õlisurve
Minul selline mure.Auto käis paranduses,vahetati saaled,otsakaas,õlipump oli korras ja sõel puhastati ära.Õli tuli kustus ära aga siis ei saadud õlisurvet ülesse.Ja lõpuks vahetati ka karteris mingid tihendid-vist oli nii.Siis saadi surve peale.Kui eile autoga koju sõitsin,siis 50-ga linnas sõites olid pöörded väiksed 1000-2000 vahel ja ristmikul surin välja,Hommikul välja minnes oli õliloik auto all.Mis võib veel viga olla-kas keegi oskab aidata.suured tänud
Võib küll, alguses kaob jõud ära ja "jõnksutab", varsti saabub vaikus ja siis teed siin ost-müük teemasse kuulutuse, et otsid uut kasutatud mootorit. Kui sa sellist lõppu ei soovi, vii auto parem kohe köie otsas või treileril remonti tagasi ja lase korda teha.
jah korra minuga see juba juhtus ja saigi ette võetud mootori remont.Nüüd õlituli enam ei põle aga karteri alt tilgub kui mootor käib ja loik ikka suur.nagu mina aru saan on ikkagi probleem õlisurves.siis kuidas annaks seda õlisurvet korda teha
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on töökoja rida, nemad tegid, tagagu ka see, et nende töö kestab. Eespool juba oli juttu, et transa jätaks ilusti töökoja kanda ja igasugune garantiitöö ka.jsiis kuidas annaks seda õlisurvet korda teha
See ei ole normaalne, kui selline loik järgmisel päeval juba all on.
Kuidas saab õli tuli kustuda,kui survet ei ole?
Sa ei pea vabandama.
Lihtsalt su auto viga on selline, et veebi vahendusel seda ei paranda.
Seda enam, et nagu ma aru sain said sa just auto töökojast kätte.
Kus remonditi kui saladus pole?
Lihtsalt su auto viga on selline, et veebi vahendusel seda ei paranda.
Seda enam, et nagu ma aru sain said sa just auto töökojast kätte.
Kus remonditi kui saladus pole?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ära näe vaeva..:) Kõiges ei saagi inimene spetsialist olla (kuigi mõned tarkpead üritavad). Las autoremontijad likvideerivad oma tehtud vigu, sinul on kindlasti oma ala, kus sa spets oled..:)siiiis tõesti pole mingi auto....asjatundja.vabandan,kui kedagi sellega tülitasin...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väga kahtlane lause, "" õlituli kustus ära aga ei saanud õlisurvet ülesse""
kui siinkirjutaja on võhik, siis kust selline lause??
remonditöökojast??
siis seal ka võhikud, või......
kui siinkirjutaja on võhik, siis kust selline lause??
remonditöökojast??
siis seal ka võhikud, või......
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ma ei saa midagi selle remonditöökoja kohta halvasti öelda,nemad tegid oma töö ära.põhiprobleem selles,et algul oli see teises kohas,kus hakkati mootorit maha võtma ja nüüd selgus sealt,et karteris mingi keere maas ja õli tilgub välja käigukasti poolt ja arvatavasti on väntvõlli otsatihend läbi-siit ka küsimus,kas seda saab vahetada mootorit maha võtmata või on lugu isegi hullem ja esimeses kohas ka mingile kaanele liiga tehtud.loodan,et mu jutt pole segane aga üritan seletada nagu mina aru saan.
ma ei tea, kus sa asud aga ühte võin soovitada küll, saabide puhul eelista ikka
spetsialiste http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Suvalises "nurgataguses" töökojas võivad lubada sulle küll odavamat töötundi jne
aga korralikus töökojas tehakse see veel kiiremini, kvaliteetsemalt ning kokkuvõttes ikkagi soodsam :thumb:
spetsialiste http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
Suvalises "nurgataguses" töökojas võivad lubada sulle küll odavamat töötundi jne
aga korralikus töökojas tehakse see veel kiiremini, kvaliteetsemalt ning kokkuvõttes ikkagi soodsam :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
ma ei saa midagi selle remonditöökoja kohta halvasti öelda,nemad tegid oma töö ära.põhiprobleem selles,et algul oli see teises kohas,kus hakkati mootorit maha võtma ja nüüd selgus sealt,et karteris mingi keere maas ja õli tilgub välja käigukasti poolt ja arvatavasti on väntvõlli otsatihend läbi-siit ka küsimus,kas seda saab vahetada mootorit maha võtmata või on lugu isegi hullem ja esimeses kohas ka mingile kaanele liiga tehtud.loodan,et mu jutt pole segane aga üritan seletada nagu mina aru saan.
Mind hakkas nüüd asi tõsiselt huvitama.
Mis keere saab karteris maas olla, et õli välja tilguks? Ainult õli väljalaskmise punnil.
Vända tagumise simmeri vahetuseks tuleb käigukast eemaldada-mootorit ei ole vaja puutuda.
Jätkuvalt tahaks teada mis nime all tegutsevad esimene ja teine töökoda:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ma ei avalikustagi neid kohti,sest mina ei hakka kellegi kohta pori pritsima:)ulmest on ikka asi väga kaugel ja kui ise seda autot remondiksin-võiksin endale juba medali anda:P
Aga viga on paranadatud(otsakaas oli katki).kuigi uus viga platsis,selle kohta siis uurin alustades uut teemat
tänan,kes vastata viitsisid
Aga viga on paranadatud(otsakaas oli katki).kuigi uus viga platsis,selle kohta siis uurin alustades uut teemat
tänan,kes vastata viitsisid