Kõrvalistuja jalgealune märg ?

HotZ
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 27, 2010 18:42
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 13, 2011 20:06

Probleem siis selline, et talve läbi mattide alla ei vaadanud ja nüüd siis peale "kevadpuhastust" salongis avastasin kõrvalistuja jalgealuse ujuvat. Sõrmedega vajutades lõi laineid lausa :( juhipoolne on kuiv, tagaistujatel samuti. Kas oskab keegi kohe öelda, et vot selline "tüüpviga" tõenäoliselt või saabidel ei tohiks sellist asja olla ? Kergelt libe tundub see vedelik... Pole omal võimalust üles ka upitada masinat. Tegemist siis 2.0 98.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 13, 2011 20:21

Kas jahutusvedelikku oled ka pidanud juurde valama?
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

K Apr 13, 2011 20:28

Äravool umbes, ECU kummikate lekib jne... Võimalusi üsna mitu.
HotZ
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 27, 2010 18:42
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 13, 2011 21:42

Kas jahutusvedelikku oled ka pidanud juurde valama?


Olen küll, aga samas ma tean, et kuskilt eest tiba tilgutab.
Pole jõudnud veel töökotta viia.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

N Apr 14, 2011 0:06

Käega katsudes saab aru, kas harilik vesi põrandal või jahutusvedelik. Viimane on katsudes libe ning omapärane lõhn on ka juures.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#6

N Apr 14, 2011 7:11

Kergelt libe tundub see vedelik...


Ma just sellepärast arvasingi, et tegu äkki jahutusvedelikuga, mis laseb soojendusradikast jalga.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 14, 2011 8:20

Ei ole oma 5aastase praktika jooksul veel näinud
lekkivat 9-5 salongiradikat.
Pigem on tegu ikka veega.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 14, 2011 16:14

kuidas saaks puhastada äravoolu kanaleid, kas lihtsalt kompressoriga saaks?Ja siis veel kus kohas täpselt need kanalid asuvad?Mõtlen esiotsa, mul on ka juhi matt märg.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

N Apr 14, 2011 16:20

Mati alt äravoolu ei ole, kuna põrandavaip on veekindel. Võta ööseks matt tuppa kuivama ning pista mõned ajalehed vaibale. Normaaltingimustes peab konditsioneer selle ära kuivatama.

EDIT: Kui vaip katki või üleujutus on üle servade juba peksnud, siis tuleb lahti võtta põhja all asuv kummipunn. Keres on ca 2,5cm diameetriga auk, kuhu ette on pandud kummipuksi meenutav jubin. Minu mäletamist mööda sai seda ka väljast poolt lahti. Päris välja tohi seda kiskuda, kuna selle küljes on konditsioneeri äravooluvoolik. Piisab sellest, kui kruvikeeraja vahele pista ning vesi välja lasta.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#10

R Apr 15, 2011 8:54

Mati alt äravoolu ei ole, kuna põrandavaip on veekindel. Võta ööseks matt tuppa kuivama ning pista mõned ajalehed vaibale. Normaaltingimustes peab konditsioneer selle ära kuivatama.

EDIT: Kui vaip katki või üleujutus on üle servade juba peksnud, siis tuleb lahti võtta põhja all asuv kummipunn. Keres on ca 2,5cm diameetriga auk, kuhu ette on pandud kummipuksi meenutav jubin. Minu mäletamist mööda sai seda ka väljast poolt lahti. Päris välja tohi seda kiskuda, kuna selle küljes on konditsioneeri äravooluvoolik. Piisab sellest, kui kruvikeeraja vahele pista ning vesi välja lasta.
huvitav on see et kui ta on ärakuiivanud ja hakkab vihma sadama läheb jälle matt märjaks
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

R Apr 15, 2011 9:15

Siis jookseb sealt ECU kummikatte alt sisse.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#12

R Apr 15, 2011 10:05

Aknatihend lekib? Minu vanal autol (mis küll polnud SAAB) oli selline viga. Otsimine võttis aega, aga abi sai silikoonitörtsust.
SAAB on tegusõna!
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#13

R Apr 15, 2011 17:12

Siis jookseb sealt ECU kummikatte alt sisse.
kas seda peaks nägema juhi pedaalide ülevalt?Igatahes kui olen seal pedaalide juures sellili ja vaatn üles siis näen ainult ühte kummikatet ja sealt ei tule vist...,kas on veel ülevalpool siis see ECU kummikate?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

R Apr 15, 2011 17:28

Ecu asub kindalaeka taga.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#15

R Apr 15, 2011 17:35

Ecu asub kindalaeka taga.
väga huvitav siis kuidas saab juhimatialune ja matt läbi märg olla, kõrvalistuja ja ülejäänud matid kuivad vaid juhi matt märg???
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
HotZ
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 27, 2010 18:42
Asukoht:
Auto:

