Tere,
Viimasel ajal on rohkem valget suitsu hakanud tulema. Eks osa on ilmast, aga kardan, et on ka enamat.
Täna avastasin, et üks vaakumvoolik on lahti, ots on pikisuunas pooleks. Samuti on vooliku ümbrus õline.
Seda väga lühemaks lõigata ei anna, kas seda saab ajutiselt mingi klambriga fikseerida või kohe uus panna? Või kui oluline see on, kas kannatab ilma nv sõidud teha?
Suitsuga on nii: http://www.youtube.com/watch?v=6DXuIvSMscA
Kas siin võib olla seost voolikuga? Jahutusvedelikku on küll vähekene kadunud, aga mitte oluliselt. Jahutusvedelik ise ei paista õline, samuti ei paista õlivarras vahutavat.
vaakumvoolik + suits
Jahutusvedelikuga ei ole seal midagi pistmist.
Vaakumvoolikud on need ja PEAVAD OLEMA 100% hermeetilised:wise:
Ehk siis soovitan katkised kiiresti ära lappida(loe-uutega asendada)
Vaakumvoolikud on need ja PEAVAD OLEMA 100% hermeetilised:wise:
Ehk siis soovitan katkised kiiresti ära lappida(loe-uutega asendada)
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ja kuna tegu on tuulutusvoolikutega,ei maksaks palju sõita.Tõmba nibukatega voolikuotsad pingesse.Nii saad sõita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud! Panin ajutiselt vitsa ja teibiga kinni, aga päris hermeetiline ei jäänud.
Tahtsin eelmine nädal küsida, et mis saab, kui hermeetiline ei ole - täna sain vastuse. Peale uue vooliku paigaldamist kadus ka valge suits! Seal pidi omavaheline seos olema.
:notworthy:
Tahtsin eelmine nädal küsida, et mis saab, kui hermeetiline ei ole - täna sain vastuse. Peale uue vooliku paigaldamist kadus ka valge suits! Seal pidi omavaheline seos olema.
:notworthy:
Tere,
kuna siin nii hea pilt olemas, siis küsiks ka nõu ja tarkust: mis voolikuga tegu ja kus peaks olema selle teine ots? Hetkel avastasin suht lahtise ja katkisena, lapiks kiirelt kinni, seniks, kui mõne targema silma alla saab.
Mootor 2,3 125 kw, '98
kuna siin nii hea pilt olemas, siis küsiks ka nõu ja tarkust: mis voolikuga tegu ja kus peaks olema selle teine ots? Hetkel avastasin suht lahtise ja katkisena, lapiks kiirelt kinni, seniks, kui mõne targema silma alla saab.
Mootor 2,3 125 kw, '98
Pildil on ju suurepäraselt suubumised näha:conf: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Oranz ja punane ring ei näita sama voolikut. Punane suubub throttle bodysse küll, aga allapoole paremale. See Oranz läheb kuskile mujale. Eks targemad täpsustavad.Algselt postitas: Trionic
Pildil on ju suurepäraselt suubumised näha:conf: .
Siin veel üks pilt saabcentral foorumist, äkki on Naglale abiks:
See läheb drosselklapist turbo by-passklapi juhtsolenoidi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mis vaakum voolik see sinine on millel on väiksem punane ring ümber on? Minul oli see voolik kõljest ära. Ja kas see ots võib umbes olla Kui voolikut küljes ei olnud siis panin sinna näpu ette ei tundnud küll et seal mingi vaakum oleks olnud?
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Raks
Kui voolikut küljes ei olnud siis panin sinna näpu ette ei tundnud küll et seal mingi vaakum oleks olnud?
Ega sa arvasid et vaakumjõud rebib su sõrme ära?
:P
Tegelt aga ära mängi sellega, käi töökojas, asi ei ole kallis