Tere
Mis võib olla põhjuseks, kui väikestel kiirustel kiirendades (tavaline kiirendus, linnavahel) hakkab rool laperdama ühele-teisele poole?
Laperdamine kohe vaibub, kui jala gaasipedaalilt ära võtta.
Rool laperdab kiirenamisel
Mingi häda pooltelgedega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kasuta EDIT nuppu esiteks. Teiseks ei pea silda reguleerima. Tehasest tulevad tugilaagrid ühesugustena välja. Kui sild on reguleeritud korras tugilaagriga, siis vahetamisel teise korras tugilaagri vastu ma ei näe mõtet silda reguleerida. Kui aga tugilaager läbi, siis läheb silla geomeetria paigast.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Peale selliseid protseduure reguleerida silda ei ole vaja.Algselt postitas: indur
Neljapäeval vahetati esiamordid ja tugilaagrid ning paar päeva hiljem tekkiski selline laperdamine sisse. Huvitav, kas lihtsalt silla reguleerimises ei saaks viga olla?
Midagi kuskil on lahti, vaata kõik üle, alusta ratta poltidest.
__In Boost We Trust__
Silda tuleks alati reguleerida,kui miskit vahetusse läheb.Isegi siis,kui lihtsalt osandad ja pärast koostad samade juppidega,läheb pea ALATI geomeetria paigast(korduvalt järele proovitud).Algselt postitas: S9K
Kasuta EDIT nuppu esiteks. Teiseks ei pea silda reguleerima. Tehasest tulevad tugilaagrid ühesugustena välja. Kui sild on reguleeritud korras tugilaagriga, siis vahetamisel teise korras tugilaagri vastu ma ei näe mõtet silda reguleerida. Kui aga tugilaager läbi, siis läheb silla geomeetria paigast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Käisin täna autot töökojas näitamas, kuid 100% kindlusega nagu ei leitudki viga, aga arvati, et küllap poolassi taha see probleem jääb. Eks peab minema seda vahetama.
Selline tähelepanek veel, et kui kiirendades laperdama rool hakkab, siis hakkab ka päris tuntavalt vasakule kiskuma ning laperdamisele toob ajutist leevendust rooli täielik väljakeeramine näiteks parklas manööverdades
Kodudeel kohe proovisin jälgida - kui ristmikul keerasin järsult vasakule jäi laperdamine alles, kui keerasin paremale siis kadus ära. Kõlab vist küll absurdselt, kuid mulje on jäänud selline, et vasakule keeramine keerab midagi metsa ja paremale keerates läheb korraks asi korda
Selline tähelepanek veel, et kui kiirendades laperdama rool hakkab, siis hakkab ka päris tuntavalt vasakule kiskuma ning laperdamisele toob ajutist leevendust rooli täielik väljakeeramine näiteks parklas manööverdades
Kodudeel kohe proovisin jälgida - kui ristmikul keerasin järsult vasakule jäi laperdamine alles, kui keerasin paremale siis kadus ära. Kõlab vist küll absurdselt, kuid mulje on jäänud selline, et vasakule keeramine keerab midagi metsa ja paremale keerates läheb korraks asi korda
Täna hommikul sain kinnitust sellele, et paremale rooli väljakeeramine kõrvaldab (mõneks ajaks vähemalt) laperdamise probleemi. Samat marsuuti pidi tööle sõites mis eilegi tuli teha järsk parempõõre mille peale oli ka täiesti kuuldavat raksu kuskilt esisillast kuulda. Peale seda laperdamine kadunud nagu vits vette.
Muidugi. Auto on sõitmiseks mitte seismiseks.
Aga ok, nali naljaks. Eks üritab siis kiiremas korras korda teha lasta ja seni söidab teise autoga.
Ma olen lihtsalt viimasel ajal nende esisillast kostvate häältega ilmselt nii harjund (pooleks vedrud, korduvalt pees amordilaagritega jms) nii harjund, et see üks kolks/ragin ei suunagi ettevaatusele enam.
Aga ok, nali naljaks. Eks üritab siis kiiremas korras korda teha lasta ja seni söidab teise autoga.
Ma olen lihtsalt viimasel ajal nende esisillast kostvate häältega ilmselt nii harjund (pooleks vedrud, korduvalt pees amordilaagritega jms) nii harjund, et see üks kolks/ragin ei suunagi ettevaatusele enam.
Lõpetan teema ära, kui keegi tulevikus peaks otsingut kasutama sama murega siis hea teada vähemalt. Pooltelg ei pea tõesti ragisema, selleks et ta katki oleks. Minu kui tavalise autokasutaja jaoks oli see midagi uut, aga eks jälle targem
Seega pooltelje välimine ots vahetatud ja mure kadunud.
Seega pooltelje välimine ots vahetatud ja mure kadunud.
Oleksid võinud mu esimest postitust lugeda ja seda ka uskuda,poleks niipalju seda tühja heietamist siin olnud.Algselt postitas: indur
Lõpetan teema ära, kui keegi tulevikus peaks otsingut kasutama sama murega siis hea teada vähemalt. Pooltelg ei pea tõesti ragisema, selleks et ta katki oleks. Minu kui tavalise autokasutaja jaoks oli see midagi uut, aga eks jälle targem
Seega pooltelje välimine ots vahetatud ja mure kadunud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989