Check engine

Vasta
kirsti60
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 20, 2010 10:21
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 20, 2010 10:30

mure järgmine - maanteel sõite auto nagu tõrkus. linnas järsku suri sõidu ajal välja ja enam käima ei läinud. tekkis vea teade -check engine. Paari tunni pärast proovisin autot uuesti käima panna, kuid suri kohe välja. Käima jäi siis, kui hoidsin gaasi peal. Sõiduajal ei saanud gaasi maha lasta, sest siis suri kohe välja. Pidurdasi ka nii, et ühe jalaga hoidsin ikka tuure peal. Vahetasin ära küünlad, sest need oli juba suht läbi. Nüüd auto nagu töötaks jälle normaalselt, kuid veateade ikka alles. Mida peaks veel kontrollima?
Tegu on Saab 9-5 automaat käigukastiga.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 20, 2010 10:44

TECH2 juhtmega järgi ja kohe viga selge :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kirsti60
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 20, 2010 10:21
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 21, 2010 9:47

andis vea teate "throttle valve". kohalikud vaatasid masinat ja ütlesid, et viga pole midagi.
täna peale tankimist uuesti käima pannes lõi jälle veateate. Kahjuks ei saa preagu Tech2 juhtmeid järgi panna.
Mida see veateade endast kujutab?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#4

T Dets 21, 2010 10:18

Eelnev kirjeldus kõlab nagu oleks masin ''limp home'' reziimis. Ja sealt ka ehk veateade throttle valve.. Aga miks läks auto limp home reziimi on ikka teadmata
ebe
Postitusi: 53
Liitunud: E Jaan 18, 2010 22:00
Asukoht:
Auto:

#5

T Dets 21, 2010 18:34

mure järgmine - maanteel sõite auto nagu tõrkus. linnas järsku suri sõidu ajal välja ja enam käima ei läinud. tekkis vea teade -check engine. Paari tunni pärast proovisin autot uuesti käima panna, kuid suri kohe välja. Käima jäi siis, kui hoidsin gaasi peal. Sõiduajal ei saanud gaasi maha lasta, sest siis suri kohe välja. Pidurdasi ka nii, et ühe jalaga hoidsin ikka tuure peal. Vahetasin ära küünlad, sest need oli juba suht läbi. Nüüd auto nagu töötaks jälle normaalselt, kuid veateade ikka alles. Mida peaks veel kontrollima?
Tegu on Saab 9-5 automaat käigukastiga.



Mul sama probleem oli autol ja sai vahetatud süütekasset aga pole kindel et viga selles ültse oli.Carringi targad ütlesid et pendsupump kuid jäi vahetamatta ja nende kiuste sõidab auto siiani ning juba pool aastat.Oleks neile lihtsalt andnud 6000 eeku.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

T Dets 21, 2010 18:51

Sellist asja nagu "Throttle valve" WIS ei tunne. Pigem kahtlustaks Thottlebody ehk maakeeli segusiibrit. Selle elektroonikaplokk samuti võimeline maha surema. Ise jäin selle tõttu keset Kristiine ristmikku. Kohe oli ka Limp Home peal. Sarnaselt teemaalgatajale, sain pedaaliga mängides ennast teenindusse vedada. Terve TB läks vahetusse.

EDIT: Bensupumpa 6000.- eest vahetada pole ka nagu mõtet.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

T Dets 21, 2010 20:30

No ma ka mõtlesin, et throttle valve'ini jõuti mingi universaalse koodi ja - lugejaga. Limp home's on siis masin ju siiamaani, kui keegi pole kätt külge pannud ja põhjus on ikka teadmata
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#8

K Dets 22, 2010 10:43

Ega see Limp Home ise tõesti maha ei tule. Maha võttes läheb tõenäoliselt ka uuesti peale.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

K Dets 22, 2010 21:10

Mul on veel viimane segusiiber riiulis alles.
Kui teemaalgatajal oleks profiilis ka asukoht, siis saaks midagi edasi soovitada kuhu minna või mida teha.
Hetkel ei ole selge, kas "kohalikud", kes ei saa tech2-te järgi panna, asuvad Trollhattanis või Kolga-Jaanis.
kirsti60
Postitusi: 3
Liitunud: E Dets 20, 2010 10:21
Asukoht:
Auto:

#10

E Dets 27, 2010 14:19

VM's käidud ja segusiiber vahetatud. Auto töötab jälle.

Kuid peale pühi ilmes järgmine probleem. Sõiduajal tuled "vilguvad" (muutuvad ähmasemaks/puhmimaks/kollasemaks ja siis tagasi heledamaks/valgemaks). Vahepeal hakkas põlema armatuuril aku tuli, siis kustus ära ja nii vahelduva eduga.
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#11

E Dets 27, 2010 14:36

Kõlab nagu geneka probleem. Vähemalt mul olid sarnased sümptomid kui genekas küpse ja aku hakkas juba tühjaks saama. Samas mul ka teistsugune auto:eureka:
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#12

E Dets 27, 2010 14:37

arvaks geneka viga.vaata alustuseks harjad
Vasta