vahel ei võta turbot järgi.

Vasta
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 13, 2010 17:41

juhtus siis nii, et turbo andis otsad. Viisin turbo remonti ja asi sai korda. nüüd olen kuskil 100 km sõitnud, aga vahel kiirendades ei võta nagu turbot järgi.
Mis seda põhjustada võib?
usun et turbo on töökorras, kuna sellist suitsupahmakat sumpsist ei tule, nagu vigase turbo korral.

Kas sellise veaga võib sõita või peaks sõitmist raudselt vältima?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

K Jaan 13, 2010 19:13

kus siis uue turbiini said?

suhteliselt kallis lõbu, et teadmatuses, mis viga, edasi kimada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 13, 2010 20:52

Mul oli varem sama jama. Vigaseks osutus turborõhu andur. Minu 9-5(3.0 disla) aitab ka akuklemmi lahtiühendamine ja siis uuesti töötab. Kuna nüüd pole pool aastat jama olnud, siis pole ka viitsinud andurit vahetada. Samas võib sul ka miskit muud olla.
saabman
Postitusi: 16
Liitunud: K Jaan 23, 2008 22:33
Asukoht:
Auto:

#4

T Jaan 19, 2010 20:03

Mul sama jama. Saabianti diagnostika seda viga välja ei suutnud võtta :S . Olen igasuguseid andureid puhastanud ja möllanud, kord töötab kord mitte. Äkki on sisselase ummistunud kuskil? Suhteliselt suur kadu jõudluses. Kui töötab puhub 0.9 vahel 1.0 ja kui mitte siis vahemikus 0.4- 0.6 Bar. Autoks -98a 9-5 2.0t 141kw man.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

T Jaan 19, 2010 22:18

Algselt postitas: saabman
Kui töötab puhub 0.9 vahel 1.0 ja kui mitte siis vahemikus 0.4- 0.6 Bar. Autoks -98a 9-5 2.0t 141kw man.

See madalam rõhk on turbo base boost, mis võib tekkida siis, kui BPC klapp korralikult ei tööta. Diagnostika ei tarvitse klapi viga tuvastada. Võib olla ka ajutine katkestus klappi minevates juhtmetes.
(BPC/APC klapp on see plastmassist jubin kuhu kolm jämedat kummivoolikut lähevad)
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#6

K Jaan 20, 2010 9:26

Mind huvitaks mis vahe on BPC ja APC klapil?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

K Jaan 20, 2010 9:28

Algselt postitas: parkentosh
Mind huvitaks mis vahe on BPC ja APC klapil?
Nimetus... põlvkond... muud midagi. Sama tööd teevad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabman
Postitusi: 16
Liitunud: K Jaan 23, 2008 22:33
Asukoht:
Auto:

#8

K Jaan 20, 2010 19:16

Huvitav, ma lammutusest ostsin teise klapi ja ei midagi sama jama :S kui just lammutusest ka katkist juppi ei saanud
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 20, 2010 19:29

Mul oli ka igavene jama selle turbo rõhuga. Lõpuks leidsin enda murele lahenduse siit . Tasub kindlasti proovimist, kui mujalt viga välja pole tulnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

N Jaan 21, 2010 8:02

Algselt postitas: mm17
Mul oli ka igavene jama selle turbo rõhuga. Lõpuks leidsin enda murele lahenduse siit . Tasub kindlasti proovimist, kui mujalt viga välja pole tulnud.

