3.0 TID jõnksutab

Vasta
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#1

R Juul 08, 2011 21:27

Niih lugesin neid teemasid jõnksutamisest pms põhi soovitus olid küünlad. Aga ehk on kellegil 3.0 TID mootoriga kogemusi ühtlasel kiirusel sõites umbes 100km/h ja pöörded on 2000 tuhande kanti viskab aegajalt väikseid jõnkse sisse ja väiksel kiirusel jõnksutab ikka ka väga asjaliselt. Ja mis eriti huvitav asi välja tuli sai sõidetud eile natuke mööda kruusa ja ülla ülla dosool hakkas järsku kuhugi kaduma oskab ka keegi selle kohta midagi sõnada kuigi tundub, et kõik on kuiv ja puhas.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#2

R Juul 08, 2011 23:02

Diislil on eelsüüteküünlad, need küll jõnksutamist ei tekita.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#3

R Juul 08, 2011 23:04

Jõngsutamine ja dosooli kadu on ilmselt seotud. Ma eeldan, et sa oled juba 3.0 diisli põhihädadest lugenud foorumist? Igatahes proovi neist leida omale vastuseid. Midagi head ilmselt loota pole..
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#4

R Juul 08, 2011 23:26

oijahh esmasp on diagnoosi aeg ehk selgub midagi aga eks näis mi saab
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#5

P Juul 10, 2011 22:09

Niih dosooli kao allikas teada bypass klapp lekib. Vaja uus otsida kes oskab öelda kust seda saada võiks
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#6

P Juul 10, 2011 22:31

Bypassi ja dosooli seos puudub.
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#7

P Juul 10, 2011 22:42

Tegemist siis sellise klapiga
Pilt
ja sealt tilgub dosooli. või mis selle klapi nimetus siis on ehk aitate võhikut
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

P Juul 10, 2011 22:45

Tegemist siis sellise klapiga
Pilt
ja sealt tilgub dosooli. või mis selle klapi nimetus siis on ehk aitate võhikut


Ametlik nimetus ongi By-pass valve.

[list]
Article : By-pass valve
PartNo : 4396172
Usage : 1998-2007, AC/ACC, NLS-USE 90566947
For cars with water valve.
Order Quantity : 1
[/list]

Maakeeli tuntakse seda lihtsalt jahutusvedeliku kolmikuna.

Uut saab Saabi originaalvaruosadega hangeldavatest firmadest; võid ka eBayst, netipooodidest jne tellida.

terv, teager
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

P Juul 10, 2011 22:54

seda junni saab igast tavalisest autopoest meil isegi Pärnust kohe.ja maksab ca 10 e. või oli veel odavam.
kasut. paljudel GM masinatel ja suhteliselt läbiminev jupstükk.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#10

L Juul 16, 2011 10:19

Niih dosooli kadu sai siis lahendatud selle By-pass klapi vahetusega nüüd püsib siis see vedelik sees :) Sai diagnoosis ka siis ära käidud 2 viga ikka leiti ka rooli airbag-i kaabli viga või siis padja. Ja nukkvõlli asendi andur pidi ka peedistama. Küsimus siis teadjatele jällegi kas seda jõnksutamist võiks põhjustada see sama andur? Ise mõtlesin et peaks vahetama ära kütusefiltri hoopis...
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 19, 2011 23:26

Mul oli sama jõnxutamine 1,9TiD 2000pr juures. Pakuti ka erinevaid asju aga asi oli palju lihtsam. Vahetasin kytusetankla firmat ja asi sai joonde. Solkkytus siis oli asja nimi ,kuigi võtsin Tallinnast 5+ tanklast. Tegin enne kõik diagnostid jne. miskit viga ei täheldatud. Tee proovi!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

L Aug 20, 2011 6:41

Kasutage diislilisandeid.Pole see 5+ kütus parem-halvem teistest.

Võimalus 1: Sattus tankimine tühjast mahutist,või -just täidetust(setted segi löödud).

Võimalus 2: Paagis oli ammu vett.Operaatorid kasutavad erinevaid lisandeid ja tanklat vahetades said sobivama lisandiga kütuse,mis paagist vee eemaldas.
Vasta