õlisurve

Vasta
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 24, 2011 9:42

Minul selline mure.Auto käis paranduses,vahetati saaled,otsakaas,õlipump oli korras ja sõel puhastati ära.Õli tuli kustus ära aga siis ei saadud õlisurvet ülesse.Ja lõpuks vahetati ka karteris mingid tihendid-vist oli nii.Siis saadi surve peale.Kui eile autoga koju sõitsin,siis 50-ga linnas sõites olid pöörded väiksed 1000-2000 vahel ja ristmikul surin välja,Hommikul välja minnes oli õliloik auto all.Mis võib veel viga olla-kas keegi oskab aidata.suured tänud
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Mai 24, 2011 9:48

Pöördu kiiremas korra sinna tagasi kus tehti.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 24, 2011 9:58

aga kas see jõnksutamine võib olla a seotud õlisurvega.vabandan,kui küsimus totter aga naisterahvana ma tõesti ei tea sellest väga palju
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#4

T Mai 24, 2011 10:10

Hetkekirjeldust lugedes soovitaks masinat omal jõul enam mitte meetritki liigutada ja vedamiskulud töökojale jätta.
Kui suur see loik oli? Tilgad või mingi suurem kogus?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

T Mai 24, 2011 10:10

Võib küll, alguses kaob jõud ära ja "jõnksutab", varsti saabub vaikus ja siis teed siin ost-müük teemasse kuulutuse, et otsid uut kasutatud mootorit. Kui sa sellist lõppu ei soovi, vii auto parem kohe köie otsas või treileril remonti tagasi ja lase korda teha.
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#6

T Mai 24, 2011 10:18

jah korra minuga see juba juhtus ja saigi ette võetud mootori remont.Nüüd õlituli enam ei põle aga karteri alt tilgub kui mootor käib ja loik ikka suur.nagu mina aru saan on ikkagi probleem õlisurves.siis kuidas annaks seda õlisurvet korda teha
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

T Mai 24, 2011 10:26

Nagu Iisak juba mainis, siis tagasi sinna, kus remont tehti. Foorumist sa vaevalt vastust õlitusprobleemidele saad.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

T Mai 24, 2011 10:27

jsiis kuidas annaks seda õlisurvet korda teha
See on töökoja rida, nemad tegid, tagagu ka see, et nende töö kestab. Eespool juba oli juttu, et transa jätaks ilusti töökoja kanda ja igasugune garantiitöö ka.
See ei ole normaalne, kui selline loik järgmisel päeval juba all on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#9

T Mai 24, 2011 11:12

tee nii nagu Iisak soovitas ja kohe remondikasse - ja parem kui mitte omal jõul - kuna ei tea mis võib veel juhtuda.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#10

T Mai 24, 2011 11:27

Kuidas saab õli tuli kustuda,kui survet ei ole?
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#11

T Mai 24, 2011 11:28

selge on see jah et ma ise ei hakka seda autot parandama,lihtsalt uurisin ,milles võiks viga olla.jsiiiis tõesti pole mingi auto....asjatundja.vabandan,kui kedagi sellega tülitasin...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

T Mai 24, 2011 11:46

Sa ei pea vabandama.
Lihtsalt su auto viga on selline, et veebi vahendusel seda ei paranda.
Seda enam, et nagu ma aru sain said sa just auto töökojast kätte.
Kus remonditi kui saladus pole?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

T Mai 24, 2011 11:50

siiiis tõesti pole mingi auto....asjatundja.vabandan,kui kedagi sellega tülitasin...
Ära näe vaeva..:) Kõiges ei saagi inimene spetsialist olla (kuigi mõned tarkpead üritavad). Las autoremontijad likvideerivad oma tehtud vigu, sinul on kindlasti oma ala, kus sa spets oled..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

T Mai 24, 2011 12:16

väga kahtlane lause, "" õlituli kustus ära aga ei saanud õlisurvet ülesse""

kui siinkirjutaja on võhik, siis kust selline lause??
remonditöökojast??
siis seal ka võhikud, või......
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#15

T Mai 24, 2011 12:23

ma ei saa midagi selle remonditöökoja kohta halvasti öelda,nemad tegid oma töö ära.põhiprobleem selles,et algul oli see teises kohas,kus hakkati mootorit maha võtma ja nüüd selgus sealt,et karteris mingi keere maas ja õli tilgub välja käigukasti poolt ja arvatavasti on väntvõlli otsatihend läbi-siit ka küsimus,kas seda saab vahetada mootorit maha võtmata või on lugu isegi hullem ja esimeses kohas ka mingile kaanele liiga tehtud.loodan,et mu jutt pole segane aga üritan seletada nagu mina aru saan.
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#16

T Mai 24, 2011 12:46

ma ei tea, kus sa asud aga ühte võin soovitada küll, saabide puhul eelista ikka
spetsialiste http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939

Suvalises "nurgataguses" töökojas võivad lubada sulle küll odavamat töötundi jne
aga korralikus töökojas tehakse see veel kiiremini, kvaliteetsemalt ning kokkuvõttes ikkagi soodsam :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

T Mai 24, 2011 13:00

ma ei saa midagi selle remonditöökoja kohta halvasti öelda,nemad tegid oma töö ära.põhiprobleem selles,et algul oli see teises kohas,kus hakkati mootorit maha võtma ja nüüd selgus sealt,et karteris mingi keere maas ja õli tilgub välja käigukasti poolt ja arvatavasti on väntvõlli otsatihend läbi-siit ka küsimus,kas seda saab vahetada mootorit maha võtmata või on lugu isegi hullem ja esimeses kohas ka mingile kaanele liiga tehtud.loodan,et mu jutt pole segane aga üritan seletada nagu mina aru saan.

Mind hakkas nüüd asi tõsiselt huvitama.
Mis keere saab karteris maas olla, et õli välja tilguks? Ainult õli väljalaskmise punnil.
Vända tagumise simmeri vahetuseks tuleb käigukast eemaldada-mootorit ei ole vaja puutuda.
Jätkuvalt tahaks teada mis nime all tegutsevad esimene ja teine töökoda:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#18

T Mai 24, 2011 14:07

nagu ma ütlesin teise töökoja kohta pole ühtegi halba sõna ja homme õtavad ka mu auto parandusse ja teevad korda ag esimene erategija ja eks siis paista,mis temaga saab.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#19

K Mai 25, 2011 21:46

siuke tunne jääb nagu neiu ei julgeks neid remondi kohtasid öelda, ja teine variant oleks et nagu ise oleks teinud, et siukene ulme jutt tuleb vahel, huvitab ikka mis siis viga oli mootoril?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
ZENNA
Postitusi: 47
Liitunud: T Apr 26, 2011 11:38
Asukoht:
Auto:

#20

R Juul 08, 2011 17:38

ma ei avalikustagi neid kohti,sest mina ei hakka kellegi kohta pori pritsima:)ulmest on ikka asi väga kaugel ja kui ise seda autot remondiksin-võiksin endale juba medali anda:P
Aga viga on paranadatud(otsakaas oli katki).kuigi uus viga platsis,selle kohta siis uurin alustades uut teemat
tänan,kes vastata viitsisid
Vasta