#16

R Apr 15, 2011 23:45

Kahtlustan siiski, et see libe ollus seal on autopesulast. Kui näppudega veidi hõõruda siis tekib kerge vaht... seega jahutusvedelik ta ei ole ilmselt. Kas sellele ecu tihendile saab lihtsalt ligi või peaks pigem teadjamatel meestel asja laskma uurida ?
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#17

L Apr 16, 2011 4:08

Libe, vahe, kõrvalistuja, jalad.. Pead vast peeglisse vaatama?
Vabandus, OT :beer:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

L Apr 16, 2011 7:10

Ecu asub kindalaeka taga.
väga huvitav siis kuidas saab juhimatialune ja matt läbi märg olla, kõrvalistuja ja ülejäänud matid kuivad vaid juhi matt märg???


Kas MINA olen sulle väitnud.et su masinal ECU kaanetihend ei pea?
Vali natuke oma viiteid-sõnastust:wall:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

L Apr 16, 2011 7:40

Aknatihend lekib? Minu vanal autol (mis küll polnud SAAB) oli selline viga. Otsimine võttis aega, aga abi sai silikoonitörtsust.

Tihendid puuduvad.Klaasid on liimitud.

Aravoolukanalitele pääseb ligi ainult salongist (kui just summutit ja selle ekraanplekke eemaldada ei soovi),eemaldades vaipade keskkonsoolini tõusvad küljed.
Igasugused kompressorid tuleb unustada.

Pole ju keeruline keeleotsaga proovida-millega tegu.9-5 ajaloo jooksul pole olnud tegu jahutusvedelikuga.Viimane on spetsiifiliselt magus.

Ükski autopesija ei UJUTA salongi veega,kui sisepesu tehakse.
Vesi tuleb kas "ahjust",mootori ecu kaanest, või mõne signapaigakdaja tekitet ebatihedast august. Haruharva ka ebakorrektselt liimitud esiklaasi vahelt.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#20

T Apr 26, 2011 16:13

Endal sama lugu olnud, mõlemalt poolt lausa ujus jalamattide alune. Pidin pool autot lahti kiskuma... põhjuseks polnud muu kui see, et kliimaseadme äravoolutorud olid umbes...ja sealt seda vett lekkis sinna mattidesse ikk aliitrite kaupa- tuli põhjamatid välja võtta ja mingi pool kuud kuivasid.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#21

T Apr 26, 2011 20:23

Ecu asub kindalaeka taga.
väga huvitav siis kuidas saab juhimatialune ja matt läbi märg olla, kõrvalistuja ja ülejäänud matid kuivad vaid juhi matt märg???


Kas MINA olen sulle väitnud.et su masinal ECU kaanetihend ei pea?
Vali natuke oma viiteid-sõnastust:wall:
ei sorry ma pole seda väitnud vaid nagu targa mehelt küsisin niivisi:drink:
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#22

E Juun 24, 2013 20:42

Tõmban küll vana teema üles, aga sobib siia:

Nimelt probleem selles, et tagaistujate jalgealugsed märjad. Mõlemad. Nuusutasin, katsusin, ei tundu olevat jahutusvedelik.

Samuti märgati autos, et kui ees puhus kliima mõnusat jahedat (ja regullides tempi kõik toimis nii nagu peab), siis taga kahe istme vahel olevates avadest puhus sooja.

Näpunäiteid?

EDIT: Sain nii palju targemaks et võib umbes olla midagi kliimaga seotut. Kuidas ja kuhu tuleks vaadata?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#23

T Juun 25, 2013 22:18

Nii, salongi keskel põranda all pidid olema miskid kliima torud mis tuleks puhtaks puhuda sain ma aru. Mismoodi sinna ligi saab ja on nüüd tee õige? Katusin tagapoolt kahe esiistme vahelt seda polstrit lahti kakkuda aga polstri taga tundub lihtsalt plastik olevat.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

T Juun 25, 2013 22:33

Mis krdi torud?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#25

T Juun 25, 2013 22:45

Mis krdi torud?


parandus, voolikud. Ehk siis jutu järgi kui kahe istme vahelise kõrgendiku külgede pealt polster lahti kakkuda siis seal pidid olema miskid voolikud. Ei pea kohe niimoodi kurjalt, eks?

Mul on võibolla tõlkimisega probleeme, aga googeldades leiab:
"he drain hoses come through the floor directly under the front seats, with the engine idling and the AC set to cold, you should see water dripping from both drains.

The pipe work comes upto each side of the heater hosing inside the dash to the juction connections, from there the hoses go to the evaporator housing.

You can split the hoses at the base of the heater box and blow the hoses back towards the floor.
You can see the hoses by folding down the floor carpet on each side of the centre console"
Vasta