Diislitel hoopis teised teemad/põhjused.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#11

N Jaan 21, 2010 9:15

Auto: saab 9-5 2.0t 141kw
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Jaan 21, 2010 13:04

Jaajaa.Kellegi traktorijutust alustasin vist:conf: .
saabman
Postitusi: 16
Liitunud: K Jaan 23, 2008 22:33
Asukoht:
Auto:

#13

N Jaan 21, 2010 21:26

Proovisin selle toru kinni panna aga tulemust ei andnud? on kellelgi veel häid ideid? Oleks suur tänuvõlglane sellele inimesele kes probleemile lahenduse leiab :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

R Jaan 22, 2010 6:09

Väike diagnostika oleks abiks.See eelnev pakutu on nii harukordne viga,et keegi siinandis polnud sellise otsa sattunud,mispärast ka üle aasta seda lihtsat häda kõik leida üritasid(k.a. ma ise).
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#15

R Jaan 22, 2010 9:01

Mul oli kunagi ka -98a 9-5 2.0t 141kw, probleemiks olid vakuumvooolikud, et tuli mingi leke seal, mis muutis mootori tööd. Sama probleem oli ka tuttaval, kel sama aasta auto oli. Aga ei oska öelda, kas saab see viga turbo tööd muuta, vakuumvoolik oli vist seotud õhuklappiga, kui ma ei eksi?
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#16

L Jaan 23, 2010 22:40

Algselt postitas: Artsu
Mul oli varem sama jama. Vigaseks osutus turborõhu andur. Minu 9-5(3.0 disla) aitab ka akuklemmi lahtiühendamine ja siis uuesti töötab. Kuna nüüd pole pool aastat jama olnud, siis pole ka viitsinud andurit vahetada. Samas võib sul ka miskit muud olla.


Võtsin klemmi minutiks maha ja peale seda tegin mingi 3 km ringi ja tundus nagu ok. Aga nüüd nagu kakuks kuskilt õhku :conf:, seda oli paaril korral ka enne klemmi maha võtmist kuulda. Täpselt nagu kui ilm on külmem, siis hakkab kuskilt kakkuma. krt siin valgamaal pole ühtegi asjalikku saabimeest ka kuhu diagnosti viia. :angry:
kütusekulu näitas ka mingi 46,6 vms kui kohapeal käis :freak:
sõita igatahes ei juge.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

P Jaan 24, 2010 6:57

Võtsid ju akuklemmi maha-peabki ju suurt kulu näitama.Artsu pakutuga pole sul midagi teha-tal on Isuzu mootor ning selle juhtimine,lisaks veel diisel.
"Kakkumine " peaks maakeeli tähendama kakukeseks muutumist;) . Mootor ei saa "kuskilt natuke katkuda".See on sama,kui natukene rase olla.
Väljenda end selgelt ja õigekeelselt,siis oskaks ka sind ehk aidata.Otsi algatuseks õhuleket(vaakumvoolikud,cooler,õhulõdvikud, O-rõngad,tihendid).Akut ära näpi,sellest pole mingisugust kasu.
Sisselase tuleks survestada-leiaks lekked hetkega.

Sellise veakirjelduse järgi peaks masin sõidukõlbulik olema,seega otsi keegi teadjam tegija.Paraku enne pealinna on neid suht keeruline leida.
Caliba
Postitusi: 125
Liitunud: K Apr 01, 2009 15:24
Asukoht: Kuusalu vald
Auto: 9-3 SC 1.9Tid 07a.

#18

E Juul 12, 2010 20:43

Tere.

Kuna minu mure teemaga haakuv, siis ei hakanud uut teemat tegema.

Küsimus: Kas mõni pädev tech2-ga diagnostik Tallinnas peale kuute ka jutule võtab?
Endal päevane aeg paraku ei sobi, aga saabi tahaks tööle saada.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

T Juul 13, 2010 9:30

Me oleme tavaliselt ikka 7-ni töö juures:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#20

E Juul 26, 2010 22:33

Sain ka aega korra foorumusse piiluda ja mõtlesin, et kirjutan oma lõpplause. Nimelt turbo ei võtnud vahel järgi sellepärast, et see oli uuesti prsses.

