Starterit ei võta taha
Tere härrad!
Selline huvitav anomaalia siis, et poolteist tundi tagasi sõitsin ja auto sõitis kenasti nagu ikka. Nüüd aga oli vaja kiirelt veel üks ots teha...võta näpust, auto ei käivitu. Keerad võtit, kõik normaalne, armatuuris tuled süttivad, aga kui keerad selle n.ö. viimase nõksu, siis starterit järgi ei võta ja mitte midgi ei toimu...
Kust taolist viga üldse uurima hakata?
Selline huvitav anomaalia siis, et poolteist tundi tagasi sõitsin ja auto sõitis kenasti nagu ikka. Nüüd aga oli vaja kiirelt veel üks ots teha...võta näpust, auto ei käivitu. Keerad võtit, kõik normaalne, armatuuris tuled süttivad, aga kui keerad selle n.ö. viimase nõksu, siis starterit järgi ei võta ja mitte midgi ei toimu...
Kust taolist viga üldse uurima hakata?
Ei pea olema P,võib ka N asendis käiguvalits olla.Liiguta kangi,teinekord aitab.Kui aku on piisavalt surmaeelne,ei rakendu 9-5 starter.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud vastuste eest. Sain auto uuesti käima...ilma, et oleksin midagi teinud. Aga fakt on see, et kui see juhtus ükskord, siis juhtub see millalgi uuesti ja see teeb tiba murelikuks. Ise tegelikult kahtlustan ka kõige rohkem automaatkasti asendiandurit, sest suvel mul korraks oli sellega jama. Siis mul läksid põlema see käigukasti lambike ja check engine. Midagi muud sellest tookord ei juhtunud, viga sai lastud kustutatud ja teema unustatud. Võimalik, et see nüüd ikkagi uuesti jamama hakkab. Elame näeme...
No ei kao see probleem... Teema ikkagi endine. Kui kahe sõidu vahel on vähem kui 1-2 tundi, siis tihtipeale masin ei käivitu. Mitte koradgi ei ole seda probleemi olnud näiteks hommikul kui auto on öö otsa seisnud.
Kui olen tulnud sõidust ja tahan näiteks poole tunni pärast uuesti sõitu minna, siis lihtsalt ei võta starterit taha. Olen käinud 3 korral esinduses selle jutuga. Kohapeal ei ole kordagi viga esinenud. Viimane kord kui käisin siis vahetati ära aku (aku oli mul mingi 4 aastat vana ja üks purk oli lühises). Aga viga ikkagi endine...
See auto on jätnud mind väga erinevatesse kohtadess poodi, tanklasse jne jne. Üldiselt on see, et kui ootad teatud arv minuteid-tunde, siis käivitub nagu poleks midagi juhtunud. Näiteks just täna ootasin natukene üle tunni aja (tellisin ka autoabi vahepeal ära) ja ennäe imet jälle käivitus. Ühel korral jamasin mitu tundi ja tellisin lõpuks autoabi. Autoabi pani traadiga otse akult starterile särtsu ja asi käis hetkega...
Natukene ajudele hakkab käima. Ei julge enam tanklassegi minna, sest tanklas on suht kindel, et pean auto tankuri äärest pärast ära lükkama ja eemal ootama kuni masin suvatseb käivituda. Täna oli mul kaasas ka teine võti, aga kasu ei midagi.
Mida edasi teha? :gun:
Kui olen tulnud sõidust ja tahan näiteks poole tunni pärast uuesti sõitu minna, siis lihtsalt ei võta starterit taha. Olen käinud 3 korral esinduses selle jutuga. Kohapeal ei ole kordagi viga esinenud. Viimane kord kui käisin siis vahetati ära aku (aku oli mul mingi 4 aastat vana ja üks purk oli lühises). Aga viga ikkagi endine...
See auto on jätnud mind väga erinevatesse kohtadess poodi, tanklasse jne jne. Üldiselt on see, et kui ootad teatud arv minuteid-tunde, siis käivitub nagu poleks midagi juhtunud. Näiteks just täna ootasin natukene üle tunni aja (tellisin ka autoabi vahepeal ära) ja ennäe imet jälle käivitus. Ühel korral jamasin mitu tundi ja tellisin lõpuks autoabi. Autoabi pani traadiga otse akult starterile särtsu ja asi käis hetkega...
Natukene ajudele hakkab käima. Ei julge enam tanklassegi minna, sest tanklas on suht kindel, et pean auto tankuri äärest pärast ära lükkama ja eemal ootama kuni masin suvatseb käivituda. Täna oli mul kaasas ka teine võti, aga kasu ei midagi.
Mida edasi teha? :gun:
Algselt postitas: Hypno
Või siis süüteluku all olev elektroonika plokk on õhtal.
Pole seal luku all mingit "elektroonika plokki" 9-5`l:freak: .
