt postitas: marko357
auto on saab 9-5 2000 a. 2.0l turbo.Probleem selles, et võti ei keera süütelukus.Loksutan ja logistan võtmega, kuid ei midagi.Oskab keegi aidata?Kus vahetada lukku ja kas üldse vahetada ning mis hinnaga seda teha saaks?
ette tänades
Lasin ka mingi aeg tagasi VM-is süüteluku vahetada (9-5 Aero 2005a.), kuna võtit välja võttes ei hüpanud süütelukk lõpuni üles. Selle tõttu jäi raadio mängima ja signa/kesklukku ei saanud peale panna.
Süütelukk maksis 530.- krooni koos käibega, tööraha oli 160.- krooni.
PS! Tellimuse esitamisest kuni süüteluku külge kruvimiseni oli umbes 3 nädalat.
VM-st sain sellise vastuse.2000 a. autole,nagu minul, maksab süütelukk 2100.- ja alates 2004 a. mudelitele umbes 600.-, kuna siis muutus võtme süsteem või midagi sellist.Nii et kallis lõbu nende kahe vahel võrreldes.
Aga proovin seda, et üritades siis käigukangi suruda ja võtit keerata.Lisaks leidsin poest mingi määrde, mis peaks aja jooksul tekkinud mustuse ja puru eemaldama ja määrima, äkki aitab.Maksab mingi 40.-.See oleks ju päris hästi saadud:headbang:
Aga proovin seda, et üritades siis käigukangi suruda ja võtit keerata.Lisaks leidsin poest mingi määrde, mis peaks aja jooksul tekkinud mustuse ja puru eemaldama ja määrima, äkki aitab.Maksab mingi 40.-.See oleks ju päris hästi saadud:headbang:
Algselt postitas: marko357
Lisaks leidsin poest mingi määrde, mis peaks aja jooksul tekkinud mustuse ja puru eemaldama ja määrima, äkki aitab.Maksab mingi 40.-.See oleks ju päris hästi saadud:headbang:
Süütelukku EI TOHI mitte mingeid määrdeid või vedelikke toppida.
Kui ilma nendeta on veel mingi lootus lukusüdamik lahti ja käima panna siis midagi sisse valades elimineerite te selle täielikult:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Puhtast huvist,et miks ei tohi? Millest siis koosneb süütelukk,et tirtsust õlist lakkab töötamast! Ise tean ja olen sellesse ämbrisse astunud. Eelmisele 9-5le lasin tirts õli ja oligi kõik!! Ei mingit süüteluku reageerimist võtmele! Enne ju töötas laitmatult ja oma teadmistest ikka peaks õli asjad paremini käima panema. Võta näpust!! Õnneks sain ise korda ,lasin ohtralt õhku sisse ja see peksis luku õlist puhtaks! Pärast seda töötas jälle laitmatult,nagu poleks midagi toimunud!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mul on tunne, et tänapäeva süütelukk ei ole lihtsalt mehhaaniline vidin ja kui seda millegagi ujutada, siis kärsatad sa sealt midagi ära. Heal juhul lühistad vaid nii, et puhastades jälle tööle hakkab. Kasvõi immo vastuvõtja on sul sealsamas ümber lukusüdamiku, ju seal mingit elektroonikat ka kusagil peidus on.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
tunded on küll hea asi, skeem on niisugune
elektriskeemi panema ei hakka, liiga mahukas, ehk ka seda on vabalt leida
elektriskeemi panema ei hakka, liiga mahukas, ehk ka seda on vabalt leida
noh lõpuks, kui juba kuu möödas sain auto korda.Tuttav võttis luku maha ja lukuabis tehti lukk, mis tunnistati mitte kasutavaks tuntumates saabi remondokohtades, korda 500.- eest.Kokku koos vahetusega 1000.-Kokkuhoid 2000.- ja võib-olla rohkemgi.
Tahan öelda teile seda, et alati otsige alternatiivi isegi, kui see kaua aega võtab.Tasub ära!Minul tasus.
Tahan öelda teile seda, et alati otsige alternatiivi isegi, kui see kaua aega võtab.Tasub ära!Minul tasus.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: marko357
noh lõpuks, kui juba kuu möödas sain auto korda.Tuttav võttis luku maha ja lukuabis tehti lukk, mis tunnistati mitte kasutavaks tuntumates saabi remondokohtades, korda 500.- eest.Kokku koos vahetusega 1000.-Kokkuhoid 2000.- ja võib-olla rohkemgi.
Tahan öelda teile seda, et alati otsige alternatiivi isegi, kui see kaua aega võtab.Tasub ära!Minul tasus.
Tasus ära aga kui kauaks? :conf:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: parkentosh
Algselt postitas: marko357
noh lõpuks, kui juba kuu möödas sain auto korda.Tuttav võttis luku maha ja lukuabis tehti lukk, mis tunnistati mitte kasutavaks tuntumates saabi remondokohtades, korda 500.- eest.Kokku koos vahetusega 1000.-Kokkuhoid 2000.- ja võib-olla rohkemgi.
Tahan öelda teile seda, et alati otsige alternatiivi isegi, kui see kaua aega võtab.Tasub ära!Minul tasus.
Tasus ära aga kui kauaks? :conf:
Alati tasub alternatiivi otsida. Teine lahendus võib olla vastupidavam kui originaal.
Algselt postitas: marko357[Tuttav võttis luku maha ja lukuabis tehti lukk, mis tunnistati mitte kasutavaks tuntumates saabi remondokohtades, korda 500.- eest.Kokku koos vahetusega 1000.-Kokkuhoid 2000.- ja võib-olla rohkemgi.
Tahan öelda teile seda, et alati otsige alternatiivi isegi, kui see kaua aega võtab.Tasub ära!Minul tasus.
Ja kui palju see lukuabi oma tööle garantiid andis ?