Minu kogemusest võiks teised saabiomanikud õppida seda, et kui turbo on õhtal, siis ei ole mõtet kokku hoida ja lasta kellelgi see nö põlvede vahel odava raha eest ära parandada (nagu esimesel korral tegin), vaid maksta uue südamiku eest veidi rohkem, lasta tegeleda spetsialistidel (BR Turbo) ja see juures veel kokku hoides. :wise:

Koos esimese ebaõnnestumisega maksin 9 000 asemel 15 000. Seega kooliraha 6 000.:wtf:
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#21

T Juul 27, 2010 11:13

Vara veel loole punkti panna. Pole küll ilus teiste algatatud teemades muredele lahendusi otsida aga oma autost eraldi teema tegemine leevendust ei tooks kuna probleeme peab käsitlema küsimustega seotud teemades.
Enne kui jõuda lõppliku tõdemuseni, et turbo on seal heas kohas, tahaks mõned asjad siiski omal käel üle vaadata.
Asi on selles, et turbo enam täie veenvusega ei rakendu, justkui üritaks sekkuda aga miski surub ta maha.
Kuskilt siit oli lugeda, et on olemas sellised asjad nagu westigate varras ja mingi membraan mis võib olla katki.
Oskab keegi piltlikult näidata kus need asuvad?
87a. klassik T16 - 118kw.
Turborõhu anduri asukohta oleks ka hea teada!
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#22

T Juul 27, 2010 11:28

Wastegate asub kohe turbo küljes, selle all, vt joonisel nr 6.

Varras on see, mis sealt kopsikust välja ulatub ja reguleeritav varda ots nr 4.

Membraan on kopsikus sees ja see vist lahti ei käi, seega kui puru, tuleb kopsik vahetada.

Turborõhu andur peaks asuma armatuuri all (ei ole samas kindel, kas ka 87 a mudelil), kuskil kellade ploki läheduses. On ka selline metallist kopsik, kuhu rõhuvoolik peale tuleb ja teisel pool on klemmid.

Lisatud failid
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
no1
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 16, 2009 18:12
Asukoht:
Auto:

#23

T Juul 27, 2010 13:49

Algselt postitas: lauriclf
Sain ka aega korra foorumusse piiluda ja mõtlesin, et kirjutan oma lõpplause. Nimelt turbo ei võtnud vahel järgi sellepärast, et see oli uuesti prsses.

Minu kogemusest võiks teised saabiomanikud õppida seda, et kui turbo on õhtal, siis ei ole mõtet kokku hoida ja lasta kellelgi see nö põlvede vahel odava raha eest ära parandada (nagu esimesel korral tegin), vaid maksta uue südamiku eest veidi rohkem, lasta tegeleda spetsialistidel (BR Turbo) ja see juures veel kokku hoides. :wise:

Koos esimese ebaõnnestumisega maksin 9 000 asemel 15 000. Seega kooliraha 6 000.:wtf:

Kas uus südamik maksis koos tööga 9000.-? Palju uus turbo maksta võiks?:conf:
lauriclf
Postitusi: 61
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#24

K Juul 28, 2010 15:54

9000 oli koos autoremondiga ja sain veel odavalt, kuna osad jubinad olid juba eelmisest korrast vahetatud.
Südamik ise ja turboremont oli 7000. (kui asja ise ajada saab br turbost 6000, kuid siis ei pruugi autoremondifirma tagada täit garantiid. Tutika hind oli 11 -12 000



Algselt postitas: no1
Algselt postitas: lauriclf
Sain ka aega korra foorumusse piiluda ja mõtlesin, et kirjutan oma lõpplause. Nimelt turbo ei võtnud vahel järgi sellepärast, et see oli uuesti prsses.

Minu kogemusest võiks teised saabiomanikud õppida seda, et kui turbo on õhtal, siis ei ole mõtet kokku hoida ja lasta kellelgi see nö põlvede vahel odava raha eest ära parandada (nagu esimesel korral tegin), vaid maksta uue südamiku eest veidi rohkem, lasta tegeleda spetsialistidel (BR Turbo) ja see juures veel kokku hoides. :wise:

Koos esimese ebaõnnestumisega maksin 9 000 asemel 15 000. Seega kooliraha 6 000.:wtf:

Kas uus südamik maksis koos tööga 9000.-? Palju uus turbo maksta võiks?:conf:
Vasta