Luku kontaktplaat,või kasti asendiandur.Viimane on kahtlane,kuna N,või P`asendis valitsaga mängides peaks sellisel juhul käivituma.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Käiguvalitsaga olen alati proovinud mängida kui asi ei käivitu. Alati liigub lambike armatuuris käiguvalitsaga korralikult kaasa. Aga küsimusi tekitab see, et miks alati on see jama siis kui kahe sõidu vahel on lühem vahe. Kordagi ei ole seda esinenud näiteks kohe hommikul.
Kui süüte sisse keerad,kas siis armatuuril see punane immo tuli jääb vilkuma?Mull on sama jama et lihtsalt ei võta starterit järgi.Aga kui peale süüte sisse keeramist puldilt uste avamis nuppu vajutada läheb kohe käima, ja armatuurilt see punane vilkuv tuli kustub.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
praktikas on esinenud, et tõmberelee käitub sedasi. Ei taha kuumaga hästi liikuda. Mähise viga või mehaaniline kiilumine.
Aga mul sõi keegi õhulugeja juhtmete isolatsiooni ära....:conf:
Aga mul sõi keegi õhulugeja juhtmete isolatsiooni ära....:conf:
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Algselt postitas: nampat
Kas tõmberelee puhul ei ole asi niimoodi, et starteri peaks ikkagi ringi tõmbama, aga n.ö. ei haagi ja ei hakka mootorit ringi vedama? Mul on selline lugu, et starter ei tee piuksugi.
Kui ei haagi, aga ringi veab, siis on pendiks. Mul olid täpselt samad sümptomid nagu sinul. Lõppes asi sellega, et ükskord ei saanud enam hommikul ka käima. Niiet soovitan sul esimesel võimalused starter remonti viia :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
head nõu pole kunagi liiast:
kui ei käivitu anna haamriga tugev kolks starteri pihta.
ja kui käima läheb, siis starter remonti.
tegelt ma arvan, et seda sa tegema peaksidki.
olen ka mingil 9-3 või 9-5 peal starterit lahti harutand ja viga oli vaid selles, et kuivalt oli pendiks võllile pandud ja ta lihtsalt ei liikunud võlli peal.
muidugi sai sama viga kord mingil klassikul parandada sellega, et starteri korpusesse auk trelliga sisse ja august õli sisse tilkuma. ja töötab.
Ma ei saa aru, miks kaasajal ei kasutata määrdeid?? et äkki kulub liiga vähe ja kestab ja ei vaja remonti küllalt kiiresti??:o
kui ei käivitu anna haamriga tugev kolks starteri pihta.
ja kui käima läheb, siis starter remonti.
tegelt ma arvan, et seda sa tegema peaksidki.
olen ka mingil 9-3 või 9-5 peal starterit lahti harutand ja viga oli vaid selles, et kuivalt oli pendiks võllile pandud ja ta lihtsalt ei liikunud võlli peal.
muidugi sai sama viga kord mingil klassikul parandada sellega, et starteri korpusesse auk trelliga sisse ja august õli sisse tilkuma. ja töötab.
Ma ei saa aru, miks kaasajal ei kasutata määrdeid?? et äkki kulub liiga vähe ja kestab ja ei vaja remonti küllalt kiiresti??:o
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tänud nõuandjatele. Kui niimoodi mõelda, siis ehk on tõesti viga starteris endas. Viga tundub esinevat just sooja mootoriga. Kas võib olla, et miskit soojenedes n.ö. liigselt tihedaks muutub ja see takistab starteri ringi keeramist? Kahtlane on muidugi see, et starter ei ilmuta nendel hetkedel üldse mingit elumärki. Isegi ei ole kuulda, et prooviks ringi vedada.
Praeguse seisuga sain uueks nädalaks saabianti juurde aja. Eks näis, hoian pöialt, et viga ka seal kohapeal esineks.
Praeguse seisuga sain uueks nädalaks saabianti juurde aja. Eks näis, hoian pöialt, et viga ka seal kohapeal esineks.
Ise küsid:
Ise vastad:
Proovi ja näed tulemust. Ja pole mõtet karta autoga sõitmist.
Tehnika aga peab korras olema. Ma peaks ise ka starteri remondi/vahetuse ette võtma.
To konks222
Siin lehel antakse nõu ja selgeltnägemine baseerub isiklikul kogemusel. Nastja ja Ints on rohkem meelelahutuse teema, see tuleb teisest ekraanist (TV)
Algselt postitas: nampat
Heheee... mis see kapoti kergitamine peaks aitama?
Ise vastad:
Algselt postitas: nampat
Viga tundub esinevat just sooja mootoriga.
Proovi ja näed tulemust. Ja pole mõtet karta autoga sõitmist.
Tehnika aga peab korras olema. Ma peaks ise ka starteri remondi/vahetuse ette võtma.
To konks222
Siin lehel antakse nõu ja selgeltnägemine baseerub isiklikul kogemusel. Nastja ja Ints on rohkem meelelahutuse teema, see tuleb teisest ekraanist (TV)