Kõrvalistuja jalgealune märg ?
Probleem siis selline, et talve läbi mattide alla ei vaadanud ja nüüd siis peale "kevadpuhastust" salongis avastasin kõrvalistuja jalgealuse ujuvat. Sõrmedega vajutades lõi laineid lausa juhipoolne on kuiv, tagaistujatel samuti. Kas oskab keegi kohe öelda, et vot selline "tüüpviga" tõenäoliselt või saabidel ei tohiks sellist asja olla ? Kergelt libe tundub see vedelik... Pole omal võimalust üles ka upitada masinat. Tegemist siis 2.0 98.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Mati alt äravoolu ei ole, kuna põrandavaip on veekindel. Võta ööseks matt tuppa kuivama ning pista mõned ajalehed vaibale. Normaaltingimustes peab konditsioneer selle ära kuivatama.
EDIT: Kui vaip katki või üleujutus on üle servade juba peksnud, siis tuleb lahti võtta põhja all asuv kummipunn. Keres on ca 2,5cm diameetriga auk, kuhu ette on pandud kummipuksi meenutav jubin. Minu mäletamist mööda sai seda ka väljast poolt lahti. Päris välja tohi seda kiskuda, kuna selle küljes on konditsioneeri äravooluvoolik. Piisab sellest, kui kruvikeeraja vahele pista ning vesi välja lasta.
EDIT: Kui vaip katki või üleujutus on üle servade juba peksnud, siis tuleb lahti võtta põhja all asuv kummipunn. Keres on ca 2,5cm diameetriga auk, kuhu ette on pandud kummipuksi meenutav jubin. Minu mäletamist mööda sai seda ka väljast poolt lahti. Päris välja tohi seda kiskuda, kuna selle küljes on konditsioneeri äravooluvoolik. Piisab sellest, kui kruvikeeraja vahele pista ning vesi välja lasta.
huvitav on see et kui ta on ärakuiivanud ja hakkab vihma sadama läheb jälle matt märjaksMati alt äravoolu ei ole, kuna põrandavaip on veekindel. Võta ööseks matt tuppa kuivama ning pista mõned ajalehed vaibale. Normaaltingimustes peab konditsioneer selle ära kuivatama.
EDIT: Kui vaip katki või üleujutus on üle servade juba peksnud, siis tuleb lahti võtta põhja all asuv kummipunn. Keres on ca 2,5cm diameetriga auk, kuhu ette on pandud kummipuksi meenutav jubin. Minu mäletamist mööda sai seda ka väljast poolt lahti. Päris välja tohi seda kiskuda, kuna selle küljes on konditsioneeri äravooluvoolik. Piisab sellest, kui kruvikeeraja vahele pista ning vesi välja lasta.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
kas seda peaks nägema juhi pedaalide ülevalt?Igatahes kui olen seal pedaalide juures sellili ja vaatn üles siis näen ainult ühte kummikatet ja sealt ei tule vist...,kas on veel ülevalpool siis see ECU kummikate?Siis jookseb sealt ECU kummikatte alt sisse.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Ecu asub kindalaeka taga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kahtlustan siiski, et see libe ollus seal on autopesulast. Kui näppudega veidi hõõruda siis tekib kerge vaht... seega jahutusvedelik ta ei ole ilmselt. Kas sellele ecu tihendile saab lihtsalt ligi või peaks pigem teadjamatel meestel asja laskma uurida ?
Libe, vahe, kõrvalistuja, jalad.. Pead vast peeglisse vaatama?
Vabandus, OT :beer:
Vabandus, OT :beer:
väga huvitav siis kuidas saab juhimatialune ja matt läbi märg olla, kõrvalistuja ja ülejäänud matid kuivad vaid juhi matt märg???Ecu asub kindalaeka taga.
Kas MINA olen sulle väitnud.et su masinal ECU kaanetihend ei pea?
