9-5 mootorikettide eluiga

ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#26

L Okt 23, 2010 21:56

Algselt postitas: Jupats
Ok ma ei julge rohkem midagi öelda. Ei hammusta seda hetkel läbi...:freak:

Too deep for me.

mul endal ka jooksis juhe kokku:conf:hetkel see kõige lihtsam:beer:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

L Okt 23, 2010 21:58

Pease man..;):thumb:
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#28

L Okt 23, 2010 22:01

Algselt postitas: Jupats
Pease man..;):thumb:

Rahu-eesti keeles :bs::drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

L Okt 23, 2010 22:19

Pilt
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#30

L Okt 23, 2010 22:25

Algselt postitas: S9K
Pilt

lõpetaks jama niigi teemaväline juba
Paulus
Postitusi: 35
Liitunud: L Jaan 30, 2010 19:13
Asukoht:
Auto: Saab 900 ng couple 2,0 136kw 1996; audi a6 c6 q 2,7 140kw 2009

#31

L Okt 23, 2010 22:56

To Motorhead: Tegelikult olid mõlemad balansivõllide hammakad vahetamata, lihtsalt ühel olid veel mingid hambad küljes.

Autot ostes uskusin sinisilmselt :wall: , et ketimajandusega tegelema ei pea, siin ka müügikuulutus http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13262 , tegemist ei ole foorumi rahvale võõra masinaga, kuna selle kohta siin ka teema http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8479

Selle nalja tulemusena olid katki läinud ka mõned ketitallad ning mootor ei teinud enam kõige paremat häält.
minnihiir
Postitusi: 9
Liitunud: R Okt 22, 2010 20:34
Asukoht:
Auto:

#32

P Okt 24, 2010 14:54

Hmm.. ilusad kassipildid

Auto on 2.3 bensiinimootoriga, 136 kW. Olen olnud selle auto omanik alates 2005.a. Mõlemad ketivahetused on tehtud ühes kohas. Esimene tehti veel esimese omaniku ajal, teisel korral on vahetatud kogu ketikomplekt. Ei oska nüüd tõesti sõna võtta, kuidas see vahetus teostati. Eeldan, et korrektselt. Teeninduste vahel ei "pendelda" - kui autot on ühes kohas 7a hooldatud ja edasi teise teenuse pakkuja juures käidud, siis mis siin valesti on?

Hooldus ongi senini ca 10t intervalliga tehtud, ehk siis minu läbisõidu juures sisuliselt korra aastas.

Jagage kogemust, mis intervalliga ja millise läbisõidu pealt ise kette olete pidanud vahetama.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#33

P Okt 24, 2010 18:18

Mul ka originaalis 136 kW mootor, kette olen vahetanud ühe korra, kuskil 130k pealt oli see, kui mälu ei peta. Praegu on ees juba 197k ja vahetusele ei viita küll.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#34

P Okt 24, 2010 19:20

Eks ta natuke ikka oleneb omaniku hoolsusest ja sellest, kuidas autot kasutada. Kui oma NG900 ostsin, siis oli odo näit vist ca 260 000. Kui maha müüsin, oli ees 335 000 ja ketid häält ei teinud ja kette ei vahetanud kordagi. Hoolduse lasin teha iga 10 000km tagant ja sõitsin 50-60km päevas st. väga lühikesi otsi tuli harva ette. Selle kohta, kas see mootorile nüüd hea või halb on, on erinevaid arvamusi, aga puht mugavusest panin hommikuti külmaga auto käima ja läksin tuppa kohvi jooma.
9-5 kohta ei oska kogemusi jagada, kuna oma Griffinil mul seda muret ei ole ega tule:D
minnihiir
Postitusi: 9
Liitunud: R Okt 22, 2010 20:34
Asukoht:
Auto:

#35

P Okt 24, 2010 19:41

aitäh vastamast:)

Kas oleks mõtekas lasta ära teha ka mootoridiagnostika? On sellega võimalik pandud "diagnoosile" kinnitust saada?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#36

P Okt 24, 2010 19:57

Kettide olukorda mingi elektrooniline diagnostika ei näita. Põhjusmõtteliselt ainult ''hääle-klõbina'' järgi...
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#37

E Okt 25, 2010 9:16

Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: turuplats
kas mootorikettide eluiga ikka 300-400 tuhat pole!
ei ole. Vähemalt Saabil mitte. kui 200 tuhat ära veab on ikka jube hästi läinud juba.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#38

E Okt 25, 2010 9:22

Algselt postitas: mlcads
Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Linnalegend. Ei usu.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

E Okt 25, 2010 9:23

Tähendab, ärge siis mu sõnu absoluutse tõena võtke. Eks neid ole ennegi ette sattunud, millel kestavad ja kestavad ja kestavad. Aga suurem mass kahjuks ei kesta.

