Tervitus,
Täna hommikul mööda Laagna teed linnast välja sõites oli teel sellisel hulgal vett, eriti rööpasse sõidetud sõiduradadel, et kiirusega 70 polnudki võimalik sõita. Omal oli kiirus kuskil 50-60 vahel ja üritasin vältida rööbastes sõitmist aga üks hetk polnud se enam võimalik kõrvalt kihutavate autode pärast ja sattusin vett täis rööpastesse. Hetke pärast viskas punase aku tule ja hüüumärgi.
Õnneks olin suht lähedal Maxsimale ja vaikselt sõites sain auto sinna parkida, rool oli kuradi raske ja kui avasin kapoti siis oli kohe näha, et rihm oli maas.
Küsimus siis selline selle pika sissejuhatuse peale kas selliseid asju on ka teistel juhtunud või oli minu autol rihm äkki liiga lõtv (pidi vist olema automaatne pinguti?)
Eks päevapeale selgub kas lõhkus midagi ära ka või piisab ainult peale panemisest.
Igatahes õpetuseks teistele kui ikka suur vesi teel siis hoog maha ja rahulikult läbi, kiirus vastavalt teeoludele!
Läbi vee sõites viskas 9-5 rihma maha
Esimese mõttena kontrolli üle kas rihma kaitsev põhjakate on terve - mul see iga talve lõpuks puru. Teiseks ütleb minu loogika, et maas rihmaga naljalt ei sõidaks - jahutuse pump ei tööta ja oht üle kuumeneda ja kõik mis sealt edasi tuleb.
Mul tuli jah ükskord rihm maha ja sellele järgnes peatselt otsakaane lekke eemaldamine :eureka: Ehk siis erinev põhjus, aga siiski. Teadjamad arvasid, et rihm tuli maha tänu õlilekkele. Juu siis on see võimalik ka rohke veega.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Aug 29, 2008 13:52
- Asukoht:
- Auto:
Tänud vastanutele, seekord läks õnnelikult ja valutult.
Nii nagu arvas Hr. Mihkeltt, oligi põhjakate kinnitus lahti, eest poolt just nende rullikute kohast ja arvatavasti läbi suure vee sõites + kiirus ja lõigi korraks rihma lõdvaks ja maas ta oligi.
Sai kõik rullid ja rihm üle kontrollitud, õnneks viskas nii "hästi" maha, et kõik oli korras ja vigastamatta. Oleks võinud kuhugi vahele tõmmata ja jumal teab mida ära lõhkuda.
Õpetuseks teistele, vaadake ise või laske seda teha spetsalistil, et need põhjakaitsed ikka terved ja korralikult kinni on. Seda vesist aega ikka tuleb ja alatiei pruugi nii õnnelikult minna. Ja Laagna teel (Kanalis) suure vihmaga sõida ennemini lubatust aeglasemalt või väldi võimalusel seda rööpasse sõidetud teed.
Oleme ju kõik mingil moel ühes "SAAB" is.:drive:
Lõpp hea kõik hea.
Nii nagu arvas Hr. Mihkeltt, oligi põhjakate kinnitus lahti, eest poolt just nende rullikute kohast ja arvatavasti läbi suure vee sõites + kiirus ja lõigi korraks rihma lõdvaks ja maas ta oligi.
Sai kõik rullid ja rihm üle kontrollitud, õnneks viskas nii "hästi" maha, et kõik oli korras ja vigastamatta. Oleks võinud kuhugi vahele tõmmata ja jumal teab mida ära lõhkuda.
Õpetuseks teistele, vaadake ise või laske seda teha spetsalistil, et need põhjakaitsed ikka terved ja korralikult kinni on. Seda vesist aega ikka tuleb ja alatiei pruugi nii õnnelikult minna. Ja Laagna teel (Kanalis) suure vihmaga sõida ennemini lubatust aeglasemalt või väldi võimalusel seda rööpasse sõidetud teed.
Oleme ju kõik mingil moel ühes "SAAB" is.:drive:
Lõpp hea kõik hea.