Vali natuke oma viiteid-sõnastust:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aknatihend lekib? Minu vanal autol (mis küll polnud SAAB) oli selline viga. Otsimine võttis aega, aga abi sai silikoonitörtsust.
Tihendid puuduvad.Klaasid on liimitud.
Aravoolukanalitele pääseb ligi ainult salongist (kui just summutit ja selle ekraanplekke eemaldada ei soovi),eemaldades vaipade keskkonsoolini tõusvad küljed.
Igasugused kompressorid tuleb unustada.
Pole ju keeruline keeleotsaga proovida-millega tegu.9-5 ajaloo jooksul pole olnud tegu jahutusvedelikuga.Viimane on spetsiifiliselt magus.
Ükski autopesija ei UJUTA salongi veega,kui sisepesu tehakse.
Vesi tuleb kas "ahjust",mootori ecu kaanest, või mõne signapaigakdaja tekitet ebatihedast august. Haruharva ka ebakorrektselt liimitud esiklaasi vahelt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Endal sama lugu olnud, mõlemalt poolt lausa ujus jalamattide alune. Pidin pool autot lahti kiskuma... põhjuseks polnud muu kui see, et kliimaseadme äravoolutorud olid umbes...ja sealt seda vett lekkis sinna mattidesse ikk aliitrite kaupa- tuli põhjamatid välja võtta ja mingi pool kuud kuivasid.
ei sorry ma pole seda väitnud vaid nagu targa mehelt küsisin niivisi:drink:väga huvitav siis kuidas saab juhimatialune ja matt läbi märg olla, kõrvalistuja ja ülejäänud matid kuivad vaid juhi matt märg???Ecu asub kindalaeka taga.
Kas MINA olen sulle väitnud.et su masinal ECU kaanetihend ei pea?
Vali natuke oma viiteid-sõnastust:wall:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Tõmban küll vana teema üles, aga sobib siia:
Nimelt probleem selles, et tagaistujate jalgealugsed märjad. Mõlemad. Nuusutasin, katsusin, ei tundu olevat jahutusvedelik.
Samuti märgati autos, et kui ees puhus kliima mõnusat jahedat (ja regullides tempi kõik toimis nii nagu peab), siis taga kahe istme vahel olevates avadest puhus sooja.
Näpunäiteid?
EDIT: Sain nii palju targemaks et võib umbes olla midagi kliimaga seotut. Kuidas ja kuhu tuleks vaadata?
Nimelt probleem selles, et tagaistujate jalgealugsed märjad. Mõlemad. Nuusutasin, katsusin, ei tundu olevat jahutusvedelik.
Samuti märgati autos, et kui ees puhus kliima mõnusat jahedat (ja regullides tempi kõik toimis nii nagu peab), siis taga kahe istme vahel olevates avadest puhus sooja.
Näpunäiteid?
EDIT: Sain nii palju targemaks et võib umbes olla midagi kliimaga seotut. Kuidas ja kuhu tuleks vaadata?
Nii, salongi keskel põranda all pidid olema miskid kliima torud mis tuleks puhtaks puhuda sain ma aru. Mismoodi sinna ligi saab ja on nüüd tee õige? Katusin tagapoolt kahe esiistme vahelt seda polstrit lahti kakkuda aga polstri taga tundub lihtsalt plastik olevat.
Mis krdi torud?
parandus, voolikud. Ehk siis jutu järgi kui kahe istme vahelise kõrgendiku külgede pealt polster lahti kakkuda siis seal pidid olema miskid voolikud. Ei pea kohe niimoodi kurjalt, eks?
Mul on võibolla tõlkimisega probleeme, aga googeldades leiab:
"he drain hoses come through the floor directly under the front seats, with the engine idling and the AC set to cold, you should see water dripping from both drains.
The pipe work comes upto each side of the heater hosing inside the dash to the juction connections, from there the hoses go to the evaporator housing.
You can split the hoses at the base of the heater box and blow the hoses back towards the floor.
You can see the hoses by folding down the floor carpet on each side of the centre console"