Ahoi gurud!
Nüüd on siis nii, et hommikuti autot käivitades tuleb summutist pahvakas subjektis mainitud ollust. Pärast päeva jooksul käivitades seda enam ei toimu.
Auto läbisõit on 95000. Korralikult hooldatud.
Auto on 9-5 2,3 t 2001 a.
Valge toss
Oled sa kindel,et suits on valge?Äkki hoopis sinakas(turbo).Viimane
variant 9-5 -l ülimalt tõenäoline.Valge toss tuleb jahutusvedelikust
(plokikaanetihend,pragu kaanes,turbo veesärk jne.)
variant 9-5 -l ülimalt tõenäoline.Valge toss tuleb jahutusvedelikust
(plokikaanetihend,pragu kaanes,turbo veesärk jne.)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mõeldes järele, see jahutusveekulu peaks sellise tossu korral ikka väga suur olema, pisikeste pragudega, kus kuus pea 2 liitrit jahutust kulus, valget tossu küll näha ei olnud. Kui plokikaane tihend täiesti katki ühe silindri juurest, siis küll jah jättis valge pilve taha ;)
Aga pahvakas sinakat suitsu võiks ka klapisääretihendite süü olla, kuigi imelik, et 100 000km järel neid vahetama peaks. Ilma turbota variandil oleks hea lihtne kollektor lahti keerata ja vaadata, mis pilt seinalt vastu vaatab.
Õli ja veekulu on?
Aga pahvakas sinakat suitsu võiks ka klapisääretihendite süü olla, kuigi imelik, et 100 000km järel neid vahetama peaks. Ilma turbota variandil oleks hea lihtne kollektor lahti keerata ja vaadata, mis pilt seinalt vastu vaatab.
Õli ja veekulu on?