Tekstiilist põrandamatid, MATID VALMIS!!!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma käisin poes, vaatasin neid Wentextili omasid... pole sugugi hullud. Päris tugev kummipõhi, mis ei tohiks libiseda (kärniline). Enamus maksis 320.- komplekt Ben Autotarbes. Aga jah, neil saab vaid ühes värvitoonis.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: T Juun 19, 2007 1:19
- Asukoht:
- Auto:
SAAB 9-5 Estate
2003
Tumehall
salongimatid 4tk.
2003
Tumehall
salongimatid 4tk.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Juhul kui Mistra töö sobiks, siis mõningaid uitmõtteid:
Mistra poolt vaadates pole vahet milliseid matte soovitakse, stantse meil ei ole ja pole mõtet ka teha. 4 mati stants maksaks umbes 4000+km. Seega kõik lõigatakse välja käsitsi. Igaks juhks tuleks kamba peale leida kõikidele mattidele šabloonideks võimalikult heas korras (ja puhtad) olemasolevate mattide komplektid (kasvõi kummist). Seda esiteks. Pagasnikumattide ja mis iganes eriskummaliste kujudega mattide soovijatelt tahaks ka šabloone. Kõik mis on välja lõigatav ja ääristatav, on tehtav. Hinna määrab vaiba ruutmeetri kulu ja tööaeg.
Vaip on mõnusalt karvane ja alt lateksikihiga (see krobeline kummimoodi asi), mitte nõeltöödeldud ja kortsuv (nagu veneagne Mistra vaip).
Ah jaa, vahel kurdetakse et Mistra vaip on sitt, et gaasipedaali juures on kanna auk kiirelt sees. Ei ole sitt vaip! Vastab kõikidele otse uude autosse pandava vaiba nõuetele! Ja samasugusest materjalist matt läheb ka otse uue auto koostamisliinile! Probleem on selles et kasutatud autol on kanna kohapeale aluspolsterdusse süvend tekkinud, kannaga pressitakse uus matt sinna auku sisse ja kraabitaksegi seeläbi lõhki!
Mistra poolt vaadates pole vahet milliseid matte soovitakse, stantse meil ei ole ja pole mõtet ka teha. 4 mati stants maksaks umbes 4000+km. Seega kõik lõigatakse välja käsitsi. Igaks juhks tuleks kamba peale leida kõikidele mattidele šabloonideks võimalikult heas korras (ja puhtad) olemasolevate mattide komplektid (kasvõi kummist). Seda esiteks. Pagasnikumattide ja mis iganes eriskummaliste kujudega mattide soovijatelt tahaks ka šabloone. Kõik mis on välja lõigatav ja ääristatav, on tehtav. Hinna määrab vaiba ruutmeetri kulu ja tööaeg.
Vaip on mõnusalt karvane ja alt lateksikihiga (see krobeline kummimoodi asi), mitte nõeltöödeldud ja kortsuv (nagu veneagne Mistra vaip).
Ah jaa, vahel kurdetakse et Mistra vaip on sitt, et gaasipedaali juures on kanna auk kiirelt sees. Ei ole sitt vaip! Vastab kõikidele otse uude autosse pandava vaiba nõuetele! Ja samasugusest materjalist matt läheb ka otse uue auto koostamisliinile! Probleem on selles et kasutatud autol on kanna kohapeale aluspolsterdusse süvend tekkinud, kannaga pressitakse uus matt sinna auku sisse ja kraabitaksegi seeläbi lõhki!
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Tunnen samuti mattide vastu huvi:
Saab 9-3 (coupé ehk 3 ust)
2000a
tumehall või must
salongimatid 4tk.
aukudega, logo võib olla, aga ei pea
Saab 9-3 (coupé ehk 3 ust)
2000a
tumehall või must
salongimatid 4tk.
aukudega, logo võib olla, aga ei pea
Helistasin täna Mistra-Autexisse Ehale ning kuna nendel hetkel on suht kiire siis leppisime kokku, et külastan neid reede (03.09.2010) hommikul.
