Saab 9-5 läheb keema.
Tere. Suur mure, äkki oskate nõu anda.
Nimelt probleem on selles, et auto kipub üle kuumenema. Niimoodi kohapeal tühikäigul seistes ja linna vahel sõites ei juhtu nagu midagi, aga nii kui umbes vähemalt 10 km on maanteel ära sõidetud, nii hakkab jahutusvedeliku osuti järsult tõusma ja läheb täiesti punase peale, kui vahepeal mootorit seisma ei jäta ja jälle natuke aega jahtuda ei lase. Lisaks hakkab veel ees ventilaator ka tööle.
Auto käis ka remondis, just täna sain kätte, kuid sõites selgus, et probleem pole ikkagi kuhugi kadunud. :conf:
Ära vahetati veepump, termostaat, mitmed rullid, rihm, pingutaja, generaatori laagrid ja harjad.
Ja see veepump oli tõesti läbi ja vajas vahetust, kuid jah, probleem on ikka alles ja nüüd on mõistus otsas, et mis tal ometi viga on :wall::wtf: Mõte oli, et äkki plokikaane tihend, aga sel juhul peaks ta ju mulle ajama paisupaagist:? Aga mingeid mulle sealt igatahes küll ei tule.
Et mis te arvate?
Auto on Saab 9-5 1998 a. 2.3 125 kW automaat.
Nimelt probleem on selles, et auto kipub üle kuumenema. Niimoodi kohapeal tühikäigul seistes ja linna vahel sõites ei juhtu nagu midagi, aga nii kui umbes vähemalt 10 km on maanteel ära sõidetud, nii hakkab jahutusvedeliku osuti järsult tõusma ja läheb täiesti punase peale, kui vahepeal mootorit seisma ei jäta ja jälle natuke aega jahtuda ei lase. Lisaks hakkab veel ees ventilaator ka tööle.
Auto käis ka remondis, just täna sain kätte, kuid sõites selgus, et probleem pole ikkagi kuhugi kadunud. :conf:
Ära vahetati veepump, termostaat, mitmed rullid, rihm, pingutaja, generaatori laagrid ja harjad.
Ja see veepump oli tõesti läbi ja vajas vahetust, kuid jah, probleem on ikka alles ja nüüd on mõistus otsas, et mis tal ometi viga on :wall::wtf: Mõte oli, et äkki plokikaane tihend, aga sel juhul peaks ta ju mulle ajama paisupaagist:? Aga mingeid mulle sealt igatahes küll ei tule.
Et mis te arvate?
Auto on Saab 9-5 1998 a. 2.3 125 kW automaat.
See, et ventilaator tööle hakkab on positiivne, st. et see vähemalt töötab ja üritab mootorit jahutada. Kas jahutusvedeliku tase on ikka ok. ja kas vedelik ka kaob?
Alati ei pruugi katkise tihendiga mulle tulla, seda saab muidugi keemiliselt kindlaks teha. Minu diislil näiteks ei tulnud mingeid mulle, sumbutist tuli ainult auru aga ega ta mul ka keema muidugi ei läinud.
Alati ei pruugi katkise tihendiga mulle tulla, seda saab muidugi keemiliselt kindlaks teha. Minu diislil näiteks ei tulnud mingeid mulle, sumbutist tuli ainult auru aga ega ta mul ka keema muidugi ei läinud.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga sul ju tõuseb vaid temp. osuti ja mulle paagist välja ei aja?
nagu ma su postitusest aru saan?
siis äkki anduris viga?
nagu ma su postitusest aru saan?
siis äkki anduris viga?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tuleb keemiline test teha.Siis saab kõik selgeks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Algselt postitas: Jupats
Ega lekkiv paisupaagi kork ei võiks olla viga? Tänu rõhule tõuseb ka ju keemistemp...
lekke puhul peaks kõigepealt tasapind kaduma.
Ise pakun auguga plokikaane tihendit ja/või kõverat kaant ennast.
Pump oli läbi, ja kui ta lekkis, siis ehk sõideti natuke kuiva mootoriga?
Trionicu soovitatud meetodiga saaks kõige lihtsamini selguse.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Ei kee seal midagi üle korras mootori puhul.Kui juba keeb,on mootor vigane.Temp. osuti seisab 80-120 kraadi vahemikus paigal.Kui korgi klapid ei tööta,muutub lihtsalt keemistemperatuur.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
aga mis sul teeb kui käigupealt korgi maha keerad,ma mõtlen et ikka sõidust tulnud ja käib kohapeal,proovisin just peale 20 km sõitu keerasin maha ja ei midagi ei tulnud sealt välja,nagu survet polekski,mul muidugi seda probleemi pole mis sul,aga kui viga ainult anduris siis peaks sul samamamoodi olema ma arvan
sorry õigekirja pärast
sorry õigekirja pärast
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
seda muidugi,aga ma ei kuulnud susinatki et ohtu oleks:)Algselt postitas: Jupats
Lisaks veel juurde, et sooja mootoriga tuleb paisupaagi korki hästi aeglaselt maha keerata. Parem oleks ültse mitte näppida. Vastasel juhul on põletushaavad kerged tulema.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Algselt postitas: warum
seda muidugi,aga ma ei kuulnud susinatki et ohtu oleks:)Algselt postitas: Jupats
Lisaks veel juurde, et sooja mootoriga tuleb paisupaagi korki hästi aeglaselt maha keerata. Parem oleks ültse mitte näppida. Vastasel juhul on põletushaavad kerged tulema.
Siis tuleb kork enne korralikult kinni keerata, et korgi vahelt ei lekiks.