3.0 TID jõnksutab
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Niih lugesin neid teemasid jõnksutamisest pms põhi soovitus olid küünlad. Aga ehk on kellegil 3.0 TID mootoriga kogemusi ühtlasel kiirusel sõites umbes 100km/h ja pöörded on 2000 tuhande kanti viskab aegajalt väikseid jõnkse sisse ja väiksel kiirusel jõnksutab ikka ka väga asjaliselt. Ja mis eriti huvitav asi välja tuli sai sõidetud eile natuke mööda kruusa ja ülla ülla dosool hakkas järsku kuhugi kaduma oskab ka keegi selle kohta midagi sõnada kuigi tundub, et kõik on kuiv ja puhas.
Tegemist siis sellise klapiga
ja sealt tilgub dosooli. või mis selle klapi nimetus siis on ehk aitate võhikut
Ametlik nimetus ongi By-pass valve.
[list]
Article : By-pass valve
PartNo : 4396172
Usage : 1998-2007, AC/ACC, NLS-USE 90566947
For cars with water valve.
Order Quantity : 1
[/list]
Maakeeli tuntakse seda lihtsalt jahutusvedeliku kolmikuna.
Uut saab Saabi originaalvaruosadega hangeldavatest firmadest; võid ka eBayst, netipooodidest jne tellida.
terv, teager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
seda junni saab igast tavalisest autopoest meil isegi Pärnust kohe.ja maksab ca 10 e. või oli veel odavam.
kasut. paljudel GM masinatel ja suhteliselt läbiminev jupstükk.
kasut. paljudel GM masinatel ja suhteliselt läbiminev jupstükk.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Niih dosooli kadu sai siis lahendatud selle By-pass klapi vahetusega nüüd püsib siis see vedelik sees Sai diagnoosis ka siis ära käidud 2 viga ikka leiti ka rooli airbag-i kaabli viga või siis padja. Ja nukkvõlli asendi andur pidi ka peedistama. Küsimus siis teadjatele jällegi kas seda jõnksutamist võiks põhjustada see sama andur? Ise mõtlesin et peaks vahetama ära kütusefiltri hoopis...
Mul oli sama jõnxutamine 1,9TiD 2000pr juures. Pakuti ka erinevaid asju aga asi oli palju lihtsam. Vahetasin kytusetankla firmat ja asi sai joonde. Solkkytus siis oli asja nimi ,kuigi võtsin Tallinnast 5+ tanklast. Tegin enne kõik diagnostid jne. miskit viga ei täheldatud. Tee proovi!
Kasutage diislilisandeid.Pole see 5+ kütus parem-halvem teistest.
Võimalus 1: Sattus tankimine tühjast mahutist,või -just täidetust(setted segi löödud).
Võimalus 2: Paagis oli ammu vett.Operaatorid kasutavad erinevaid lisandeid ja tanklat vahetades said sobivama lisandiga kütuse,mis paagist vee eemaldas.
Võimalus 1: Sattus tankimine tühjast mahutist,või -just täidetust(setted segi löödud).
Võimalus 2: Paagis oli ammu vett.Operaatorid kasutavad erinevaid lisandeid ja tanklat vahetades said sobivama lisandiga kütuse,mis paagist vee eemaldas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989