Ehk kohtab siis ka qdwiniga ;)
Ehk kohtab siis ka qdwiniga ;)
Algselt postitas: qdwin
Juhul kui Mistra töö sobiks, siis mõningaid uitmõtteid:
Mistra poolt vaadates pole vahet milliseid matte soovitakse, stantse meil ei ole ja pole mõtet ka teha. 4 mati stants maksaks umbes 4000+km. Seega kõik lõigatakse välja käsitsi. Igaks juhks tuleks kamba peale leida kõikidele mattidele šabloonideks võimalikult heas korras (ja puhtad) olemasolevate mattide komplektid (kasvõi kummist). Seda esiteks. Pagasnikumattide ja mis iganes eriskummaliste kujudega mattide soovijatelt tahaks ka šabloone. Kõik mis on välja lõigatav ja ääristatav, on tehtav. Hinna määrab vaiba ruutmeetri kulu ja tööaeg.
Vaip on mõnusalt karvane ja alt lateksikihiga (see krobeline kummimoodi asi), mitte nõeltöödeldud ja kortsuv (nagu veneagne Mistra vaip).
Ah jaa, vahel kurdetakse et Mistra vaip on sitt, et gaasipedaali juures on kanna auk kiirelt sees. Ei ole sitt vaip! Vastab kõikidele otse uude autosse pandava vaiba nõuetele! Ja samasugusest materjalist matt läheb ka otse uue auto koostamisliinile! Probleem on selles et kasutatud autol on kanna kohapeale aluspolsterdusse süvend tekkinud, kannaga pressitakse uus matt sinna auku sisse ja kraabitaksegi seeläbi lõhki!
romza
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Statistikat...
9-3 OG 5 kmpl (1 beež, 4 tumehalli) + 1 tumehall pagasimatt
9-3 SS 8 kmpl (tumehallid)
9-5 17 kmpl (5 beež, 12 tumehall) + 3 tumehalli pagasimatti +1 beež paagsimatt
9-7 1 kmpl (vist tumehall??)
9000 10 kmpl (4 beeži, 1 hall, 5 tumehalli) + 3 tumehalli pagasimatti + 2 beeži pagasimatti
1 chevy van
Ma ei osanud siin eraldada asju, et kas 9-5-l aastate lõikes on vahet mati kujus või ei ole, panin kokku kõik. samuti ei ole pagasimattide osas eraldi vaguneid ja sedaane, ka tonniste puhul CS ja CD kõik koos.
Millegipärast ma arvan, et pagasimatte heledaid vist ikka ei taheta, kuigi kirjas nad nii on?? Pole ju ka pagasiruumid heleda materjaliga seestpoolt. Ja kas sellisel kujul, sellisest materjalist pagasimatil üldse mõtet on ? Kummist asi oleks veel mõtekas, aga selline karvane riidest matt pagasis erilist mõtet minu arvates ei oma. Kui siis kummipõhjaga ja survepesuriga pestav nagu need koridorivaibad on.
9-3 OG 5 kmpl (1 beež, 4 tumehalli) + 1 tumehall pagasimatt
9-3 SS 8 kmpl (tumehallid)
9-5 17 kmpl (5 beež, 12 tumehall) + 3 tumehalli pagasimatti +1 beež paagsimatt
9-7 1 kmpl (vist tumehall??)
9000 10 kmpl (4 beeži, 1 hall, 5 tumehalli) + 3 tumehalli pagasimatti + 2 beeži pagasimatti
1 chevy van
Ma ei osanud siin eraldada asju, et kas 9-5-l aastate lõikes on vahet mati kujus või ei ole, panin kokku kõik. samuti ei ole pagasimattide osas eraldi vaguneid ja sedaane, ka tonniste puhul CS ja CD kõik koos.
Millegipärast ma arvan, et pagasimatte heledaid vist ikka ei taheta, kuigi kirjas nad nii on?? Pole ju ka pagasiruumid heleda materjaliga seestpoolt. Ja kas sellisel kujul, sellisest materjalist pagasimatil üldse mõtet on ? Kummist asi oleks veel mõtekas, aga selline karvane riidest matt pagasis erilist mõtet minu arvates ei oma. Kui siis kummipõhjaga ja survepesuriga pestav nagu need koridorivaibad on.
Algselt postitas: Cyber
Statistikat...
