Mure.
Autoks 9-5 ja mootor 3.0. Hommikuti sõites ja seisma jäädes kusagil foori taga, kang D asendis siis mootori pöörded tõmblevad. Normaalne on kui pöödred on kusagil 700 juures. Tundub nagu hakkaks välja surema ja siis hüppavad pöörded kusagil 900 peale ja algab jälle peale. Selline jõnksutamine käib. Ja kogu see jama kestab umbes peale 10-15 min sõitu. Peale seda pole mingeid probleeme. Kuni päeva lõpuni.
Paned kangi asendisse N lõppeb tõmblemine ja lõppeb ka siis kui kliima välja lülitada.
Ja hommikuti Cruise'ga sõites ei suuda ka kiirust korralikult välja hoida +- 4km/h. Ja sõidul on ka tunda et asi ei käi ka sujuvalt. Ka säärane ebaühtlane kiiruselisamine. Nagu jalg vajutaks iga natukese aja tagant pedaaali. :)
Ja peale 10-15 mis sõidu möödudes on kõik tipp top. Ei mingit probleemi.
Ajendas kirjutama see et täna foori taga suri mootor välja peale tõmblemist.
Külmast peast mootori pöörded hüppavad
Võiks siin pikalt seletada,mis võiks viga olla,aga kuna su masina mootori/kasti juhtimist ilma Tech-2 `ta järele aidata ei saa(võimalikud veakoodid arvutitest ise,ega akuotsi lahti ühendades ära ei kustu ja võimalikust "Limp Home" seisundist väljatulek samuti võimatu).Vaata vaakumvoolikud ja õhulõdvikud üle,kui viitsid plastkatteid maha võtta mootorilt.Süüteküünlad ja DI kassetid vajaksid erilist tähelepanu.Kasti õlitase samuti-töösooja töötava mootoriga kontrollida(aut.kasti puhul)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Käisin VM´is. Varsti anti teada, et süüdlane on seguklapp (teine vend nimetas siibriks või midaiganes). Küsisin, et mis see mule nagu rahalises keeles maksma võiks minna. Vastus oli nii umbes 14,5 K. Uus panna. Uurisin, et kas on siis täiesti kindel et süüdlane on seguklapp. Öeldi, et elektrik on ikka 99% kindel. Öeldi et haruldane viga ka eriti nagu V6 puhul. Vahel harva ikka esineb 4 silindriliste peal.
Mure on ikka sees et keegi tuttavatest ei taha nagu eriti uskuda et seguklapp süüdlane on. Probleem kestab ainult siis kui on sõidetud esimesed 10 min. Ja algab alles siis kui jahutusvedeliku temp on jõudnud normi(horisontaali). Peale 10 min läbimist on kõik okei. Müstika.
Üks tuttav ütles muidugi tabava lause, et esindused oskavad vahetada mitte parandada.
Aga see selleks, veel enne kui VM tagasi lähen, proovin ka teiste arvamust. Soovitati Trionicu või Saabianti juurest enne ikka läbi astuda.
Mure on ikka sees et keegi tuttavatest ei taha nagu eriti uskuda et seguklapp süüdlane on. Probleem kestab ainult siis kui on sõidetud esimesed 10 min. Ja algab alles siis kui jahutusvedeliku temp on jõudnud normi(horisontaali). Peale 10 min läbimist on kõik okei. Müstika.
Üks tuttav ütles muidugi tabava lause, et esindused oskavad vahetada mitte parandada.
Aga see selleks, veel enne kui VM tagasi lähen, proovin ka teiste arvamust. Soovitati Trionicu või Saabianti juurest enne ikka läbi astuda.
Esindused EI TOHI asju parandada,ainult uus tükk külge jne...
Neid "Throttle Bodysid" kannatab remontida ka,3,0 oma pole õnnestunud veel pulkadeks kiskuda,aga eks tööpõhimõte ja tootja on ju samad,mis 2 ja 2,3 omadel(vead ka samad).
Ise kahtlustaks õhulekkeid,või temp. andureid.
Neid "Throttle Bodysid" kannatab remontida ka,3,0 oma pole õnnestunud veel pulkadeks kiskuda,aga eks tööpõhimõte ja tootja on ju samad,mis 2 ja 2,3 omadel(vead ka samad).
Ise kahtlustaks õhulekkeid,või temp. andureid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989