200 tuhat ees, aeg mootorit kõpitseda
Mul auto üle 400 tuhande sõitnud ja ei näe põhjust kolbe vahetada.
Kui ta sul õli ei võta väga, siis ei ole mõtet kolbe vahetada. Ketid kõrisema hakkavad, siis võid need ära vahetada ja õlivõtturi sõel kindlasti vaja üle kontrollida ega umbes pole. Küll see turbo ka märku annab, kui vahetust tahab. Seni aga saad tema eluiga pikendada kui vähemalt iga 10000 km tagant õli vahetad. Seda tööd teevad Tallinnas peale Vikingi veel vähemalt 3 kohta, kes Saabide remondile spetsialiseerunud, kuigi ma ei näe põhjust, miks iga autoremondiga tegelev ettevõte seda teha ei võiks.
no andke siis lollile andeks- kuskilt on silma hakanud et 9-5 tahab umbes 200 tuhi pealt mootori kap remonti saada. Aga ju siis olen seda unes hoopis näinud. Viimati Vikingus käies öeldi et vaja vahetada jah kolvid. Teeninduses olen käinud nii nagu see reminder sätitud on. Umbes iga 15 tuhhi pealt vist on karjuma pistnud. Eelmine omanik on ka korralikult hoodluses käinud, hooldusraamatu järgi vähemalt. Ju siis liiga harva ikka käidud- kohati on sõidul olnud sellist jõnksutamist justkui jõud kaob mingil hetkel ära. Juhtub see enamasti stabiilsel ühtlasel maanteesõidul, püsikiirushoidja sees. Mis see muud ikka olla saab kui miskit mootoriga? Või on veel variante? Kõrinat ei kosta ja turbo üle ka ei kurda.
No järele jäävad veel võimalusena õhulekked või lõpukorral olevad andurid... Mootoriremont on ikka seotud tavaliselt kas kettide vahetusega või siis need turbo spetsvead, mille kogemust endal kahjuks pole :)
Remondifirmade töötajaid siin foorumis küll, pane aeg kirja ja näita masin ette.
Remondifirmade töötajaid siin foorumis küll, pane aeg kirja ja näita masin ette.
No siis taandub asi ikka sellele et Vikingu meestel oli õigus. Nad on ju üle vaadanud juba. Aga millest tuleb see kolbide vahetuse probleem? Kas tõesti sellest et pole õli vahetatud iga 10 tuh järgi e. enne seda kui märku annab? Kas see on tavapärane ja tavaline SAABi omanik pigem käib hoolduses sagedamini kui reminder teada annab? Pisut ette ruttavalt tundub mulle sellisel juhul rohkem kui kummaline et seadmes on olemas funktsioon mis annab teada, millal vaja hooldusse minna aga tegelt on vaja minna hoopis teisel ajal. Kui see paika peab siis kuidas seda seletada?
Kui pikad sõidud on? Minu kogemused näitavad, et saab tahab aeg-ajalt mõnda pikemat otsa(üle 100 km). Vahel võiks mootorile piitsa ka anda. Mul hakkas ka jõnksutama, kui olin mõnda aega ökosõitu teinud. Üks pikem sõit ja töötas jälle normaalselt. Õli vahetan iga 10 tuh. järel.
Algselt postitas: apiirsalu
No siis taandub asi ikka sellele et Vikingu meestel oli õigus. Nad on ju üle vaadanud juba. Aga millest tuleb see kolbide vahetuse probleem? ...
Mille alusel seda väidad? Kui on kolin mootoris, siis on seal ka muid kolisevaid võimalusi, alates hüdrotõukuritest. Kuna see kolvivahetuse jutt tundub ka minusuguse võhiku kõrvale suht uskumatu, siis tähendab remondifirma jutt mõnda teist firmat. Või kui just Viking, siis las seletavad lahti, kuskohast neid selline mõte tuli...