Keegi siin eespool küsis, et kas ma mõtlen Saabi üldiselt või 9-5-te, siis üldiselt uuema otsa autosid. Klassikutel kestsid asjad kauem. Ja uuematel on nagunii sisuliselt sama mootor kõigil peal, niiet mudeli vahet pole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#40

E Okt 25, 2010 10:36

Vähemalt service book-is seda ei kajastunud, vaevalt keegi salavahetust seal tegi

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: mlcads
Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Linnalegend. Ei usu.
Marx
Postitusi: 112
Liitunud: L Aug 28, 2010 1:14
Asukoht:
Auto:

#41

E Okt 25, 2010 10:54

Algselt postitas: mlcads
Vähemalt service book-is seda ei kajastunud, vaevalt keegi salavahetust seal tegi

Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: mlcads
Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole
Linnalegend. Ei usu.


Ega ketivahetust raamatusse ei kirjutatagi.

Ise tean ühte 2001. a 9-5 millel esimene ketivahetus 298000km
ja 2004. a 9-5 millel kellal 305000km ja kette pole vahetatud.

Niiet mõni ikka kestab ka.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#42

E Okt 25, 2010 11:01

Algselt postitas: Marx

Ise tean ühte 2001. a 9-5 millel esimene ketivahetus 298000km
ja 2004. a 9-5 millel kellal 305000km ja kette pole vahetatud.

Niiet mõni ikka kestab ka.


Ei tahaks kohe üldse uskuda seda...:conf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#43

E Okt 25, 2010 11:10

Proovin lähiajal leida meest ja skaneerida ServiceBooki
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#44

E Okt 25, 2010 11:32

Algselt postitas: Marx
Ega ketivahetust raamatusse ei kirjutatagi.

Miks siis mitte? Loogiline on ju sellised tööd, mis jäävad väljapoole tavahoolduse piire, kirja panna.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#45

E Okt 25, 2010 11:49

Hooldusraamatusse on nõue kirjutada ainult hooldus-TH1 või TH2.
See kui keegi kirjutab sinna ka kettide vahetuse on oma isiklik asi.
Samamoodi võiks sinna kirja panna ka rihmade-ketaste-amortide vahetuse:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#46

E Okt 25, 2010 13:17


Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole


Rihmaga V6 :P
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#47

E Okt 25, 2010 13:53

Algselt postitas: MadMan

Hmm...sõbral peaaegu 350 000 9-5l, ja ketid vahetamata, häält ka ei ole


Rihmaga V6 :P


Kusjuures mul ühel sõbral on v6 mootoriga Honda ja viimase 200 000 km (ls. umbes 350 000) jooksul pole rihma vahetatud (ei ole teada ka see kas varem on vahetatud).

Iga kord kui autodest hakkame rääkima siis ta seletab, et peaks rihmavahetuse ette võtma. :P

Sellest vist võib järeldada, et Honda rihmad peavad sama kaua vastu kui Saabi kett. (olgugi et rihm puruneb kergemini ja ootamatult)
Tornaado
Postitusi: 25
Liitunud: R Okt 01, 2010 11:45
Asukoht:
Auto:

#48

E Okt 25, 2010 20:10

Mul SAAB 9-5 2,3 125KW, aasta 1999 ning kette teeb häält. Hetkel uurin võimalusi, kus vahetada jne. Huvitav, kaua ta üldse lubab sõita sedasi, mis ta häält tehes metsa võib keerata ? Keegi rääkis eelnevalt siin midagi pingutusest, kas see on automaatne, või saab ise seda kuidagi regullida ?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#49

T Okt 26, 2010 8:09

Pinguti on automaatne.
Kui juba häält kuulda on siis on tavaliselt pinguti lõpuni väljas.
Ehk siis kett veninud ja tallad-hammakad kulunud.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#50

T Okt 26, 2010 11:38

Kas kellelgi kett katki ka on läinud kunagi? Või tekitavad veninud kett ja kulunud hammakad tuntavaid probleeme ka mootori töös?
Vasta