9-3 OG 5 kmpl (1 beež, 4 tumehalli) + 1 tumehall pagasimatt
9-3 SS 8 kmpl (tumehallid)
9-5 17 kmpl (5 beež, 12 tumehall) + 3 tumehalli pagasimatti +1 beež paagsimatt
9-7 1 kmpl (vist tumehall??)
9000 10 kmpl (4 beeži, 1 hall, 5 tumehalli) + 3 tumehalli pagasimatti + 2 beeži pagasimatti
1 chevy van
Ma ei osanud siin eraldada asju, et kas 9-5-l aastate lõikes on vahet mati kujus või ei ole, panin kokku kõik. samuti ei ole pagasimattide osas eraldi vaguneid ja sedaane, ka tonniste puhul CS ja CD kõik koos.
Millegipärast ma arvan, et pagasimatte heledaid vist ikka ei taheta, kuigi kirjas nad nii on?? Pole ju ka pagasiruumid heleda materjaliga seestpoolt. Ja kas sellisel kujul, sellisest materjalist pagasimatil üldse mõtet on ? Kummist asi oleks veel mõtekas, aga selline karvane riidest matt pagasis erilist mõtet minu arvates ei oma. Kui siis kummipõhjaga ja survepesuriga pestav nagu need koridorivaibad on.
Cyber, Tänud info eest!
Pean niikuinii tegema mingi exceli omal arvestuse pidamiseks jne. Eks tegelikult tööd ole selle asja koordineerimisega rohkem, kui siin välja paistab aga üritaks foorumi rahva elu lihtsamaks teha ;)
Matid ise ongi tegelikult väga sobivast materjalist nii salongi, kui ka pagassi. Põhja alt ma küll pilti ei teinud, kuid seal on päris tugev kummipõhi all.
Aga jah see värvus ole igaühe enda otsustada.
romza
Algselt postitas: Cyber
Millegipärast ma arvan, et pagasimatte heledaid vist ikka ei taheta, kuigi kirjas nad nii on?? Pole ju ka pagasiruumid heleda materjaliga seestpoolt.
Näiteks minu Griffinil on pagasiruum heleda sisuga ja kindlasti pole ma ainuke;)
Ja kas sellisel kujul, sellisest materjalist pagasimatil üldse mõtet on ?
Natuke ikka on:
1. Matist on vähem kahju, kui see katki või lootusetult mustaks läheb.
2. Mati saab pagasiruumist välja võtta ja puhtaks kloppida/pesta. Pagasiruumi enda polstri puhastamine on ebamugavam ettevõtmine.
siin on sellest juba räägitud, aga kes veel kahtleb ...
juhi matid tehke kindlasti mingisuguste fiksaatoritega ja ka kinnitage need ...
sest see pole eriti hea tunne, kui pedaal mati taha kinni jääb ... tean mida räägin :wall:
juhi matid tehke kindlasti mingisuguste fiksaatoritega ja ka kinnitage need ...
sest see pole eriti hea tunne, kui pedaal mati taha kinni jääb ... tean mida räägin :wall:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Fiksaatorid on nii või teisiti hinna sees, tahad seda või ei taha.
Natuke šabloonidest.
Šabloon pole üldsegi kohustuslik, originaalmati põhjal on jube mõnus teisi matte välja lõigata. Matt ei libise ära. Šablooni puhul tuleb teda raskustega kinni hoida (mis pole ka loomulikult probleem). Seega ühe komplekti pärast pole kindlasti mitte mõtet šablooni nikerdamisega vaeva näha. Samas saaks siis mõtelda välja oma tahtmisele vastava kuju.
To küber: Kas mitte tonnise cd ja cs pagasnikupõhjad pole totaalselt erinevad?
Natuke šabloonidest.
Šabloon pole üldsegi kohustuslik, originaalmati põhjal on jube mõnus teisi matte välja lõigata. Matt ei libise ära. Šablooni puhul tuleb teda raskustega kinni hoida (mis pole ka loomulikult probleem). Seega ühe komplekti pärast pole kindlasti mitte mõtet šablooni nikerdamisega vaeva näha. Samas saaks siis mõtelda välja oma tahtmisele vastava kuju.
To küber: Kas mitte tonnise cd ja cs pagasnikupõhjad pole totaalselt erinevad?