Saab 9-3 1,9TiD 110kw veakood
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... ault-codes
swirl actuator
kuid ma vaid teaks mis asi see eesti keeles on
swirl actuator
kuid ma vaid teaks mis asi see eesti keeles on
Veits googeldades leidsin sellise tõlgenduse-Diislite sisselaskekollektoris olevad klapp/klapid,see küll teises foorumis,aga ehk sama asi.
Edit:Sisselaske kollektori taga on üks klapp mida juhib vaakum. Kui selle klapi küljest vooliku lahti võtan siis hakkab mootor korralikult käima. ja kui ma nüüd selle ära võetud vooliku näpuga sulgen jääb mootor ikka normaalselt käima. Kahtlustasin vaakumklappi. Niisiis sai omavahel vahetatud EGR'i ja selle "asjanduse" juhtklapid, muidugi ka pistikud ünber tõstetud. Sümtomid samad, st. et kui voolik küljes siis mootor lonkab, kui ära käib korralikult. Järelikult klapp nagu korras...
Edit:Sisselaske kollektori taga on üks klapp mida juhib vaakum. Kui selle klapi küljest vooliku lahti võtan siis hakkab mootor korralikult käima. ja kui ma nüüd selle ära võetud vooliku näpuga sulgen jääb mootor ikka normaalselt käima. Kahtlustasin vaakumklappi. Niisiis sai omavahel vahetatud EGR'i ja selle "asjanduse" juhtklapid, muidugi ka pistikud ünber tõstetud. Sümtomid samad, st. et kui voolik küljes siis mootor lonkab, kui ära käib korralikult. Järelikult klapp nagu korras...
swirl actuator = sisselaske kollektori lisaõhu klappide aktuaator ehk nende liigutamise mootor. Vaakumiga ei ole nende klappide, selle mootori ega ka EGR-i puhul mingit pistmist 1,9 110kW mootori puhul. See mootor asub sisselaske kollektori all. Mootor oli vist võimeline ome alg ja lõpp positisiooni vaid 1 kord õppima - ni et teoreetiliselt peaks vahetama uue mootori vastu. Teiselt autolt võetud mootori asendi andur võib puusse panema hakata ning mootori tuld sütitama.
Jama nende õlipõletitega jah.Omal kah ikka aegajalt pihustid jupsivad jne..Ükspäev võtsin kätte ja igaksjuhuks puhastasin egr klapi ära.Oli teine nii nõgi täis ja ilmselt mingist normaalsest liikumisest seal juttu polnud..Paar korda oli masin enem seda suht pika aja vältel teinud sellist trikki,et jõud lännu ja pöörded üle 3300 ei lähe.Nüid siis peale puhastamist esineb selline trikk suht pidevalt :( Mõtlesin samuti ,et võiks selle turborõhu anduri kah ära puhastada,aga nagu eelpoolgi kirjutatud siis pole selle asukohas väga kinnel ? Mõtlesin esialgu,et äkki nüid see egr ei sulgu ja võtsin töötaval masinal sel hetkel kui pöörded max 3300 egr mootori otsast maha..Klapp oli kinni ja mootor alg astmel.Jama laheneb ajutiselt mootorit seisates ja uuesti käivitades. Sel nädalal üritan ka lõpuks oma pihustite remondiga tegelema hakata.Ah jaa autoks mul saab 9 3. 06a 88kw
Vabandust teise teema solkimise pärast ka:)
Vabandust teise teema solkimise pärast ka:)
On tekkinud sama probleem. Sisselaskekollektor vahetati ära, EGRi puhastasin ära, aga veakoodi järgi on sama probleem.
Kas seda swirl actuator mootorit annab puhastada või peab uue ostma?
Kas selle vahetamiseks tuleks sisselaskekollektor maha võtta või pääseb niisama ligi?
Kas seda swirl actuator mootorit annab puhastada või peab uue ostma?
Kas selle vahetamiseks tuleks sisselaskekollektor maha võtta või pääseb niisama ligi?
Ei pea maha võtma ning ülemäära keeruline töö polegi. Kollektorit vahetatakse ikka siis, kui swirli latt juba maas, swirli enda aktuaatorit ikka siis, kui kollektor korras ja swirli viga sees (nii nagu viimane kirjutaja)
Võimsust pole kunagi piisavalt