Õli Tuli!

Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 22, 2011 22:05

Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!

Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

P Mai 22, 2011 22:09

Lood on kehvasti :( Autoga ära sõida enam ühtki meetrit. Paelaotsa ja töökotta. Tuleb alt lahti võtta ja vaadata kas annab midagi päästa veel....
r.kalda
Postitusi: 18
Liitunud: L Veebr 26, 2011 16:40
Asukoht:
Auto:

#3

P Mai 22, 2011 22:12

Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!

Kas mõni targem oskab kosta midagi ?




Pakun, et õli võtturi sõel umbes ja õlirõhu andur ise lekib.
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#4

P Mai 22, 2011 22:13

kuidas ma vean seda mul on automaat ja olen eestist kuskil 300 km kaugusel :D. Kas asi tõesti nii hull
r.kalda
Postitusi: 18
Liitunud: L Veebr 26, 2011 16:40
Asukoht:
Auto:

#5

P Mai 22, 2011 22:19

Ei hakka uut teemat tegema aga probleem järgmine, selle õlitulukesega.
Mul jällegi sooja mootori korral tühikäigul õlituli vilgub ja vahest isegi jääb põlema. Jällegi kui pöörded 1000 peale viia, siis kustub. Külmalt sellist asja ei esine. Vahetatud äsja õli, filter, õlirõhu andur ja puhastatud õlivõtturi sõel. Äkki kellegil on veel ideid milles võib viga olla. Autoks siis 2.0 t 141kw


Ette tänades!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

P Mai 22, 2011 22:19

muidugi 9-5 puhul see päris tõsine asi aga on ka lihtsam võimalus, et õlirõhuandur peetis ja sealt vahelt tilgub ka õli sumbutaja peale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#7

P Mai 22, 2011 22:19

kuidas ma vean seda mul on automaat ja olen eestist kuskil 300 km kaugusel :D. Kas asi tõesti nii hull


Siis võtad paar vaati autosse kaasa ja kallad juurde pidevalt, kui sõidad esimesse lähemalolevasse töökotta. Nalja sellega pole.

terv, teager
r.kalda
Postitusi: 18
Liitunud: L Veebr 26, 2011 16:40
Asukoht:
Auto:

#8

P Mai 22, 2011 22:23

Ainuke võimalus, treila või siis kohapeal remonti viia. Kui sõitmist jätkata siis peaksid juba uue mootori peale mõtlema ja turbo peale ka kindlasti.
r.kalda
Postitusi: 18
Liitunud: L Veebr 26, 2011 16:40
Asukoht:
Auto:

#9

E Mai 23, 2011 14:39

Mis ülesanne sellel reduktsiooni klapil on ja kus ta üldse asub?
Kas selle viga võib olla, et tühikäigul õlituli vilgub, põleb?
Et reduktsiooni klapp kinni vms...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

E Mai 23, 2011 15:01

Mis ülesanne sellel reduktsiooni klapil on ja kus ta üldse asub?
Kas selle viga võib olla, et tühikäigul õlituli vilgub, põleb?
Et reduktsiooni klapp kinni vms...


klapi ülsanne on ära hoida liigset rõhku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#11

E Mai 23, 2011 15:12

Ja kui mu mälu mind ei peta, siis asuba ta mootori otsakaane sees (all ääres)
r.kalda
Postitusi: 18
Liitunud: L Veebr 26, 2011 16:40
Asukoht:
Auto:

#12

E Mai 23, 2011 15:35

Tänan, vist isegi leidsin aga küsimus ikkagi, kas selle klapiga võib siis seotud olla õlitule vilkumine-põlemine, sooja mootori korral tühikäigul.
Või on siis õlipump peetis?
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#13

E Mai 23, 2011 18:44

Kuidas ma saaksin ise kontrollida mis mul viga on äkki keegi valgustaks natuke?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

E Mai 23, 2011 18:57

Kuidas ma saaksin ise kontrollida mis mul viga on äkki keegi valgustaks natuke?

Alustuseks istu peegli ette, tee suu lahti ja vaata-kui kurk punane ei ole siis ilmselt angiini ei ole:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#15

E Mai 23, 2011 19:13

üldiselt teager juba andis ideed ja ega muud ei olegi.ise saad järgi uurida seda,et kust see õli tuleb mis tilgub.
ega keegi ei ole siin selgeltnägijad ja arvamise meetodil pakkuda,et mis viga.alustagi sellest,et tee kindlaks kust õli tilgub.
samas ka sinu tervisliku seisu on raske mõistatada alustuseks võiksid tõesti vaadata ega kurk ei ole punane või kraadidaega palavikku põle:)
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#16

T Mai 24, 2011 17:14

vaatasin täna natuke ja tundub ,et õli lekib paremalt poolt
AAA
Postitusi: 272
Liitunud: N Dets 09, 2010 10:50
Asukoht:
Auto:

#17

T Mai 24, 2011 17:42

vaatasin täna natuke ja tundub ,et õli lekib paremalt poolt

Väga hea, et nii täpselt kirjeldasid, ilmselt varsti vastus käes.
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#18

T Mai 24, 2011 18:22

Kui tippspetsialistid enam ei aita, tuleb rahvameditsiini poole pöörduda.
Hakkame sellest peale kui õli tilgub paremalt. Kuspool sa siis ise parajasti asud?
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

K Mai 25, 2011 21:38

näiteks mina ka ei uskunud et asi hull kui õlituli vilgatas ja talvel ka jäi korra põlema, pääsesin salede vahetusega...kui ei taha veel remonti viia siis varsti pead nii või naa seda tegema, 9-5 mootor on sellekohapealt otsekohane, niisama see tuluke ikka ei vilgu
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#20

N Mai 26, 2011 19:48

Olen ise kaugel eestist ja lähen sinna järgmine nädal.
Vaatasin täna auto alla ja nägin järgmist;
kõrval istuja poolt tibutas õli mulle näkku nagu vihma ,kui auto alla ronisin ja mootori käivitasin. Õli pritsis kuskilt rihma juurest mis seal pöörles täpsemalt äkki oskab keegi vastata mis vidinad seal on ?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

N Mai 26, 2011 23:23

Väntvõlli esimene simmerling lekib.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

R Mai 27, 2011 7:35

Kui juba pritsis,siis on arvatavasti mittetoimiva karterituulutuse põhjustet simmeri väljasurumine oma kohalt.Või on õlipumba kaanega midagi juhtunud.
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#23

R Mai 27, 2011 7:54

kas sellega eestisse kannatab sõita?
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#24

R Mai 27, 2011 9:01

Nööriotsas ehk
Blaind
Postitusi: 10
Liitunud: P Mai 15, 2011 14:52
Asukoht:
Auto:

#25

R Mai 27, 2011 12:14

mul on automaat ,kui õli juurde valan siis ehk tuleb ära või mis
Vasta