Õli Tuli!
Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!
Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!
Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Lood on kehvasti Autoga ära sõida enam ühtki meetrit. Paelaotsa ja töökotta. Tuleb alt lahti võtta ja vaadata kas annab midagi päästa veel....
Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!
Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
Pakun, et õli võtturi sõel umbes ja õlirõhu andur ise lekib.
Ei hakka uut teemat tegema aga probleem järgmine, selle õlitulukesega.
Mul jällegi sooja mootori korral tühikäigul õlituli vilgub ja vahest isegi jääb põlema. Jällegi kui pöörded 1000 peale viia, siis kustub. Külmalt sellist asja ei esine. Vahetatud äsja õli, filter, õlirõhu andur ja puhastatud õlivõtturi sõel. Äkki kellegil on veel ideid milles võib viga olla. Autoks siis 2.0 t 141kw
Ette tänades!
Mul jällegi sooja mootori korral tühikäigul õlituli vilgub ja vahest isegi jääb põlema. Jällegi kui pöörded 1000 peale viia, siis kustub. Külmalt sellist asja ei esine. Vahetatud äsja õli, filter, õlirõhu andur ja puhastatud õlivõtturi sõel. Äkki kellegil on veel ideid milles võib viga olla. Autoks siis 2.0 t 141kw
Ette tänades!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
muidugi 9-5 puhul see päris tõsine asi aga on ka lihtsam võimalus, et õlirõhuandur peetis ja sealt vahelt tilgub ka õli sumbutaja peale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kuidas ma vean seda mul on automaat ja olen eestist kuskil 300 km kaugusel :D. Kas asi tõesti nii hull
Siis võtad paar vaati autosse kaasa ja kallad juurde pidevalt, kui sõidad esimesse lähemalolevasse töökotta. Nalja sellega pole.
terv, teager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mis ülesanne sellel reduktsiooni klapil on ja kus ta üldse asub?
Kas selle viga võib olla, et tühikäigul õlituli vilgub, põleb?
Et reduktsiooni klapp kinni vms...
klapi ülsanne on ära hoida liigset rõhku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ja kui mu mälu mind ei peta, siis asuba ta mootori otsakaane sees (all ääres)
Kuidas ma saaksin ise kontrollida mis mul viga on äkki keegi valgustaks natuke?
Alustuseks istu peegli ette, tee suu lahti ja vaata-kui kurk punane ei ole siis ilmselt angiini ei ole:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
üldiselt teager juba andis ideed ja ega muud ei olegi.ise saad järgi uurida seda,et kust see õli tuleb mis tilgub.
ega keegi ei ole siin selgeltnägijad ja arvamise meetodil pakkuda,et mis viga.alustagi sellest,et tee kindlaks kust õli tilgub.
samas ka sinu tervisliku seisu on raske mõistatada alustuseks võiksid tõesti vaadata ega kurk ei ole punane või kraadidaega palavikku põle:)
ega keegi ei ole siin selgeltnägijad ja arvamise meetodil pakkuda,et mis viga.alustagi sellest,et tee kindlaks kust õli tilgub.
samas ka sinu tervisliku seisu on raske mõistatada alustuseks võiksid tõesti vaadata ega kurk ei ole punane või kraadidaega palavikku põle:)
näiteks mina ka ei uskunud et asi hull kui õlituli vilgatas ja talvel ka jäi korra põlema, pääsesin salede vahetusega...kui ei taha veel remonti viia siis varsti pead nii või naa seda tegema, 9-5 mootor on sellekohapealt otsekohane, niisama see tuluke ikka ei vilgu
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Olen ise kaugel eestist ja lähen sinna järgmine nädal.
Vaatasin täna auto alla ja nägin järgmist;
kõrval istuja poolt tibutas õli mulle näkku nagu vihma ,kui auto alla ronisin ja mootori käivitasin. Õli pritsis kuskilt rihma juurest mis seal pöörles täpsemalt äkki oskab keegi vastata mis vidinad seal on ?
Vaatasin täna auto alla ja nägin järgmist;
kõrval istuja poolt tibutas õli mulle näkku nagu vihma ,kui auto alla ronisin ja mootori käivitasin. Õli pritsis kuskilt rihma juurest mis seal pöörles täpsemalt äkki oskab keegi vastata mis vidinad seal on ?
Kui juba pritsis,siis on arvatavasti mittetoimiva karterituulutuse põhjustet simmeri väljasurumine oma kohalt.Või on õlipumba kaanega midagi juhtunud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989